Lajla

Damask mønstre

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske er det bare mig som er dum? men jeg kan ikke få "lov" til at skrive på dokumentet. Jeg har bare alm word program. Men den sætter det kun ind som billede? Det er ikke sikkert at jeg vil have sådan en invitation, men jeg ville jo bare prøve men kunne slet ikke.. haha..

0

Del dette indlæg

Måske er det bare mig som er dum? men jeg kan ikke få "lov" til at skrive på dokumentet. Jeg har bare alm word program. Men den sætter det kun ind som billede? Det er ikke sikkert at jeg vil have sådan en invitation, men jeg ville jo bare prøve men kunne slet ikke.. haha..

Kan du ikke blot lave det i publisher? Så kan du jo lave en tekstboks i billedet....

0

Del dette indlæg

Super flotte mønstre - det er så inspirerende at kigge i dine tråde og hvor er det fedt at du vil bruge tid på at finde alle de gode sager til glæde for os andre :cheerleader3: Har du evt. noget i stil med de swirls som Therese Filtenborg har brugt på sine invitationer, menuer og bordkort? Jeg har ledt rundt omkring på nettet men desværre uden ret meget held :boohoo: Vi regner selv med at køre et romantisk tema med mørkebrun som grundfarve og ellers råhvide blonder og swirls som dekoration. Jeg har lige smidt et billede ind så du kan se hvad vi leder efter :help:

foto-196.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke blot lave det i publisher? Så kan du jo lave en tekstboks i billedet....

Jeg har ikke publisher.. aner faktisk ingengang hvad det er?? :unsure:

0

Del dette indlæg

Haha, det er lige gået op for mig at du faktisk allerede har sat det design ind som jeg er på udkig efter. Farverne er bare lidt anderledes end i mit hoved :) Vil du evt. være sød og hjælpe med dette design i en mørkebrun farve i stil med billedet ovenfor? Jeg har selv forsøgt at omfarve det i Paint men med en pensel og 800 gange forstørrelse er det en lettere uoverskuelig opgave :pokey: Hmm, måske kender du et trick så jeg selv kan gøre det smartere fremadrettet selvom jeg ikke har Photoshop?

004.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke publisher.. aner faktisk ingengang hvad det er?? :unsure:

Hvis du har en original office-pakke på din computer (med word, excel osv.), så har du også publisher... det er et program, hvori du kan lave kort, plakater m.m.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, det er lige gået op for mig at du faktisk allerede har sat det design ind som jeg er på udkig efter. Farverne er bare lidt anderledes end i mit hoved :) Vil du evt. være sød og hjælpe med dette design i en mørkebrun farve i stil med billedet ovenfor? Jeg har selv forsøgt at omfarve det i Paint men med en pensel og 800 gange forstørrelse er det en lettere uoverskuelig opgave :pokey: Hmm, måske kender du et trick så jeg selv kan gøre det smartere fremadrettet selvom jeg ikke har Photoshop?

004.jpg

004-1.jpg

:heart:

004-1kopi-1.jpg

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer