Guest Mynte

Hvem lægger jeres make up?

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja fik tanja Lykke til det, tidligere ejer af Go-diva som nu er lukket. hun fungerer dog stadig både som makeupartisk og sætter også hår!

Ok tak :) Jeg har bestilt tid til brudeopsætning, men kan ikke helt finde ud af, om jeg selv skal lægge min egen makeup.. for hvis jeg skal booke en makeupartist, skal det jo være snart :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lægger den selv, har ikke haft det store held med at få nogen til det, ihvertfald ikke noget som er mig. Køber noget lækkert makeup som jeg også har glæde af bagefter :cheerleader3:

Det har jeg også selv overvejet, men ved ikke om jeg panikker på selve dagen ha ha... hvilket makeup mærke har du tænkt dig at bruge, MAC?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lægger den selv, har ikke haft det store held med at få nogen til det, ihvertfald ikke noget som er mig. Køber noget lækkert makeup som jeg også har glæde af bagefter :cheerleader3:

Det har jeg også selv overvejet, men ved ikke om jeg panikker på selve dagen ha ha... hvilket makeup mærke har du tænkt dig at bruge, MAC?

Det bliver en god blanding. Hud bliver dækket af MAC, øjne af Dennis Knudsen og L'oreal og læber bliver Bourjois. Har prøvet forskellige mærker og det var dem jeg kom frem passer til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde egentlig planer om at gøre det selv, men ved ikke helt om jeg ikke bliver for rørt og stresset til at gøre det :) Har heldigvis stadig lang tid til at finde ud af hvad jeg gør, men synes det er en god ide at købe nogle lækre produkter hvis man gør det selv ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar! :thumbsupsmileyanim:

jeg har tid hos frisøren kl 9-11.15 (da de ikke præcis ved hvor lang tid det tager endnu) og vi skal vies kl. 12.30 i hillerød, men får lavet hår hos gun-britt i KBH, så skal senest være kørt fra frisøren kl 12.00, eller nok lidt før hehe !!!

normalt lægger man jo makeup efter man har fået sat hår, men tror I ikke, at det bliver for presset at gøre det efter jeg har fået sat hår? - for så har jeg måske maks. ½ time - kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gøre, for synes også det ret tidligt at lægge min makeup inden jeg skal til frisøren....Hjælp.....!! :unsure::blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at få min veninde og brudepige til det.. Hun er selvlært makeupartist og har haft en del jobs privat og på photoshoots. Bl.a. på et af mine shoots i foråret.

Hun er simpelthen så dygtig! :thumbsupsmileyanim:

Det kan også være det ender med hairextensions dagen før :):blush:

Hun har en side så i må sige til hvis i mangler en til at gøre det. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner også med jeg selv lægger den... Så jeg ligner mig selv :rolleyes:

Tror jeg vil føle det helt forkert, hvis der var en anden der skulle lægge min make-up, ikke fordi jeg er specielt prof til det, men man har jo sine egne vaner...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at få min veninde og brudepige til det.. Hun er selvlært makeupartist og har haft en del jobs privat og på photoshoots. Bl.a. på et af mine shoots i foråret.

Hun er simpelthen så dygtig! :thumbsupsmileyanim:

Det kan også være det ender med hairextensions dagen før smile.gifblush.gif

Hun har en side så i må sige til hvis i mangler en til at gøre det. wink.gif

Ved du hvad hun skal have for det? Og hvor er det henne i landet? Tror godt jeg vil bede om hendes side. Jeg aner endnu ikke hvem der ordner hverken hår eller makeup på min dag, tror egentlig bare jeg havde regnet med at gøre det selv. Meeen jeg vil jo også gerne have det lidt anderledes på dagen, så måske skulle man få en prof til det....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer