Mariak84

hvem følger bruden op.

20 indlæg i dette emne

Hej... Jeg er igang med den del af vores bryllupsplanlægninger der omhandler.... Vielsen... Hvem skal følge mig op... Min egen far som ville være mest nærliggende... deltager ikke i mit bryllup. Hvem kunne ellers gøre det ?? min kommende mand ville gerne have at det skulle være hans far, men synes at det virker forkert. Hvad synes I?? En bror eller en god ven??

Håber i kan hjælpe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke, det bliver min egen far, der skal følge mig op, hvis/når den tid kommer.

Jeg har to brødre, som kunne være en mulighed - og ellers er jeg sikker på, min bedste kammerat også gerne ville gøre det.

Hvis det bliver, som vi drømmer om herhjemme - så følges min kæreste og jeg :loveshower:

Hvad med din mor? Eller søskende? Eller onkler eller tanter?

0

Del dette indlæg

Altså jeg er selv meget i tvivl om hvorvidt jeg ønsker at min far skal følge mig op. Hvis jeg ikke skulle tage nogle hensyn til andres følelser var det min mor, mormor eller min svigerfar som skulle følge mig op. Personligt synes jeg ikke der er noget galt i at have sin svigerfar til at give sig væk, men det afhænger nok meget af hvad forhold man har.

Hvad med det som du synes du har det tætteste forhold til, og som ikke er din kommende mand? Uanset om det måtte Være en mand eller kvinde og uanset alder.?

0

Del dette indlæg

Min far er død og kunne jo derfor ikke følge mig op. Min mor synes at selve "ideen" med at blive givet væk var lidt passé i vores tilfælde, da vi har været sammen i over 12 år og har 2 børn. Havde ellers tænkt på det skulle være hende der fulgte mig op.

Jeg forslog min dengang kommende mand at vi kunne følges eller at vi kunne mødes på halvvejen :)

Jeg overvejede også at gå alene...

I mit tilfælde ende det med at vores 2 drenge fulgte mig op. Det så sådan ud :heart:

Jeg synes der er mange muligheder at vælge og at de alle er lige gode. Det handler om hvad du føler er det rigtige :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjae i og med at vi er 2 kvinder er dette er stort spørgsmål...

Vi tænker enten at gå sammen, eller gå med hver sin far derop..

Jeg synes, det er e fint at gå op med hver sin far -med mellemrum.

Det kan også være, at den ene af jer, gerne vil være den, der venter ved alteret? ;)

0

Del dette indlæg

Hej... Jeg er igang med den del af vores bryllupsplanlægninger der omhandler.... Vielsen... Hvem skal følge mig op... Min egen far som ville være mest nærliggende... deltager ikke i mit bryllup. Hvem kunne ellers gøre det ?? min kommende mand ville gerne have at det skulle være hans far, men synes at det virker forkert. Hvad synes I?? En bror eller en god ven??

Håber i kan hjælpe

Jeg synes mor er oplagt. Men det har du ikke i tankerne?

Min far er død, så min mor fulgte mig op, hvilket var helt perfekt for mig.

Som alternativer så jeg: min mors mand, min lillebror, min morfar eller min "bedste" ven ;)

Men jeg var egentlig ikke i tvivl. Min mor elskede det, og var SÅ stolt.

0

Del dette indlæg

Tjah, Det er min mor der skal gå med mig op af kirkegulvet, min far skal med til bryllup men eftersom vi ikke er helt tætte som min mor og jeg kan jeg ikke se hvorfor han skulle have den ære :) Måske er han skuffet - men det er altså ikke hans dag.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjah, Det er min mor der skal gå med mig op af kirkegulvet, min far skal med til bryllup men eftersom vi ikke er helt tætte som min mor og jeg kan jeg ikke se hvorfor han skulle have den ære :) Måske er han skuffet - men det er altså ikke hans dag.. :)

Åh, bare jeg dog havde din styrke... :) er slet ikke tæt med min far, men vil alligevel nødig såre ham....

0

Del dette indlæg

Åh, bare jeg dog havde din styrke... :) er slet ikke tæt med min far, men vil alligevel nødig såre ham....

Det er noget jeg har besluttet for længe siden.. men pyha min farmor og farfar tog det heller ikke pænt... og min farfar SÅ skulle min far heller ikke betale noget af bryllupet hvor jeg svarede "vi har også selv råd til vores bryllup" - er bare blevet træt af at skulle tage hensyn til alle end mig selv... så holder ved min beslutning! :)

1

Del dette indlæg

Min far død, så jeg har også tænkt og tænkt...

-overvejede at gå alene med alle brudebørnene, men vil alligevel gerne følges med en, så skal lige ha' spurgt min storebror. Er nu ret sikker på han siger ja, da vi allerede snakkede om det, da min far døde for 11½ år siden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer meget om jeg skal gå op af gulvet alene, da jeg ikke har det bedste forhold til min far. Hvis der havde været en anden som havde taget hans rolle gennem årene, ville jeg måske vælge den person, men det har der ikke været, så alle øjne på mig alene.. :) Og selvfølgelig min søster om min lille datter som brudepiger.. :)

0

Del dette indlæg

Det er noget jeg har besluttet for længe siden.. men pyha min farmor og farfar tog det heller ikke pænt... og min farfar SÅ skulle min far heller ikke betale noget af bryllupet hvor jeg svarede "vi har også selv råd til vores bryllup" - er bare blevet træt af at skulle tage hensyn til alle end mig selv... så holder ved min beslutning! :)

Det er fandme sejt. :) respek til dig :)

0

Del dette indlæg

Hvis ikke jeg havde min far til at "give mig væk" skulle det endten være min fætter, som jeg har (eller nærmere har haft) et meget tæt forhold til. Vi voksede op sammen som tvillinger og når vi mødes er vi stadig som søskende. Ellers ville min søn på 6 være en mulighed.

Kan godt lide tanken om at gå alene op og mødes på halv vejen med sin kommende mand. Det er hjertet der skal tale, så lyt til det og mærk efter hvad du vil ha det bedst med.

0

Del dette indlæg

Puh ha, den er altid svær, når farmand ikke er det naturlige førstevalg!

Jeg er heller ikke tæt med min far, så jeg valgte i stedet min storebror til jobbet. Har en skøn svigerfar som kunne have været perfekt til jobbet, men synes bestemt at det ville være at gnide salt i såret overfor min far.

Min far, og derfor også min mor, valgte dog alligevel ikke at komme til selve festen. Hvilket jeg selvfølgelig var ked af, men håber nu at det er de færreste forældre som vælger sådanne løsninger.

Vi havde heldigvis stadig en fantastisk dag - og den havde bestemt ikke været bedre hvis jeg havde givet efter og valgt min far i stedet.

Samt jeg fik givet min storebror en helt fantastisk ære, som han ikke glemmer lige foreløbig:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal følges op af mine skønne unger :loveshower:

Sidste gang blev jeg fulgt op af min mor.. hvilket var meget stort for os begge! Men den her gang føles det bare rigtigst at det skal være børnene.. så det bliver "vores" oplevelse, ogås fordi at det jo faktisk ikke kun er mig H2B gifter sig med.. vi er ligesom en pakkeløsning :wink:

0

Del dette indlæg

Min far døde for 4 år siden og da han ikke kunne følge mig op, blev det til at min søsters søde mand gav mig væk.. Han er i de 11 år jeg har kendt ham blevet som en bror for mig, og eftersom jeg ikke har andre brødre, så synes jeg det var oplagt! Han blev super glad for den ære og var næsten mere nervøs end mig :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg synes du skal vælge der står dig nær - om det så er din mor, bror, ven eller svigerfar det må du jo føle dig frem til.

Jeg synes ikke det er noget underligt hvis det var din svigerfar hvis du har et godt forhold til ham...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer