D&SHoffgaard

Bogen: bryllup minder og gemmer

11 posts in this topic

Er der nogen af jer, der har erfaringer med scrap bogen: bryllup - minder og gemmer?

Er den værd at købe?

post-53781-0-09405400-1320956844.jpg

Følg min planlægning Her

Edited by D&SHoffgaard
0

Annonce ♥

Kan faktisk ikke svare på dét, som du egentlig spørger om, men vil blot tilføje at deres Baby-bog er skøn :) Man kan godt få lov at se og bladre i dem i diverse forretninger, hvis du vil have en "smagsprøve" på den!

0

Jeg har købt den, og jeg synes, den er rigtig god :)

0

Jeg VILLE have købt den, men fik lov at bladre i et eksemplar i Bog&Ide - og var ikke imponeret.. Altså - jeg synes ikke den er pengene værd.. Det er hvad det er - en scrapbog med diverse lommer og sider til at skrive.. Jeg fandt en scrapbog med plasticlommer og mulighed for at sætte ark ind - i en hobby biks til 35kr istedet... :)

0

Annonce ♥

Jeg regner med at overtale min fatti til at printe hele min planlægningstråd ud (gemmer hver side i den i pdf) på farvekopimaskinen på arb :fløjt: (håber han vil og må, hehe) - og så ellers samle den i et el flere ringbind/spiralhalløjsaer man samler selv (koster 20 kr stykket på Uni). Yderligere så lave en fotobog over alle billederne fra selve brylluppet.

0

Tak for jeres svar. Jeg har måtte bestille den hjem i bog og ide, da jeg har været i 3 forskellige bog og ide butikker, hvor ingen af dem havde den hjemme, så havde ikke mulighed for kigge den igennem først.

0

vi fik den i poltergave den dag vi blev poltet... ved ikke om det var en jeg ville have købt ellers, men den er meget fin og vi har fået fyldt den fint ud :)

0

Annonce ♥

Jeg har også købt den jeg syntes den er fin..

0

Jeg fik den i fødselsdagsgave af nogle veninder og den er bare super.. Jeg er normalt ikke den kreative type, men er gået helt i selvsving med at printe billeder og klippe klistre ting ind i den.. Der er en masse forskellige afsnit - forberedelser, hvordan man mødte hinanden, polterabend, selve festen, bryllupsrejs.. Tror den er fantastisk at trække frem om nogle år.. :loveflag:

0

Jeg købte bogen inden brylluppet, men modtog den først med posten få dage før brylluppet, og har ikke rigtigt kunne finde ud af om jeg skulle åbne den og fylde den..

Nu er det 7 måneder siden bryllup og 3 måneder siden bryllupsrejsen.
Jer der har bogen, mener I stadig den kan bringe værdi, eller er den ubrugelig nu?

Edited by sophia3
0