ChristinaE

Det bedste!

28 posts in this topic

Ja som skrevet ovenfor, hvad er det så du elsker allermest ved din tilkommende?

Jeg synes det kunne være sjovt at se hvilke små ting I andre søde piger sætter allermest pris på. :rolleyes:

For mit eget vedkommende er det for eksempel Andreas´s evne til at sige de rigtige ting på de helt rigtige tidspunkter. Eller hans evige godhed og vilje til at gøre alt for mig. Hans vilje til at varme mine tæer resten af livet og selvfølgelig at han elsker mig præcis som jeg er. :loveboard::cheerleader3:

0

Annonce ♥

-Jeg føler at jeg kan klare enhver situation med Heidi ved min side.

-Jeg ved at hun altid vil støtte og hjælpe mig.

-Jeg elsker hendes evne til at se når jeg bliver stresset, hvor hun med det samme tager over...

-Jeg elsker at vide at hun elsker mig så højt at hun vil gå igennem ild og vand for mig til hver en tid.

-Jeg elsker hendes omsorg og kærlighed...

0

Håber jeg må være med, selvom jeg allerede er gift med manden i mit liv :loveshower:

Jeg elsker hans positive livssyn, og at han bare gør mig så glad, får mig til at grine og omgiver mig med tryghed. Sammen med ham oplever jeg en ro i mig selv som aldrig nogensinde før :heart:

0

Jeg elsker at han forstår mig, og vil gøre alt for mig

Jeg elsker at jeg kan være helt mig selv sammen med ham

Jeg elsker at jeg ved han vil det bedste for mig

Jeg elsker når vi kan fjolle sammen og virkelig grine sammen

:loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

Lige her og nu, elsker jeg mest at han langt om længe har lettet måsen fra sofaen, slukket for fodbolden (LORTE KAMP) og er i fuld gang med at vaske gulv :tunge:

Tingene køre bare for os, elsker jo alt ved den mand jeg skal giftes med, men en af ting jeg sætter størst pris på er hans tålmodighed, er lidt svær at leve sammen med. Vil gerne at det hele går efter mit hoved og mine systemer og han indordner sig bare. Det skal dog lige nævnes (så jeg ikke fremstår for en alt for sur trunte) at han arbejder rigtig meget og jeg det meste af tiden er alene med vores to unger, hvilket kræver mine systemer :wink:

Han er der bare når jeg har aller mest brug for ham :heart:

0

Ååh, synes jeg elsker ALT ved min h2b.

Meeen ting jeg sætter stor pris på er:

Hans evne til at ligge mærke til små detaljer med det samme (fx, ny frisure, negle, tøj, makeup mm)

At han altid kan få mig til at grine

Hans omsorg, kærlighed og at jeg bare føler mig 100% tryg sammen med ham

At han elsker mig, og at jeg VIRKELIG kan mærke det

:loveshower: Ååååh min h2b er bare vidunderlig!

0

Hvor er det dejligt at læse hvad I andre sætter mest pris på.. :cheerleader3:

Jeg synes at det er så vigtigt at huske at sætte pris på de helt små ting i et forhold :)

Og selvfølgelig må alle være med, både de der allerede er gift og de der stadig kun er i planlægningsfasen. :loveboard: - og selvfølgelig alle dem midt imellem :)

0

Jeg elsker alt ved ham! Men især elsker jeg, at vi bare elsker at være sammen... Jeg har det bedst når han er hos mig og jeg elsker at han altid passer på mig!

0

Annonce ♥

Elsker Keld for hans væremåde og kærlige væsen!Ikke bare over for mig, men over for alle, som vil ham og hans hustru!

0

Jeg elsker, at alting altid er bedre, hvis jeg deler det med ham.

0

Jeg elsker at Kim er er min bedste ven. At han er er mand og også siger fra når jeg kører op i en spids. At han altid er klar med krammere når jeg trænger. At han også giver mig lidt røg. At han bare er så super sød. Når jeg er ved at stå op om morgenen og han ligger armen om mig for at putte... Kan blive ved, men stopper her.. God tråd.

Edited by Røde
0

Jeg ELSKER når han kalder mig Prinsesse dyt-båt. Det fanger bare alt det andet gode når han siger det <3

0

Annonce ♥

Jeg elsker, at han kender mig så godt, og altid ved hvad jeg har brug for, også selv om jeg ikke selv gør

Jeg elsker at han kan tage alting så let, men samtidigt værre min sure, vrede banke-i-bordet-mand, når jeg ikke selv kan være det

Jeg elsker hans grin og hans duft

Jeg elsker at han gør mig til et bedre menneske

0

Og så har jeg altså også en svaghed for hans heste-imitation :loveboard:

0

Det er svært at sige hvad jeg elsker mest ved Ivan. Han går aldrig ud af døren uden at give mig et kys og et kram. Det er bare en ting af mange. Ivan er svær ikke at elske. Selvom jeg er sur på ham, kan jeg ikke lade være med at elske ham.

0

Uhhm sikke en dejlig tråd :loveboard:

Jeg elsker Steen for:

- at få mig til at føle mig tryg.

- at være min bedste ven.

- at vi kan grine sammen.

- at han er en "rigtig" mand.

0

Annonce ♥

Jeg elsker Bjarne fordi han er sig selv. :loveshower: En kærlig og opmærksom mand.... der vil gøre alt for min skyld... ok ikke sælge sin motorcykel :rolleyes: Man kan snakke med ham om alt, og han giver sig tid til at høre på hvad jeg siger. Han er helt sikkert mit mandlige modstykke, for vi ser ens på mange ting. Og til sidst så er han god til at lave mad og nyder det... og der er vi ikke ens, så her i huset er køkkenet mandens... hver dag :loveshower::loveshower::loveshower:

0

Ved ikke hvordan jeg skal beskrive det uden at det lyder lidt mærkeligt, men det jeg elsker højst ved min mand er, hvor højt han elsker mig :loveshower: At jeg dagligt kan mærke hans kærlighed, hvordan han stadig efter 10 år kysser mig, krammer mig og ligger og kigger mig dybt i øjnene hver dag.

Og som i morges da vi på vej til arbejde skulle slippe hinandens hænder og han blev helt trist ud kom med et dybt suk over at skulle skilles fra mig indtil i eftermiddag da han lige har været væk i 5 dage, det er da kærlighed :7himmel:

0

Ved ikke hvordan jeg skal beskrive det uden at det lyder lidt mærkeligt, men det jeg elsker højst ved min mand er, hvor højt han elsker mig :loveshower: At jeg dagligt kan mærke hans kærlighed, hvordan han stadig efter 10 år kysser mig, krammer mig og ligger og kigger mig dybt i øjnene hver dag.

Og som i morges da vi på vej til arbejde skulle slippe hinandens hænder og han blev helt trist ud kom med et dybt suk over at skulle skilles fra mig indtil i eftermiddag da han lige har været væk i 5 dage, det er da kærlighed :7himmel:

Det er overhovedet mærkligt.... Det er lige sådan vi også har det.... Det er dog kun efter 2 år og 8 mdr. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hans omsorg og kærlighed - og at han aldrig er bange for at vise det og kæmpe for mig...

Hans tålmodighed og forståelse, når jeg er svær at leve sammen med ham.

Hans gavmildhed af alt der er godt

Den ro og tryghed jeg får sammen med ham

0

Jeg elsker hans måde at være på, hans varme smil på en gråvejrsdag, hans humor, hans støtte og opbakning...efter vi har kendt hinanden i 9 år og stadig kan være helt nyforelskede :loveshower:

0

Jeg elsker, at min kæreste gør mig til et bedre menneske.

At han giver mig et sug i maven og kan få mig til at rødme som en lille pige af ren og skær forelskelse.

Og at han ALTID er der for mig.

0

Jeg elsker den måde han kigger på mig når han tror jeg ikke ser det :loveshower:

Den måde han elsker mig på gør mig lykkelig. :heart:

0

Elsker ham for at kunne være fuldkommen mig selv overfor ham og han bare synes det er sødt og elsker mig præcis som jeg er.

0