Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan super godt lide nr. 1 og nr. 4; i nr. 4 er der et rigtig godt spil mellem de forskellige farver, og jeg tror, at det vil blive fint med stearinlysets skær ned over. :)

Nr. 1 er bare dejlig enkel

Men igen - my opinion; og så har jeg lige hapset ideen med en gennemsigtig løber; det tror jeg kunne være super fint til vores borddækning også, så maaaange tak :thumbsupsmileyanim:

Den er købt på ebay til INGEN penge - du får lige link her - jeg mener at jeg gav omkring 100kr for omkring 40 meter, der skulle i hvert fald være nok til 8 ovale borde. Sælgeren har også mange andre farver. Det var faktisk ikke meningen at den skulle være gennemsigtig, men vi kan begge to rigtig godt lide det - :17:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte lidt... Hvor/af hvem skal du have sat hår?

Jeg håber at kunne logge min frisør fra Thy til Samsø, men hvis ikke - hvem kan du så anbefale af "alle" frisørene på Samsø? Min moster har nemlig haft et par uheldige episoder med farvning/klipning. Så ville lige høre en anden ad også, og hvem er bedre end en Samsing? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg håber at kunne logge min frisør fra Thy til Samsø, men hvis ikke - hvem kan du så anbefale af "alle" frisørene på Samsø? Min moster har nemlig haft et par uheldige episoder med farvning/klipning. Så ville lige høre en anden ad også, og hvem er bedre end en Samsing? :thumbsupsmileyanim:

Hehe jeg kender heller ikke rigtig nogle frisører derovre, så jeg har valgt min mors frisør. Hun hedder Hanne og har en frisørsalon i Tranebjerg. Jeg skal have lavet en prøveopsætning ved hende når vi kommer ind i det nye år, så ser jeg hvordan hun er - jeg kender hende som sagt ikke andet end den måde min mor bliver klippet. Hun har tilbudt at vi kan lave dagen på to måder, enten hurtigt ind, hurtigt ud eller at vi laver en "hygge-dag" hvor vi får lidt snacks og champagne og ligger make-up oppe ved hende osv (der er tre af de andre brudepiger som nok også skal have sat hår ved hende.) Vi skal give 500kr pr person for opsætningen, så det synes jeg bestemt ikke er dyrt :wink:

0

Del dette indlæg

Hehe jeg kender heller ikke rigtig nogle frisører derovre, så jeg har valgt min mors frisør. Hun hedder Hanne og har en frisørsalon i Tranebjerg. Jeg skal have lavet en prøveopsætning ved hende når vi kommer ind i det nye år, så ser jeg hvordan hun er - jeg kender hende som sagt ikke andet end den måde min mor bliver klippet. Hun har tilbudt at vi kan lave dagen på to måder, enten hurtigt ind, hurtigt ud eller at vi laver en "hygge-dag" hvor vi får lidt snacks og champagne og ligger make-up oppe ved hende osv (der er tre af de andre brudepiger som nok også skal have sat hår ved hende.) Vi skal give 500kr pr person for opsætningen, så det synes jeg bestemt ikke er dyrt :wink:

Okay. Tak for info :kiss:

Min faster har fortalt at der også er kommet en ny frisør derovre, som har haft salon i Århus. Ved ikke om det skulle være bedre, men kan jo godt frygte lidt at udviklingen går lidt i stampe i ø-samfundet :badgirl:

Men 500 lyder som en fin pris - får du prøveopsætning med i den pris? Og hvad med make.up?

0

Del dette indlæg

Min faster har fortalt at der også er kommet en ny frisør derovre, som har haft salon i Århus. Ved ikke om det skulle være bedre, men kan jo godt frygte lidt at udviklingen går lidt i stampe i ø-samfundet :badgirl:

Men 500 lyder som en fin pris - får du prøveopsætning med i den pris? Og hvad med make.up?

Ja jeg tror hun hedder Lone - hun er kommet tilbage igen, hun har været flyttet fra øen mener jeg. Jeg har faktisk ikke spurgt om prøveopsætning var med i pris, men synes det lyder lidt fantastisk, hvis det er, men man ved jo aldrig - det er jo Samsø. Jeg regner med selv at ligge min make-up, måske få lidt hjælp af pigerne til øjenskygge, men jeg ligger selv streg og mascara.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg tror hun hedder Lone - hun er kommet tilbage igen, hun har været flyttet fra øen mener jeg. Jeg har faktisk ikke spurgt om prøveopsætning var med i pris, men synes det lyder lidt fantastisk, hvis det er, men man ved jo aldrig - det er jo Samsø. Jeg regner med selv at ligge min make-up, måske få lidt hjælp af pigerne til øjenskygge, men jeg ligger selv streg og mascara.

Det kan godt være - ved det faktisk ikke! Håber jeg ikke det bliver nødvendigt at bruge en samsing, men ellers vil det jo være meget godt at vide lidt!

Ved min frisør i Thy også tog 500 kr for min mors håropsætning til hendes bryllup i foråret, så det er dejligt med jyske/øbo-priser :thumbsupsmileyanim:

Er også mest tryg ved selv at ligge makeup, selvom jeg ikke er en ørn til det.

0

Del dette indlæg

Sikke nogle valgmuligheder - jeg tror, jeg hælder mest til 1 og 3. Men igen jeg tror det ændrer sig når der er tallerkener osv på bordet også.

Ja men I har nok ret i at det er noget andet med resten af tingene på bordet :)

Jeg er til "uden hjerter og med mange bling-sten" :)

Hehe -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh.. den er svær med borddækningen. Jeg er nok mest til 1 eller 5. Men jeg er også mest til de enkle med et strejf af farve. Men de kommer jo an på jeres stil...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer for forslag 2.. :) Er ikke så hooked på hjerterne - men det er måske fordi jeg generelt ikke er så pjattet med det der "confetti" - de små diamanter er til gengæld super fine.. Og rigtig sød måde i har lavet lysene på.. :heart:

Tak for mening og tusind tak for komplimenten med lysene, vi er også selv helt vilde med det og så er det jo en billig løsning - min første løsning var at købe spejle og stille dem på, men det løber hurtigt op. Så så jeg en anden der havde brugt syltetøjs/agurksalat/kartoffel-glas og det måtte da prøves :)

Jeg kan bedst li den første og den sidste :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for din mening :)

Uhh.. den er svær med borddækningen. Jeg er nok mest til 1 eller 5. Men jeg er også mest til de enkle med et strejf af farve. Men de kommer jo an på jeres stil...

Tusind tak - ja du har helt ret i at det kommer an på stil, men vi var selv meget i tvivl, så det er rart at høre hvad andre tænker :)

Det ser super flot ud.....men jeg er nok mest det uden den hvide og røde hjerter....altså kun de klare sten..... :loveshower:

tusind tak, det er ikke nemt med alle de valgmuligheder jo :wink:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres meninger (dermed ikke sagt at der ikke må komme flere :tunge: )

Jeg vil nok give de fleste ret i, at det kommer an på hvordan resten ser ud - det er bestemt ikke besluttet endnu hvordan det skal være.

Hvis jeg skal fortælle hvad vi er til, så er jeg til til nr 5, altså den med sten og de hvide hjerter. Jeg kan godt lide hjerterne fordi det er der også på vores servietter og servietringe og tænkte det kunne være fedt at køre det videre. H2B er til nr 3, den med sten og røde hjerter, fordi han godt kan lide at der kommer lidt farve på.

- vi diskuterer videre endnu, men tak fordi I følger med :heart:

0

Del dette indlæg

Ved godt det ikke har noget med bryllup at gøre, men jeg blev ringet op idag om jeg kan komme til jobsamtale på fredag og nøøøøøøj hvor blev jeg glad! :thumbsupsmileyanim: - det er den første samtale jeg er blevet kaldt til!

Det er virkelig frustrerende at være ny-uddannet uden arbejde, så jeg GLÆDER mig virkelig meget og håber VIRKELIG at jeg får det! (indsæt smiley der krydser fingre)

Så måske bliver der mindre tid til bryllupsklar, men flere penge til bryllup! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ved godt det ikke har noget med bryllup at gøre, men jeg blev ringet op idag om jeg kan komme til jobsamtale på fredag og nøøøøøøj hvor blev jeg glad! :thumbsupsmileyanim: - det er den første samtale jeg er blevet kaldt til!

Det er virkelig frustrerende at være ny-uddannet uden arbejde, så jeg GLÆDER mig virkelig meget og håber VIRKELIG at jeg får det! (indsæt smiley der krydser fingre)

Så måske bliver der mindre tid til bryllupsklar, men flere penge til bryllup! :loveshower:

Stort tillykke med det, sejt..!!! Jeg kender det selv. Jeg er igang med speciale og står færdigudd. til jan. så jeg kommer også til at være jobsøgende.. argh.. :blink:

HELD OG LYKKE MED DET.. :cheerleader3::bearhug: krydser alt der kan krydes

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det, sejt..!!! Jeg kender det selv. Jeg er igang med speciale og står færdigudd. til jan. så jeg kommer også til at være jobsøgende.. argh.. :blink:

Tusind tak skal du have :kiss:

Det er træls at bruge så lang tid på en uddannelse og så står man på den anden side (y) - men håber at det snart vender! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Tusind tak skal du have :kiss:

Det er træls at bruge så lang tid på en uddannelse og så står man på den anden side (y) - men håber at det snart vender! :fløjt:

det var så lidt.. :) ja det må meget gerne snart vende :biggrin:

0

Del dette indlæg

Menu

Vi har egentligt været enige længe om hvordan det skal være og vi regner ikke med at der bliver ændret særlig meget ved det. Vi har jo valgt først at blive viet kl 16 og spare receptionen væk, men vi vil stadig servere lidt imens vi får taget billeder. Vi snakkede om saltstænger og peanuts, men er blevet hooked på ideen med slik-buffet, dog i en lille version.

Vores menu ser ud som følger:

Ankomst: Slikbuffet (i farver som passer til temaet) med bl.a. personlige m&ms (de er dyre men så fedt), skumfiduser, vingummi hjerter, skolekridt, bolcher etc.

Forret: Tunmousse med rejer, krebs, flutes og dressing

Hovedret: Culottesteg med bernaise samt kartoffelbåde og hasselbackkartofler. Hertil rød waldorfsalat, broccolisalat og blandet salat.

Dessert: Bryllupskagen. Vi regner med at den skal bestå af noget hvid chokolademousse og hindbær.

Kaffe: 3 slags småkager samt chokolader (hvis der er noget tilbage af slikbuffeten, regner jeg med at den også bliver sat på)

Natmad: Hotdogs (H2Bs største ønske og jeg tænker: "Hvorfor ikk?")

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer