Guest Shedevil

Priser (og billeder) af brudebuketter?

51 indlæg i dette emne

Hej søde zilla'er...

H2B skal jo til at vælge brudebuket - og han er ved at gå helt ude af sit gode vendelbo skind over ikke at vide NOGENLUNDE hvor mange penge han skal regne med han skal af med..

Ved godt man bare kan tage ned til en blomsterhandler og høre - men tænkte vi samtidig kunne benytte chancen for endnu en lille billede tråd! :wink:

Så smid et billede af jeres brudebuket - og hvad prisen på den har været (tilføj gerne om det var inkl. knapnålsblomster, brudepigebuketter eller lignende... :) )

Edit: I må også meget gerne skrive hvor i landet jeres buket er købt! :)

Og i ikke-gifte brude - hvordan ser jeres drømmebuket ud!? :) Og har i snakket pris med blomsterhandleren? :)

Redigeret af Shedevil
2

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER god idé :balloons:

0

Del dette indlæg

Ja ik!

:lol:

Udfordringen bliver så at få nogle af de gifte kvinder til at se tråden - mange er jo ikke ligefrem så aktive på BK EFTER brylluppet.. Hmm..

*hopper op og ned*

SE MIG SE MIG SE MIG

bs13690-83559-albums-animated-gifs-pic44334-kirby-celebration-gif.gif

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke gift og har heller ikke et foto her. Men jeg har forhørt i de forskellige blomster forretninger i Herning, og de siger jeg skal regne med 2200-2800 kr for en buket og ca 100kr pr knaphulsblomst. Ved ikke om det var til megen hjælp?!

Redigeret af Laikaa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg jo så været gift før og jeg gav ca 1000,-. Jeg fik så ikke den buket der var bestilt. Jeg ville have en helt hvid buket med nogle hvide liljer, med bordeaux farvede stilke i, og havde givet dem et alternativ, hvis liljerne ikke kunne skaffes, en anden hvid blomst jeg ville have i. Brudebuketten bliver så hentet på dagen, og så har de skitsme puttet nogle andre liljer i. Lyserøde liljer. Liljerne var fine, men det var farven ikke, Intet var lyserødt, så de passede overhovedet ikke ind i mit bordeaux tema, som var lige fra farven på servietterne, over til roserne på bryllupskagen.Jeg ringede eddikesur til forretningen og fik af vide, jamen den blomst kunne vi ikke skaffe. (hvad så med lige at ringe og høre o det er ok at sætte lyserøde i istedet) Men den kunne jo ikke nåes at laves om. Jeg skulle i kirke 1 time senere, og de ville ikke refundere noget som helst. Fuck jeg var sur.

Så kig dig for, og vær helt stensikker på, at du kan få lige præcis de blomster du vil have i.

Kh Anell

0

Del dette indlæg

Min buket kostede omkring 2500 inkl 2 knaphulsblomster - den blev dog købt ved en dyr blomsterdesigner, Jonas Jensen. Tror godt at samme type kan findes billigere. En af grundene til prisen er at den er lavet af blomsterkronblade, der en for en er sat sammen på ny for at danne en ny blomst

0

Del dette indlæg

Jeg havde 4 solsikker holdt sammen af et hvidt bånd (syet af den rest, der blev klippet af da kjolen blev lagt op). Smukt og enkelt! Pris: 40 kr.

0

Del dette indlæg

Jeg har også været ude og høre på priser, og jeg skal have kala og kun kala i min buket og den vil ligge på ca. 300 kr. uden knaphulsblomst.

Jeg får prisen afvide i næste uge , for der hvor vi skal holde vores bryllup, hun søger for det hele, prisen på kagen og maden + blomster til det hele. Skal bare ned og se på farver.

Hilsen 2012-brud Susmus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min buket kostede omkring 2500 inkl 2 knaphulsblomster - den blev dog købt ved en dyr blomsterdesigner, Jonas Jensen. Tror godt at samme type kan findes billigere. En af grundene til prisen er at den er lavet af blomsterkronblade, der en for en er sat sammen på ny for at danne en ny blomst

Jeg har været lidt rundt og høre og syede brudebuketter koster vist omkring 2000-2500.. Hvis der er nogen der har købt en buket billigere, må i MEGET gerne sige til! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke forhørt mig om priser endnu, men havde faktisk tænkt mig at tage ud i weekenden med manden og snakke med en blomsterbinder. Både for at kunne prissætte en buket samt knaphulsblomst til både forlover og gom og en lille til sønnen. Vi har ingen brudepiger, så skal ikke bruge buketter til dem. Desuden laver svigermor alle blomsterdekorationer til kirken og festen.

Jeg ønsker at der er hvide roser og forglemmigej i min buket. Den må ikke være for stor eller for tung. Og så skal der hænge lidt blomster eller blade ned foran... sådan at den ikke bare er almindelig rund.

Den kommende mand er allerede sat godt og grundigt ind i mine blomster-ønsker (læs: blomster-krav) samt størrelse, så håber sørme at han kan følge det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

min mand designede og lavede buketten - med lidt hjælp fra mig :)

Perler og fjer er købt via Ebay, ca. pris 150 kr.

post-40019-0-12566200-1320858842.jpg

0

Del dette indlæg

Min brudebuket kostede 1000kr, men det var fordi vi kendte en blomsterbinder ellers ville den have kostede 2000kr :)

post-45002-0-62901500-1320860361.jpg

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have en syede rose som brudebuket, skal give 1600 kr for den samt 2 knaphulsblomster hos Luxe i Roskilde, Jeg var så heldig at de i sommers have brudemesse og der kunne man bestille brudebuketter og få 50 % så jeg var lidt fræk og spurgte om de 50 % også var der hvis man først skulle giftes næste sommer. Jeg skulle bare betale halv delen, jeg min brudebuket er bestilt :o)

0

Del dette indlæg

Jeg har forhørt mig på en enkel rund buket kun med roser og den ville koste omkring 1400,-

0

Del dette indlæg

jeg gav 750 kr for min brudebuket, buket til brudepige og 5 knaphulsbuketter

0

Del dette indlæg

jeg har ringet rundt til nogle forskellige i aalborg, og de siger fra 1500, hvis man bruger årstidens blomster osv. og 75.80 pr knaphulsblomst..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kostede ca 1500 kr tror jeg inkl. knaphulsblomst :) Billede kan ses i min beretning :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det SUPER fedt med så mange svar! :)

TUSINDE TAK

hugsand.gif

Kom endelig gerne med flere erfaringer, priser og ikke mindst - billeder! :)

0

Del dette indlæg

Vi gav 1300 for brudebuket og 3 knaphulsblomster... købt i Østbirk ved Skanderborg. Buketterne til brudepigerne blev vist 200 kr og de blev købt i Herning.

post-43541-0-38927600-1321011970.jpg

post-43541-0-61862400-1321011999.jpg

0

Del dette indlæg

min kostede 1000. 1250 inkl knaphulsblomsterne - kan ses i min beretning flere steder :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været lidt rundt og høre og syede brudebuketter koster vist omkring 2000-2500.. Hvis der er nogen der har købt en buket billigere, må i MEGET gerne sige til! :biggrin:

Jeg mener faktisk at der var en der fik lavet en lignende (måske lidt mindre) ved Gistrup blomster

- hun sparede vist 1000 på det

0

Del dette indlæg

Vi gav 1725 for brudebuket og tre knaphulsblomster.

299180_2231669024051_1017647124_2562255_7460019_n.jpg

Buketten er lavet af meget mørke-lilla kalaliljer :) Og det samme er knaphulsblomsterne selvfølgelig. Vi købte blomsterne i Reberbahns blomster i Aalborg :)

0

Del dette indlæg

Jeg laver brudebuketter meget billigere en det beløb der bliver snakket om ( kommer an på blomsterne) og alle slags dekorationer, og hvis du også har et billede af det du ønsker så gøre jeg også det, de er billigere og flotte og som du vil have det :) ( ikke for at prale men det er det der bliver sagt om det jeg laver)

har du ikke mulighed for at smide nogle billeder samt priser af de brudebuketter du har lavet? har du evt en hjemmeside?

0

Del dette indlæg

Jeg laver brudebuketter meget billigere en det beløb der bliver snakket om ( kommer an på blomsterne) og alle slags dekorationer, og hvis du også har et billede af det du ønsker så gøre jeg også det, de er billigere og flotte og som du vil have det :) ( ikke for at prale men det er det der bliver sagt om det jeg laver)

har du ikke mulighed for at smide nogle billeder samt priser af de brudebuketter du har lavet? har du evt en hjemmeside?

Ja jeg melder mig lige med i heppekoret :cheerleader3: Og et helt andet spørgsmål er også, hvor i landet du bor?

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor ER det bare dyrt. Jeg har aftalt med min veninde (og brudepige) at hun binder min buket (hun er vokset op med en blomsterbinder-mor m. egen forretning, så hun har helt styr på det). Hun laver noget alá det her billede, og hun forventer at det vil blive ca. 500 kr for buket + knaphulsdimser til mændene.

post-53545-0-89512900-1321096254.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥