Sign in to follow this  
Followers 0
frk.k

Skal ringe til præsten

6 posts in this topic

... men hvad tid på dagen gør man det?? Det er hjem til præsten privat, for at spørge om han vil vie os. Men kan slet ikke lige finde ud af hvad tid der er bedst at gøre det, eller om det skal gøre hverdag eller weekend :help:

0

Annonce ♥

Du ringer bare når det passer dig bedst... Det er jo deres job... :thumbsupsmileyanim:

0

Altså jeg gik ind pÅ kirkens hjemmeside hvor der stod hvornår præsten havde træffetid. Jeg ringede så i tidsrummet og hun var ikke hjemme lol. Så prøv at kigge der og er hun ikke hjemme, så tag den i "normal" åbningstid ... Tror jeg, jeg ville gøre :)

0

Jeg kiggede også på hjemmesiden. Men jeg tror at jeg ville ringe til præsten et sted mellem 15-17 nu når det er privat. Men jeg ville ikke ringe ved "aftensmadstid" - jeg hader selv når folk ringer der :)

0

Annonce ♥

Jeg kiggede også på hjemmesiden, her stod oplyst, hvornår præsterne har bedst tid :) Ellers kan man evt. også skrive en mail - vi blev alligevel henvist til degnen, som skulle skrive os i kalenderen :)

0

Tak for alle jeres svar :)

Jeg fandt efter lang tids søgen endelig et træffetidspunkt på deres hjemmeside, mend et var dælme gemt godt væk :griner:-

0