Dorindom

Bryllupskage-pris-tråd

20 indlæg i dette emne

Halløj!

Kunne vi ikke lave en lille pris-tråd, hvor vi hver især lige angiver, hvor meget vibetalte/betaler for vores bryllupskage, og hvor mange mennesker den var til? Så der er lidt guidelines til andre brude, når de skal i gang med at købe/bestille bryllupskage.

Jeg kan starte:

Vi regner med kun at komme til at betale ca. 750 kr. fordi min brors kone vil lave vores, og vi skal betale ca. halvdelen af ingredienserne. Så resten bliver deres gave til os. I alt, mener min svigerinde, at den vil komme til at koste 1500 kr. at lave pga. ingredienslisten (nøddebunde, hindbærmousse og lækker mørk chokolade mousse - nam :metteholm ). Den er til ca. 80 msk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ret mange forbindelser når det kommer til kagebagning :) Sådan ca. 4 bagere jeg kan trække på, rundt i hele landet. Hehe..

Og derfor er jeg stadig ikke sikker på hvem af dem det bliver, men prisen er meget ens alligevel. :wink:

Vi kommer nok til at betale mellem 2000,- og 2500,- for vores til 50 mennesker. Men jeg vil heller ikke gå på kompromis med min bryllupskage.. Den skal bare være perfekt til kritiske lille mig :griner:-

Men jeg har før smidt 650 for en super skøn kage til min søns barnedåb, så det kommer nok også an på om man kender nogen der kender nogen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg skulle give fuldpris, vil vores kage komme til at koste 3900kr. for kage til 60 personer.

Nu er jeg bare så heldig at min veninde er bager og derfor kan lave den. Så ved ikke hvad den ender i endnu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg lavede selv vores, endte med at blive pisse syrt haha, måtte lave en del prøvekager og købe rigtig meget udstyr som selvfølgelig kan bruges igen... men kostede nok ca 500-600 i rene materialer for KUN kagen på dagen, så ikke så galt faktisk hvis man ser sådan på det... men kunne nok have købt mig en af de helt dyre kager hvis man tæller prisen på øvninger og materialer med...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg lavede selv vores, endte med at blive pisse syrt haha, måtte lave en del prøvekager og købe rigtig meget udstyr som selvfølgelig kan bruges igen... men kostede nok ca 500-600 i rene materialer for KUN kagen på dagen, så ikke så galt faktisk hvis man ser sådan på det... men kunne nok have købt mig en af de helt dyre kager hvis man tæller prisen på øvninger og materialer med...

Det er LIGE præcis derfor, jeg ikke skal kaste mig ud i at bage selv. Æh, det og så de mange overflødige kilo, som lynhurtigt absorberer kage og andre syndige sager whistling.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har INGEN ide om hvad det koster at lave en bryllupskage til 90 mennesker, men vi har afsat 3000kr på posten. Det er vores fælles veninde som skal lave den (hun er god synes vi) og i budgettet skal der også være til topfiguren.

0

Del dette indlæg

Håber meget, at jeg kan lokke min dejlige svigerinde til at lave vores bryllupskage. Hun laver bl.a. bryllupskage til en anden herinde på bryllupsklar, så mon ikke hun kan overtales til at lave vores? :rolleyes:

Regner med at betale ingredienserne selvfølgelig, og evt. en gave som tak.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer