Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wooooow Conni, er helt vild med nr 1 - 2 og 4... syntes de er så smukke...

en skam at der ikke lige var noget der bare var dig til det messe...

Tusind tak, jeg synes virkelig også at de er smukke, men uuuuh jeg synes også at det er lidt farligt! :)

Pyt med at der ikke var noget på messen, det var hyggeligt at være afsted og gav da også lidt et sug i maven at se tingene i virkeligheden ;)

0

Del dette indlæg

Dejlige ting, du har herinde :) glæder mig til at læse din tråd lidt grundigere :) jeg synes dine favourbokse er rigtig flotte, dem hapser jeg. Jeg vil nemlig selv gerne have dem i elfenbensfarve. Har ikke bestilt fra eBay før, men jeg håber jeg kan finde ud af det, hehe :-) har du også købt dit personlige bånd der også? Og hvor langt rakte 50 meter? Vil det være nok til 85 æsker? (er det ikke det?? )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Conni, havde du ikke snakket noget med stropper på et tidspunkt, eller var det ærmer ??

Var nysgerrig da jeg læste overstående, og så det navn. Og fandt frem til denne smuksak via google..

designer-wedding-dresses-maggie-sottero-10100-100-1.jpgSE HER

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg

Kinakjoler

Jeg er virkelig begyndt at overveje om man "bare" skal købe en kinakjole/en kjole fra England! Jeg har fundet nogle virkelig smukke synes jeg. Desuden har jeg fundet de kjoler som jeg skal op og kigge på hos ABC-brudekjoler på nettet også, dog til meget meget mindre penge. Priserne på de kjoler som jeg har kig på ligger fra 700-2000 kr. Det eneste jeg er bange for er, hvis resultatet overhovedet ikke lever op til billedet. Men I kan i hvert fald lige få lidt billeder og så bliver jeg inde i min lille tænkeboks!

1 - forfra og bagfra:

post-54048-0-96030400-1318775412.jpg

726 kr på Ebay (fra Kina)

2 - forfra:

post-54048-0-53193600-1318775392.jpg

2 - bagfra:

post-54048-0-60475000-1318775404.jpg

1898 kr på Ebay (fra England)

3 - forfra:

post-54048-0-08294400-1318775423.jpg

3 - bagfra:

post-54048-0-55776300-1318775431.jpg

789 kr på Ebay (fra Kina)

4 - forfra:

post-54048-0-51510500-1318775440.jpg

4 - bagfra:

post-54048-0-51531500-1318775453.jpg

Den sidste kan købes på alle mulige internetsider til omkring 1400kr (måske også billigere)

Wow eeeeeelsker nr 2!!! Men jeg har også en svaghed for blonder...... Og tyl...... Og glimmer......Og broderier....... Tror aldrig jeg finder mig perfekte brudekjole......

Jeg har ladet mig fortælle at når man køber kina-kjoler kan det betale sig ikke at vælge de billigste steder. Men om der er hold i det tror jeg må komme an på en prøve. Har intet hørt om de engelske kjoler... Alle de kjoler du har fundet er fantastiske, men du kan jo se hvilken en jeg hælder til :fløjt:

0

Del dette indlæg

Dejlige ting, du har herinde :) glæder mig til at læse din tråd lidt grundigere :) jeg synes dine favourbokse er rigtig flotte, dem hapser jeg. Jeg vil nemlig selv gerne have dem i elfenbensfarve. Har ikke bestilt fra eBay før, men jeg håber jeg kan finde ud af det, hehe :-) har du også købt dit personlige bånd der også? Og hvor langt rakte 50 meter? Vil det være nok til 85 æsker? (er det ikke det?? )

Tusind tak skal du have - du skal være velkommen til at hapse ;)

Jeg har klippet 40 cm bånd til æskerne, og der kan du se på billedet hvordan det når rundt. Det er også købt på ebay. Altså jeg synes det er nemt, første gang man køber, så har jeg udfyldt mit dankort nummer osv, så når jeg skal købe fremover, så trykker jeg bare på køb - så klarer den nærmest selv resten. Og det er nogle meget nemme æsker, men samtidig rigtig fine synes jeg! :17:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Conni, havde du ikke snakket noget med stropper på et tidspunkt, eller var det ærmer ??

Var nysgerrig da jeg læste overstående, og så det navn. Og fandt frem til denne smuksak via google..

designer-wedding-dresses-maggie-sottero-10100-100-1.jpgSE HER

Jo jeg VIL have ærmer på, så hvis jeg køber en "kinakjole" uden, så vil jeg betale syersken/skrædderen (hvad det end hedder) for at lave nogle. Den er virkelig smuk den kjole - "problemet" er at kjolen ikke må skære lige, fordi det afkorter mig (jeg er jo ikke for høj i forvejen og så en pluspige), det skal helst være et skråt snit - men den er altså virkelig smuk! :)

0

Del dette indlæg

Kinakjoler

Jeg er virkelig begyndt at overveje om man "bare" skal købe en kinakjole/en kjole fra England! Jeg har fundet nogle virkelig smukke synes jeg. Desuden har jeg fundet de kjoler som jeg skal op og kigge på hos ABC-brudekjoler på nettet også, dog til meget meget mindre penge. Priserne på de kjoler som jeg har kig på ligger fra 700-2000 kr. Det eneste jeg er bange for er, hvis resultatet overhovedet ikke lever op til billedet. Men I kan i hvert fald lige få lidt billeder og så bliver jeg inde i min lille tænkeboks!

1 - forfra og bagfra:

post-54048-0-96030400-1318775412.jpg

726 kr på Ebay (fra Kina)

2 - forfra:

post-54048-0-53193600-1318775392.jpg

2 - bagfra:

post-54048-0-60475000-1318775404.jpg

1898 kr på Ebay (fra England)

3 - forfra:

post-54048-0-08294400-1318775423.jpg

3 - bagfra:

post-54048-0-55776300-1318775431.jpg

789 kr på Ebay (fra Kina)

4 - forfra:

post-54048-0-51510500-1318775440.jpg

4 - bagfra:

post-54048-0-51531500-1318775453.jpg

Den sidste kan købes på alle mulige internetsider til omkring 1400kr (måske også billigere)

Wow eeeeeelsker nr 2!!! Men jeg har også en svaghed for blonder...... Og tyl...... Og glimmer......Og broderier....... Tror aldrig jeg finder mig perfekte brudekjole......

Jeg har ladet mig fortælle at når man køber kina-kjoler kan det betale sig ikke at vælge de billigste steder. Men om der er hold i det tror jeg må komme an på en prøve. Har intet hørt om de engelske kjoler... Alle de kjoler du har fundet er fantastiske, men du kan jo se hvilken en jeg hælder til :fløjt:

Haha har det ligesom dig - eeeelsker bare pynt. Nej har godt hørt det med de billigste steder. JEg er også villig til at betale de 1500-2000kr for en kjole, det er stadig noget andet end 5000 som jeg skal betale for de kjoler i den butik jeg skal op og prøve kjoler i.

0

Del dette indlæg

Smukke kjoler! Nummer 4 er min favorit, det er så også en Mori Lee Julietta, den kan fåes ægte fra en amerikansk hjemmeside: http://www.plussizebridal.com/BridalGowns/3094MOR.asp

mener jeg siden hedder... Der koster den vist omkring 4000 kr og så kan der selvfølgelig komme told oveni, men så er den også ægte... ;-) Mori Lee's mærke Julietta er en plussize kollektionog jeg sys de har nogle vildt smukke kjoler, du kan se mere på www.MoriLee.com mener jeg det var, og så under Julietta...:-D

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ELSKER NR. 2 :-D

:)

Smukke kjoler! Nummer 4 er min favorit, det er så også en Mori Lee Julietta, den kan fåes ægte fra en amerikansk hjemmeside: http://www.plussizeb...wns/3094MOR.asp

mener jeg siden hedder... Der koster den vist omkring 4000 kr og så kan der selvfølgelig komme told oveni, men så er den også ægte... ;-) Mori Lee's mærke Julietta er en plussize kollektionog jeg sys de har nogle vildt smukke kjoler, du kan se mere på www.MoriLee.com mener jeg det var, og så under Julietta...:-D

Ok, tusind tak for det! :)

0

Del dette indlæg

Brudekjole-prøvning!

Uuuuuh så fik jeg lige blod på tanden ved at se alle jer andre skønne zillaer prøve en masse kjoler! Så nu har jeg bestilt tider tre forskellige steder!

Det ser således ud:

Lørdag den 26 november: Lilly i Århus

Lørdag den 14 januar: Kjolegården i Tørring

Lørdag den 18 februar: ABC-brudekjoler i Ålborg

Jubiiiiiii jeg glæder mig altså bare! Får helt sommerfugle i maven bare ved tanken om at jeg snart skal prøve min FØRSTE brudekjole!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Brudekjole-prøvning!

Uuuuuh så fik jeg lige blod på tanden ved at se alle jer andre skønne zillaer prøve en masse kjoler! Så nu har jeg bestilt tider tre forskellige steder!

Det ser således ud:

Jubiiiiiii jeg glæder mig altså bare! Får helt sommerfugle i maven bare ved tanken om at jeg snart skal prøve min FØRSTE brudekjole!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Super fedt. Et kan se du har en prøvning i md, og det er da nok meget rart at splitte fornøjelsen lidt ud, men tror du får svært ved at holde styr på alle kjolerne når der er så lang tid imellem. Jeg ville lægge dem lidt tættere så du har bedre kan sammenligne kjolerne og den fornemmelse de gav dig.

0

Del dette indlæg

Brudekjole-prøvning!

Det ser således ud:

Super fedt. Et kan se du har en prøvning i md, og det er da nok meget rart at splitte fornøjelsen lidt ud, men tror du får svært ved at holde styr på alle kjolerne når der er så lang tid imellem. Jeg ville lægge dem lidt tættere så du har bedre kan sammenligne kjolerne og den fornemmelse de gav dig.

Tænke det samme...

Men det bliver da super fedt for dig..

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kinakjoler

Det er nogle virkelig smukke kjoler du har fundet dig. Jeg ved ikke om du har gjort dig tanker om at prøve kjolerne på hos ABC, hvis de har dem - og hvis du følger at en af dem er KJOLEN, så køb den over nettet til de billige penge, dog i den rigtige str. :)

<3 Følg min planlægningstråd her <3

post-54286-0-47430200-1319308356.jpg

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg

Kinakjoler

Det er nogle virkelig smukke kjoler du har fundet dig. Jeg ved ikke om du har gjort dig tanker om at prøve kjolerne på hos ABC, hvis de har dem - og hvis du følger at en af dem er KJOLEN, så køb den over nettet til de billige penge, dog i den rigtige str. :)

<3 Følg min planlægningstråd her <3

Jo tænkte godt på det - måske lidt frækt, men det er altså mange penge i besparelse og hvis hendes kjoler alligevel er fra kina, så kan det vel være det samme :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudekjole-prøvning!

Det ser således ud:

Ja ved godt de ligger langt fra hinanden, men det er det som passer bedst, så jeg har det egentligt fint nok med det. Hvis jeg så bliver i tvivl, så må jeg jo finde på noget

0

Del dette indlæg

Det er nogle flotte kjoler du har fundet dig. Prøv at se til de prøvninger om der er nogle der ligner, så er det nemmere at beslutte sig. Men rigtig god tur til prøvningerne - det er nemlig en dejlig oplevelse!

Tusind tak skal du have :) - Ja der er ikke andet for end at jeg må prøve mig frem og så ser vi om jeg overhovedet er til det, som jeg troede. JEg glæder mig også rigtig meget! :)

0

Del dette indlæg

Favourbokse

Først ville jeg egentlig selv folde æsker af papir ud fra en origami-metode. Men jeg blev aldrig rigtig tilfreds med resultatet og mistede interessen for dem. Så sad jeg og kiggede lidt på ebay og dér fandt jeg mine æsker:

post-54048-0-65968300-1318248952.jpg

post-54048-0-48737500-1318249150.jpg

De var lige som jeg ville have dem. Et seperat låg og meget enkle i ivory/vanille/elfenben - hvad det end hedder :tunge:

De kan købes her til den overskuelige pris af 64 kr for 50 stk!

Indholdet der skal I: en kleenex, en tandstik, et plaster, to stykker tyggegummi, to hovedpinepiller og så kommer der en personlig chokolade i, samt en lille seddel med betydningen af vedkommendes navn, samt hvor mange i Danmark der hedder det, f.eks: Conni er et græsk pigenavn, der betyder "berømt". Der er 1914 piger/kvinder der hedder Conni til fornavn i Danmark

post-54048-0-61095400-1318249161.jpg

Med indhold i æsken:

post-54048-0-33693000-1318249180.jpg

Derudover har vi købt personligt bånd til at binde rundt om æskerne:

post-54048-0-57606400-1318249354.jpg

Det kan købes her - jeg har givet omkring 200kr for 50 meter. Det kan også købes i færre metre og masser af farve-kombinationer.

Og det færdige resultat når æskerne er bundet:

post-54048-0-66956000-1318249366.jpg

post-54048-0-95189300-1318249411.jpg

post-54048-0-55523100-1318249391.jpg

Jeg har brugt omkring 40cm bånd til æskerne.

Sikke nogle fine favors - hvor har du købt de der tyggegummier henne, eller hr du selv pakket dem ind?

og smart med kleenx og navneseddel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer