Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke en masse fede ting der allerede er styr på! :) Er vild med de bordkort der :loveshower: Og fede favoræsker.. Kan godt lide dem med låg...

Hvad med kjoleprøvningen?? Kom du til ABC kjoler eller? :)

Mht. sløret - så sig til hvis du vil købe et billigt, har købt 4 forskellige hjem jeg ikke skal bruge.. SUK.. Det er nemt at falde i EBay fælden! Hehe.. Du kan skrive en PM hvis du er interesseret! :)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en masse fede ting der allerede er styr på! :) Er vild med de bordkort der :loveshower: Og fede favoræsker.. Kan godt lide dem med låg...

Mht. sløret - så sig til hvis du vil købe et billigt, har købt 4 forskellige hjem jeg ikke skal bruge.. SUK.. Det er nemt at falde i EBay fælden! Hehe.. Du kan skrive en PM hvis du er interesseret! :)

Tusind tak skal du have ! :hug::thanks:

Jeg skal først til ABC i februar, så der er desværre læææænge til, men jeg glæder mig. Kunne se du også havde været der? Var der mange forskellige i +size?!

Du har købt lange slør ikke? Jeg regner nemlig med at skulle have det der hedder "fingertip" længde, og så gerne med perler eller crystal :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Du er da nået lidt videre siden jeg sidst var her inde, sjov ide med de bordkort... :BKSTREET:

Tusind tak! JEg er altså ved at få sommerfugle i maven på dine vegne! :blush:

Hehe, det kan jeg da ikke forstå.. der er da hele 18 dage endnu :wink: Ehmm.

Prøv og kig forbi og se mit sidste indlæg i min tråd.. Så får du det nok først :huh:

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal først til ABC i februar, så der er desværre læææænge til, men jeg glæder mig. Kunne se du også havde været der? Var der mange forskellige i +size?!

Du har købt lange slør ikke? Jeg regner nemlig med at skulle have det der hedder "fingertip" længde, og så gerne med perler eller crystal :rolleyes:

Har sendt dig en PM med slørene! :)

Mht. ABC - så jo.. Hun havde mange fine kjoler men.. De er små i størrelserne.. Jeg skulle have en str. 48/50 i Lilly - men en 54 ved ABC... Du kan se nogle af de kjoler jeg prøvede i min tråd - der er direkte link til indlæg i mit første indlæg.. :)

Men hendes kjoler er Kina kjoler, og det synes jeg godt man kunne mærke på kvaliteten.. Men hun er rigtig sød hende der har det - og der er mange fine kjoler.. :)

0

Del dette indlæg

Har sendt dig en PM med slørene! :)

Mht. ABC - så jo.. Hun havde mange fine kjoler men.. De er små i størrelserne.. Jeg skulle have en str. 48/50 i Lilly - men en 54 ved ABC... Du kan se nogle af de kjoler jeg prøvede i min tråd - der er direkte link til indlæg i mit første indlæg.. :)

Men hendes kjoler er Kina kjoler, og det synes jeg godt man kunne mærke på kvaliteten.. Men hun er rigtig sød hende der har det - og der er mange fine kjoler.. :)

Ja tænkte nok det var kinakjoler - jeg har fundet den kjole som jeg var allermest vild med på nettet til 1500kr ( :o) !!!

Kan man få noget i prisklassen 4-5000 hos Lilly, ved du det?!

0

Del dette indlæg

Lige nu har de 40% på alle 2011 modeller i Lilly - og de har masser af smukke smukke kjoler.. :) Og ja, priserne ved Lilly er "lave" - min kjole (ved ik om du har set den i min tråd) er købt til fuld pris og koster 5.500kr.. :) Og ja, alle ABC kjolerne er Kina kjoler, de bestiller dem hjem fra Kina når man køber en kjole - præcis ligesom man selv kan gøre igennem EBay eller lignende :) Hvis man har nerverne til det altså... Hehe...

0

Del dette indlæg

Lige nu har de 40% på alle 2011 modeller i Lilly - og de har masser af smukke smukke kjoler.. :) Og ja, priserne ved Lilly er "lave" - min kjole (ved ik om du har set den i min tråd) er købt til fuld pris og koster 5.500kr.. :) Og ja, alle ABC kjolerne er Kina kjoler, de bestiller dem hjem fra Kina når man køber en kjole - præcis ligesom man selv kan gøre igennem EBay eller lignende :) Hvis man har nerverne til det altså... Hehe...

Ja har set din tråd og din smukke Lilly kjole! Jeg fandt akkurat den samme kjole med samme billede på en amerikansk hjemmeside og som sagt til 1500kr (og jeg kan altså VIRKELIG godt lide at spare penge). Og vil da sige jeg bliver fristet til at købe over nettet og spare lidt. Men så så jeg også din kinekjole og blev lidt skræmt - tænk hvis der er min.... Hmm hmm, må vist ud og prøve noget og så bestemme mig :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiii - på søndag skal jeg til bryllupsmesse

Det er inde i Århus og bliver sammen med min bedste veninde og brudepige!!!

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad de har af skønne ting :cheerleader3:

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiii - på søndag skal jeg til bryllupsmesse

Det er inde i Århus og bliver sammen med min bedste veninde og brudepige!!!

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad de har af skønne ting :cheerleader3:

Det blir nemlig fedt, kæresten og jeg skal også afsted.

Iiih hvor dejligt. :thumbsupsmileyanim: Jeg har ladet h2b slippe denne gang, for han har lovet at tage med i januar. Og så har vi lige præcis af vores vennepar, så kan drengene hygge sig hjemme mens pigerne tager på messe! Girl%20Power.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsmesse

Så var jeg til bryllupsmesse idag inde på Helnan Marselis Hotel i Århus. Det var virkelig hyggeligt at være derinde og sjovt at se inspiration både udstillet og i mapper. Der var virkelig flotte kjoler, men slet ikke noget i den stil som jeg ønsker mig. Jeg tror vi var derinde i en times tid og så tog vi hjem igen. Det var fedt at se tingene i levende live i stedet for bare i en bog, men det var jo "kun" fra Århus området, så der var én med kjoler, én med blomster osv. Jeg tog ingen billeder, for der var ikke rigtig noget der lige var mig :wink:

0

Del dette indlæg

Kinakjoler

Jeg er virkelig begyndt at overveje om man "bare" skal købe en kinakjole/en kjole fra England! Jeg har fundet nogle virkelig smukke synes jeg. Desuden har jeg fundet de kjoler som jeg skal op og kigge på hos ABC-brudekjoler på nettet også, dog til meget meget mindre penge. Priserne på de kjoler som jeg har kig på ligger fra 700-2000 kr. Det eneste jeg er bange for er, hvis resultatet overhovedet ikke lever op til billedet. Men I kan i hvert fald lige få lidt billeder og så bliver jeg inde i min lille tænkeboks!

1 - forfra og bagfra:

post-54048-0-96030400-1318775412.jpg

726 kr på Ebay (fra Kina)

2 - forfra:

post-54048-0-53193600-1318775392.jpg

2 - bagfra:

post-54048-0-60475000-1318775404.jpg

1898 kr på Ebay (fra England)

3 - forfra:

post-54048-0-08294400-1318775423.jpg

3 - bagfra:

post-54048-0-55776300-1318775431.jpg

789 kr på Ebay (fra Kina)

4 - forfra:

post-54048-0-51510500-1318775440.jpg

4 - bagfra:

post-54048-0-51531500-1318775453.jpg

Den sidste kan købes på alle mulige internetsider til omkring 1400kr (måske også billigere)

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer