Guest Egemar og Bang

<3 Vores italienske bryllup maj 2012 <3 så er der billeder af kjolen

38 indlæg i dette emne

Nu er det endelig blevet min tur til at oprette en planlægningstråd :cheerleader3:

Lidt om os. Vi er et ungt par Jesper på 24 år kokkeelev og Heidi på 24 år landbrugsmedarbejder..

Vi har valgt at vi gerne vil giftes inden vi vælger at få børn og da børn har været på tale et par gange var det jo nok på tide at tænke i bryllup først

Bonus for mit ved komne er at vi bliver gift inden min 25 år fødselsdag så jeg slipper for kanel :thumbsupsmileyanim:

Vores historie: Vi mødte hinanden først i august 2002 da vi startede på den samme efterskole, vi kom til at sidde ved siden af hinanden i fællessalen. Vi sakkede rigtig godt sammen og vi var også lidt små forelsket i hinanden, men jeg havde en kæreste i forvejen. Der gik ikke så lang tid så valgte jeg at flytte efterskole da jeg ikke rigtig kunne falde til der, men Jesper og jeg valgte at holde kontakten, han var trods alt nået at blive en god ven. vi holdte kontakt via mail i 7½ år inden vi så hinanden igen. Jeg skrev til Jesper for at høre om ham og hans kæreste havde lyst til at deltage i mit og min daværende kærestes svendegilde i oktober 2009. Han havde heldigvis lyst til det, han tog dog ikke kæresten med, se i bagklogskabens lys er det sikkert meget godt. Vi aftalte at jeg hentede ham inde på Odense banegård, og jeg kunne bare mærke de gamle følelser for ham komme frem igen. Vi brugte det meste af aften sammen og efter festen tog han så hjem igen. Vi valgte ret hurtigt at slå op med vores kærester da vi havde fundet ud af at det skulle være os to. Weekenden efter festen tilbragte jeg hos Jesper imens min Eks flyttede ud af min lejlighed, og så har Jesper og jeg været sammen lige siden, vi fandt en lejlighed sammen i Odense, jeg valgte at opsige den gamle og starte på en frisk.

post-41904-0-20016400-1316445463.jpgLige et billede af de sang bøger der beviser at vi var placeret ved siden af hinanden på skolen :loveflag:

Frieriet: D. 6/9 2011 havde vi valgt at tage i biffen i anledning af at vi havde månedsdag, vi plejer normalt ikke at lave noget specielt i den anledning, men dat valgte han at vi skulle den dag, da vi skulle til at se film sagde han at han havde bestilt bord på en lækker restaurant som vi havde snakket om i lang tid, så der tog vi hen efter filmen, vi fik en super lækker menu, jeg havde luret hvad der skulle ske den aften og ganske rigtig så kom der en ring på bordet efter hovedretten. Jeg havde prøvet at forberede min reaktion og havde tænkt at jeg ville ikke tude, men da han begyndte at tale så kunne jeg ikke holde tårnene tilbage, og så havde han bare fundet den smukkest ring.

post-41904-0-59853800-1316445537.jpg

14 karat hvidguld med 2 brillanter og en ametyst(yndlings stenen)

Huskeliste

Redigeret af Egemar og Bang
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Huskeliste

Overordnet:

• Lave et budget for brylluppet Ok

• Lave en gæsteliste Ok

• Udforme ønskeliste Ok

• Indhent og udfyld en ægteskabserklæring Ok

• Aflevér prøvelsesattest til vielsesstedet Ok

• Udsend invitationer Ok

Til dagen:

• Brudens tøj, inkl. sko, smykker, lingeri, strømpebånd og øvrigt tilbehør (husk at gå skoene til)

Kjole, slør, skørt, sko og smykker er der styr på

Mangler Taske, lingeri og strømpebånd

• Gommens tøj Ok

• Tøj til brudepiger og brudesvende Mangler

• Vælg forlover Ok

• Fotograf Ok det klare Jespers far

• Bestilling af transport Mangler

• Bestil tid til hår, makeup og negle Ok Jespers stedmor hjælper med det

• Vælg to vidner Ok

• Bestil brudebuket, knaphulsblomster Mangler

• Sørg for at der er makeup, sikkerhedsnåle, plaster, piller og andre praktiske ting til rådighed Mangler

• Pakke kuffert med tøj (hvis overnatning ude) Mangler

Vielsen:

Hvor og hvornårOk

Vielsesringe Er fundet skal bare bestilles

Reception/fest:

Bestil festlokale Mangler

• Bestil receptionsmenu og bryllupsmenu (inkl. natmad) Mangler

• Bestil bryllupskagen Mangler

• Arrangér serveringspersonale Mangler

• Sørg for der er et gavebord, husk at registrere gaverne Mangler

• Lav bordkort / bordplan / menukort Mangler

• Bestil borddekorationer Mangler

• Forbered tale/sang Mangler

• Brudevals Mangler

• Bestille/sørge for musik og underholdning Mangler

Til efter festen:

• Sørg for nogle tager sig af oprydningen Mangler

• Book værelse til bryllupsnatten Mangler

• Køb morgengaver Mangler

• Få brudebuketten sendt til tørring/konservering

• Afsend takkekort

• Aflever takkegaver til hjælpere

• Lav scrapbog / fotoalbum / hjemmeside

• Meddel arbejdsplads, bank osv. om navneændring

Vielsen: vielsen skal foregå, Palazzo dei Capitani

Middag og fest:

Invitationer: Invitationerne er sendt :loveshower:

Gæsteliste Vi har valgt at vi kun vil invitere vores forældre, søskende og min bedste veninde(brudepige)

Menu:

Kjolen: Er kommet hjem og jeg har tabt de kg der skulle tabes, så nu kan jeg være i den :c166:

Brudesko: Har et par lækre hvide støvler, som jeg vil anvende den dag eller et par røde sandaler (det bliver nogle helt andre sko, men hey det er da en undskyldning for at få nogle hvide sandaler :wink: )

Frisør og makeup på dagen: Jeg håber at jeg kan få hjælp fra brudepige og min kærestes stedmor med det, jeg er lidt på bar bund hvad ang. frisure da mit hår er for tungt til den første jeg fandt :help:

billeder af den fantastiske kjole og skørtet :loveshower:

post-41904-0-53789300-1316446955.jpg

post-41904-0-94271900-1316446961.jpg

post-41904-0-21651400-1316446967.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!

- det er en virkelig smuk kjole du har fundet dig. :thumbsupsmileyanim:

Af nysgerrighed (fordi det er så anderledes end vores planer), vordan kan det så være at I kun inviterer nærmeste 'familie'?:)

Mange tak

- jeg synes selv at den kjole er uimodståelig, og det var kærlighed ved første øjekast( har ca kigget på 1 mio kjoler efterhånden :wink: )

Grunden til at vi kun invitere nærmeste familie er p.g.a vi ikke vil have et stort fanzy bryllup, planen var i starten at vi selv rejste af sted og blev viet uden familien vidste det, men så blev vi hurtig enig om at det ville vores forældre aldrig tilgive os for og så har jeg lovet min veninde at hun skulle være brudpige til mit bryllup(hende betaler vi så rejsen for), så har vi så lagt det ud til dem at hvis de vil med til vores bryllup så må de selv betale rejsen derned, men det skal så også være deres bryllupsgave til os, og det har de fleste taget godt imod, der er lidt bøvl med min far, men det er nok mest fordi han ikke kan få lov til at følge mig op af kirkegulvet i militærets galla uniform (læs: det er jeg ganske tilfreds med at han ikke kan få lov til)

Vi har fået et tilbud fra hotellet på 14000, det er inkl. 2 dages tolk, papir arb., en uges ophold i italien, bryllupsmiddag for 11 personer, vielse på slottet og det er sikkert noget jeg har glemt at nævne :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies i salen Palazzo dei Capitani

post-41904-0-94347900-1318496552.jpg

post-41904-0-98715600-1318497330.jpg

Festen kommer til at forgå på det dansk ejet Hotel Pai

De er rigtig søde til at hjælpe med planlægningen, vi får altid hurtigt tilbage svar når vi kontakter dem og det er jo bare fantastisk :loveshower:

post-41904-0-53750300-1316466421.jpg

post-41904-0-59486900-1316466514.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare som et super fint bryllup! Selv havde vi stærke planer om selv at blive viet i italien (Ravello på Amalfi kysten) og netop også kun for vores forældre og søskende. Så jeg kan sagtens forstå at det tiltrækker jer.

Tillykke med jeres forlovelse og held og lykke med planlægningen! :balloons:

0

Del dette indlæg

hej med dig. stort tillykke og velkommen til.

sikke et fantastisk sted at blive viet, det er så smukt, thumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gifselv elsker jeg Italien. H2B og jeg snakker tit om at det er vores andet land, ikke fordi vi har noget tilhold til landet, men vi elsker at tager på ferie der, fantastisk folkefærd.... vi må bare der ned og bo engang loveflag.gif

glæder mig til at se mere fra dig

0

Del dette indlæg

Håber snart at vi kan få datoen på plads, er gået lidt i stå med planlægningen da vi endnu ikke kan bestille hotellet..

Venter bare på at få svar fra Jespers arbejdsplads, om det kan lade sig gøre at han holder ferie på det tidspunkt :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler bare min H2B hjælp til at skrive invitationerne. Vi skal lige være helt sikre på at han kan få fri i den uge hvor vi tager af sted, det er sidst i konfirmationssæsonen og han er kokkeelev på et hotel. Men jeg krydser fingre for at det kan lade sig gøre

post-41904-0-04500200-1316634073.jpg

Der skulle heldigvis ikke laves så mange invitationer, da det kun er forældrene og en veninde der skal med

post-41904-0-60003400-1316634061.jpg

0

Del dette indlæg

Nu er invitationerne skrevet, men efter at vi blev færdige opstod der et lille problem, der var ikke plads til information og invitation i dem jeg først havde lavet.

Så jeg tilbragte et stykke tid på BK og faldt over metteholm's invitationer, og de er jo bare fantastiske.

Jeg har fået lavet først udkast, jeg har bevaret stilen fra de andre og er efterhånden ved at være tilfreds med resultatet, det skal bare laves nogle små fin justeringer når de endelige skal laves

post-41904-0-50829800-1317499361.jpg.

post-41904-0-54216900-1317499300.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billederne skal nok komme lige så snart jeg modtager kjolen og får en til at hjælpe mig i den :wink:

Jeg ville have modtaget den i dag hvis jeg havde været hjemme til at tage imod den

Nu skal jeg desværre vente helt til på mandag og det er ikke nemt når man glæder sig :fløjt:

Jeg tror heldigvis at weekenden kommer til at gå hurtigt, da min dejlig veninde/brudepige kommer forbi og hjælper med at lave invitationer og favorbokse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer