Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Kinakjoler

Jeg er virkelig begyndt at overveje om man "bare" skal købe en kinakjole/en kjole fra England! Jeg har fundet nogle virkelig smukke synes jeg. Desuden har jeg fundet de kjoler som jeg skal op og kigge på hos ABC-brudekjoler på nettet også, dog til meget meget mindre penge. Priserne på de kjoler som jeg har kig på ligger fra 700-2000 kr. Det eneste jeg er bange for er, hvis resultatet overhovedet ikke lever op til billedet. Men I kan i hvert fald lige få lidt billeder og så bliver jeg inde i min lille tænkeboks!

Det er nogle virkelig smukke kjoler du har fundet dig. Jeg ved ikke om du har gjort dig tanker om at prøve kjolerne på hos ABC, hvis de har dem - og hvis du følger at en af dem er KJOLEN, så køb den over nettet til de billige penge, dog i den rigtige str. :)

<3 Følg min planlægningstråd her <3

Jo tænkte godt på det - måske lidt frækt, men det er altså mange penge i besparelse og hvis hendes kjoler alligevel er fra kina, så kan det vel være det samme :)

Ja det kan godt være det er lidt frækt, men du kan altid give udtryk for at du gerne vil tænke over det, du skal jo ikke beslutte dig med det samme. De kan jo ikke se om du køber kjolen via nettet. Men må gerne være lidt fræk, især hvis man kan spare 5.000 -10.000 kr. eller måske nogle gange mere.

post-54286-0-76668700-1319363076.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Favourbokse

Først ville jeg egentlig selv folde æsker af papir ud fra en origami-metode. Men jeg blev aldrig rigtig tilfreds med resultatet og mistede interessen for dem. Så sad jeg og kiggede lidt på ebay og dér fandt jeg mine æsker:

post-54048-0-65968300-1318248952.jpg

post-54048-0-48737500-1318249150.jpg

De var lige som jeg ville have dem. Et seperat låg og meget enkle i ivory/vanille/elfenben - hvad det end hedder :tunge:

De kan købes her til den overskuelige pris af 64 kr for 50 stk!

Indholdet der skal I: en kleenex, en tandstik, et plaster, to stykker tyggegummi, to hovedpinepiller og så kommer der en personlig chokolade i, samt en lille seddel med betydningen af vedkommendes navn, samt hvor mange i Danmark der hedder det, f.eks: Conni er et græsk pigenavn, der betyder "berømt". Der er 1914 piger/kvinder der hedder Conni til fornavn i Danmark

post-54048-0-61095400-1318249161.jpg

Med indhold i æsken:

post-54048-0-33693000-1318249180.jpg

Derudover har vi købt personligt bånd til at binde rundt om æskerne:

post-54048-0-57606400-1318249354.jpg

Det kan købes her - jeg har givet omkring 200kr for 50 meter. Det kan også købes i færre metre og masser af farve-kombinationer.

Og det færdige resultat når æskerne er bundet:

post-54048-0-66956000-1318249366.jpg

post-54048-0-95189300-1318249411.jpg

post-54048-0-55523100-1318249391.jpg

Jeg har brugt omkring 40cm bånd til æskerne.

Sikke nogle fine favors - hvor har du købt de der tyggegummier henne, eller hr du selv pakket dem ind?

og smart med kleenx og navneseddel :thumbsupsmileyanim:

Jeg har selv pakket det ind - det er ganske almindelig stimorol :)

Hehe jeg ved jeg selv er lidt af en tudeprinsesse - så kleenex bliver nok nødvendigt og synes at navnesedlen gør det lidt personligt, men det bliver også noget af et arbejde når de skal på plads ;)

0

Del dette indlæg

Kinakjoler

Jeg er virkelig begyndt at overveje om man "bare" skal købe en kinakjole/en kjole fra England! Jeg har fundet nogle virkelig smukke synes jeg. Desuden har jeg fundet de kjoler som jeg skal op og kigge på hos ABC-brudekjoler på nettet også, dog til meget meget mindre penge. Priserne på de kjoler som jeg har kig på ligger fra 700-2000 kr. Det eneste jeg er bange for er, hvis resultatet overhovedet ikke lever op til billedet. Men I kan i hvert fald lige få lidt billeder og så bliver jeg inde i min lille tænkeboks!

Det er nogle virkelig smukke kjoler du har fundet dig. Jeg ved ikke om du har gjort dig tanker om at prøve kjolerne på hos ABC, hvis de har dem - og hvis du følger at en af dem er KJOLEN, så køb den over nettet til de billige penge, dog i den rigtige str. :)

Jo tænkte godt på det - måske lidt frækt, men det er altså mange penge i besparelse og hvis hendes kjoler alligevel er fra kina, så kan det vel være det samme :)

Ja det kan godt være det er lidt frækt, men du kan altid give udtryk for at du gerne vil tænke over det, du skal jo ikke beslutte dig med det samme. De kan jo ikke se om du køber kjolen via nettet. Men må gerne være lidt fræk, især hvis man kan spare 5.000 -10.000 kr. eller måske nogle gange mere.

Hehe tusind tak for din støtte til min dårlige samvittighed. :hug::ilovebryllupsklar:

Og nej man behøver vel ikke beslutte sig med det samme - der findes jo maaaange kjoleforretninger :) :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Conni. Tak for kigget i din tråd :)

Mht. kinakjoler, så lur lige på tråden om kjoler fra Østen. Der er meget blandede erfaringer, og tommelfingerreglen må vist være, at du skal holde dig fra de billigste sider - det kan Shedevil og NBN84 tale med om. Kjolerne hos ABC er også kinakjoler, og kvaliteten er vist ikke helt så god som mere dyre steder, men kjolerne er vist pæne og de er søde. Hvis du seriøst overvejer sådan en Mori Lee, så ville jeg nok vælge et købe den originale hjem fra USA, som NBN84 anbefaler - så er du sikker på at få en kjole som matcher den på billedet.

Nå, nok om kjoler. God fornøjelse med kjoleprøvning/jagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Conni. Tak for kigget i din tråd :)

Mht. kinakjoler, så lur lige på tråden om kjoler fra Østen. Der er meget blandede erfaringer, og tommelfingerreglen må vist være, at du skal holde dig fra de billigste sider - det kan Shedevil og NBN84 tale med om. Kjolerne hos ABC er også kinakjoler, og kvaliteten er vist ikke helt så god som mere dyre steder, men kjolerne er vist pæne og de er søde. Hvis du seriøst overvejer sådan en Mori Lee, så ville jeg nok vælge et købe den originale hjem fra USA, som NBN84 anbefaler - så er du sikker på at få en kjole som matcher den på billedet.

Nå, nok om kjoler. God fornøjelse med kjoleprøvning/jagt :cheerleader3:

Tusind tak skal du have - ja har godt set den tråd og tror måske også jeg holder mig til de engelske sider, som er lidt dyrere, men stadig billigere end her i Danmark, hvis det ender med et køb over nettet. Bliver spændende at komme ud og prøve :)

0

Del dette indlæg

Lidt updates!

Jeg har hele tiden efterspurgt nogle smykker fra min mor som jeg kunne have på på dagen. Jeg skal have guld med sten og perler på, men hun har ikke rigtig kunne finde noget. Da jeg så rydder op i mine smykker finder jeg nogle smykker jeg engang har arvet af min mor. Når jeg tænker mig om kan jeg godt huske at jeg har fået dem og at min hund som lille (desværre) har ødelagt smykkerne. Nu er de simpelthen afleveret til reparation, for smykkerne (som jo er et sæt med øreringe og halskæde) er perfekte til mig på den store dag, de er guld med en perle og en lille sten så - så nu er jeg bare SUPER glad. Der kommer et billede af dem når jeg får dem tilbage. I kan lige få et billede af min hund i stedet for :tunge:

post-54048-0-65260600-1319657631.jpg

Derudover har jeg købt slør - jeg fandt det smukkeste slør på ebay med perler, samt bestilt diadem og hårpynt. Der skal nok komme billeder lige så snart det kommer hjem!

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg

Lidt updates!

Jeg har hele tiden efterspurgt nogle smykker fra min mor som jeg kunne have på på dagen. Jeg skal have guld med sten og perler på, men hun har ikke rigtig kunne finde noget. Da jeg så rydder op i mine smykker finder jeg nogle smykker jeg engang har arvet af min mor. Når jeg tænker mig om kan jeg godt huske at jeg har fået dem og at min hund som lille (desværre) har ødelagt smykkerne. Nu er de simpelthen afleveret til reparation, for smykkerne (som jo er et sæt med øreringe og halskæde) er perfekte til mig på den store dag, de er guld med en perle og en lille sten så - så nu er jeg bare SUPER glad. Der kommer et billede af dem når jeg får dem tilbage. I kan lige få et billede af min hund i stedet for :tunge:

Derudover har jeg købt slør - jeg fandt det smukkeste slør på ebay med perler, samt bestilt diadem og hårpynt. Der skal nok komme billeder lige så snart det kommer hjem!

du må endelig ligge billeder ind når du får tingene hjem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt updates!

du må endelig ligge billeder ind når du får tingene hjem :)

Det lover jeg! :)

0

Del dette indlæg

Godt du kom i tanker om smykkerne - glæder mig til at se billeder :)

Ja er jeg også virkelig glad for, og så at de passer så perfekt til resten! Ja jeg er også spændt på hvordan de ser ud, de trængte til en kærlig hånd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har du allerede styr på meget, og super flotte ting du hat lavet.

Jeg er fuldstændig vild med jeres bordkort, de er helt geniale :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg kører lidt efter at jeg ligeså godt kan få styr på så meget som muligt imens jeg har tiden :wink:

Tusind tak med bordkortenen, det er virkelig dejligt at andre også kan lide dem :heart::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Borddækning

Så fik jeg lige forsøgt med lidt med borddækning - men men men kære zillaer, jeg har brug for lidt ekstra øjne. Der er nemlig flere måder bordet kan pyntes. Vi skal sidde ved ovale borde med plads til op til 12 personer. Der skal hvid/råhvid dug på. I midten skal der stå en lav, nærmest rudeformet blomsterdekoration i rød/hvid/grøn. I hver ende skal der stå et glas med lys (billede følger)

Her er det pynt jeg har med at gøre + to slags "konfetti"-hjerter:

post-54048-0-25656700-1319715951.jpg

vil bare lige vise sammenhæng mellem boksen og lyset (det var H2Bs ide med båndet rundt om glasset :heart: ):

post-54048-0-30964800-1319715966.jpg

post-54048-0-37210900-1319715974.jpg

MEN så kommer diskussioner. Vi er kommet frem til 5 måder vi kan pynte løberen på - så kom endelig med jeres mening. H2B har hver vores mening, men jeg vil ikke påvirke jer :tunge: :

1:

post-54048-0-48935400-1319715987.jpg

2:

post-54048-0-22612500-1319715996.jpg

3:

post-54048-0-27746800-1319716004.jpg

4:

post-54048-0-80484600-1319716011.jpg

5:

post-54048-0-01241200-1319716025.jpg

Hvad siger I piger?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh det er svært. Især fordi jeg tror, at det kommer an på resten - altså sammenhængen og synes jeg er svært med enkeltbillederne af løberen. Men umiddelbart tror jeg, at jeg er mindst til den med de røde hjerter på. Er bedre til de hvide... Er bange for det bliver for meget af det gode med både rødt på favouræsken, lysene, blomsterdekorationerne og løberen. Men ja, er nok nemmere at se sammen :)

Men super fine lys - er rigtig fint med båndet på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan super godt lide nr. 1 og nr. 4; i nr. 4 er der et rigtig godt spil mellem de forskellige farver, og jeg tror, at det vil blive fint med stearinlysets skær ned over. :)

Nr. 1 er bare dejlig enkel

Men igen - my opinion; og så har jeg lige hapset ideen med en gennemsigtig løber; det tror jeg kunne være super fint til vores borddækning også, så maaaange tak :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Jobela
0

Del dette indlæg

Hvor lækkert at du fandt de smykker, og så i så god tid at de kunne nå at blive repareret.

Tillykke m sløret.

Ja rigtig dejligt og tusind tak! :)

Glæder mig til at se billeder af både smykker og slør :cheerleader3:

Sød vovse :loveshower:

Hehe tusind tak :hug:

0

Del dette indlæg

Åhh det er svært. Især fordi jeg tror, at det kommer an på resten - altså sammenhængen og synes jeg er svært med enkeltbillederne af løberen. Men umiddelbart tror jeg, at jeg er mindst til den med de røde hjerter på. Er bedre til de hvide... Er bange for det bliver for meget af det gode med både rødt på favouræsken, lysene, blomsterdekorationerne og løberen. Men ja, er nok nemmere at se sammen :)

Men super fine lys - er rigtig fint med båndet på :cheerleader3:

Jeg kan super godt lide nr. 1 og nr. 4; i nr. 4 er der et rigtig godt spil mellem de forskellige farver, og jeg tror, at det vil blive fint med stearinlysets skær ned over. :)

Nr. 1 er bare dejlig enkel

Men igen - my opinion; og så har jeg lige hapset ideen med en gennemsigtig løber; det tror jeg kunne være super fint til vores borddækning også, så maaaange tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg er enig - 1 og 4 er også mine favorittet. Hælder nok en lille smule mere til 1'eren - den er så fin og enkel.

TUSIND tak fordi I gider at give jeres mening - jeg venter lige lidt med at afsløre vores meninger :cheerleader3::lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer