mamadahiemarie

Invitation som eventyr

24 indlæg i dette emne

Kære alle i zillaer!

Jeg læste på et tidspunkt en rigtig sød invitation, der var skrevet som et eventyr, med prins, prinsesse og det halve kongerige - men nu kan jeg ikke finde den igen!!

Er der nogen som kan hjælpe mig?

Vis også meget gerne andre forslag til invitationer skrevet som eventyr :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene T.

Elsker jeres indbydelse, det er nok den mest personlige jeg noglesinde har set :)

også fordi at I får det skrevet på en både sjov og sød måde :cheerleader3: det er en indbydelse jeres gæster kun kan blive vild med :a1221:

0

Del dette indlæg

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1321746593' post='1164933]

Hej Lene T.

Elsker jeres indbydelse, det er nok den mest personlige jeg noglesinde har set :)

også fordi at I får det skrevet på en både sjov og sød måde :cheerleader3: det er en indbydelse jeres gæster kun kan blive vild med :a1221:

Tak, hvor er du sød :kiss: Jeg håber da så sandelig at gæsterne kommer til at kunne lide den, ellers får de :sm:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Burgues har jeg hentet her:

http://www.4shared.com/file/Su6iGdUZ/Sudtipos_Burgues_Font.html

Century gothic lå allerede på min pc :)

Jeg vil lige spørge, om hvilket program du skal arbejde i? Burgues kræver en del arbejde for, at få skriften til at se sådan ud som på mine invitationer.

Du må endelig sige til, hvis du har brug for hjælp eller du ikke kan få skidtet til at virke. Så vil jeg gerne hjælpe dig med at skrive overskrifter, hvis det skulle være :)

0

Del dette indlæg

Vores er også skrevet som eventyr.... du kan lige få den også :

Der var engang en ung prins, og en ung prinsesse,

som hver især havde gennemgået mange prøvelser og kysset mange frøer,

uden at finde den rigtige..

Så en dag, skete der det, at prinsessen tændte computeren,

og der skuede hun en prins så skøn,

at hun måtte skrive til ham med det samme.

Heldigvis blev prinsen så rørt over prinsessens smukke brev

og dejlige smil, at han straks sendt bud efter hende.

Da blev de så forelskede at de ej kunne leve uden hinanden mere,

da de hver især var lige det den anden havde manglet,

og de lod sig ej skille fra hinanden mere, fra denne dag.

Nu manglede der kun én ting før det var et rigtigt eventyr...

Så prinsen faldt på knæ og fik sit ja, så nu skulle der

være bryllup på slottet, så de kunne leve

lykkeligt til deres dages ende...

Et overdådigt bal blev planlagt og der blev sendt bud ud til

alle kroge af kongeriget......

Kære..............................................................................

Det ville glæde os meget at se jer Lørdag d. 26 Maj 2012

kl. 14.00,

til vielse i Næsby Kirke.

Ligeledes ville det varme vore hjerter,

hvis I bagefter vil deltage i en eventyrlig fest,

med mad, dans og hygge til den lyse morgen, på Næsbyholm slot.

Der vil være mulighed for overnatning på slottet,

og i den tilstødende godsbygning.

Næste morgen vil der være brunch og gaveåbning

Se mere under praktiske oplysninger.

Vi håber I kan komme og dele denne dejlige dag med os.

Redigeret af Vitydahl
0

Del dette indlæg

http://www.4shared.c...rgues_Font.html

Jeg vil lige spørge, om hvilket program du skal arbejde i? Burgues kræver en del arbejde for, at få skriften til at se sådan ud som på mine invitationer.

Du må endelig sige til, hvis du har brug for hjælp eller du ikke kan få skidtet til at virke. Så vil jeg gerne hjælpe dig med at skrive overskrifter, hvis det skulle være :)

Årh det ville være super fedt! Har nemlig fundet den efter mange timers søgen igår og det så slet ikek så pænt ud som det du skrev. Det er nemlig også kun overskrifter jeg skal bruge, synes dit er så flot!

Der var engang...

Kære

Natasja og Allan

Det er de tre oerskrifter jeg skal bruge, men er lidt i tvivl om størrelsen og farven, det skal du vel vide for at kunne hjælpe?

Tusind tak fordi du deler! :kiss:

Og forresten når nu du skriver det kræver en del arbejde, hvordan mener du så? Så kunne jeg jo evt selv prøve hvis det er...

Redigeret af NK81
0

Del dette indlæg

http://www.4shared.c...rgues_Font.html

Årh det ville være super fedt! Har nemlig fundet den efter mange timers søgen igår og det så slet ikek så pænt ud som det du skrev. Det er nemlig også kun overskrifter jeg skal bruge, synes dit er så flot!

Der var engang...

Kære

Natasja og Allan

Det er de tre oerskrifter jeg skal bruge, men er lidt i tvivl om størrelsen og farven, det skal du vel vide for at kunne hjælpe?

Tusind tak fordi du deler! :kiss:

Og forresten når nu du skriver det kræver en del arbejde, hvordan mener du så? Så kunne jeg jo evt selv prøve hvis det er...

Ja jeg bliver nødt til at vide, hvilken farve og størrelse, men jeg vil da meget gerne hjælpe :) Det jeg mener med skriften er, at jeg inde i InDesign har ændret hvert eneste bogstav, så det ikke blev til super-krøllet-rodet. Hvilket program arbejder du i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah ok, det var derfor det ikke så ud helt som dit. Jeg arbejder i publisher og Photoshop, har ikke InDesign. Men spørgsmålet er om jeg, hvis nu du gemmer det som et billede, ikke kan omfatte og ændre størrelsen i publisher eller Photoshop forholdsvis nemt? Det er jeg ret sikker på :)

0

Del dette indlæg

Nu vover jeg lige pelsen og sætter et forslag ind her. Det er meget inspireret af Lenes :-) Kom gerne med forslag til ændringer for at gøre det mere eventyragtigt :-)

Der var engang...

...to unge mennesker som søgte efter den helt rigtige at elske. Frøer blev kysset, men ingen forvandlede sig til den helt rigtige prins eller prinsesse. Da intet skete drog de begge på kanotur på Gudenåen, og her mødte de hinanden. De fandt begge hurtigt ud af, at de havde kysset den rigtige frø, for nu blev de til en prins og en prinsesse, i hvert fald i hinandens øjne J

Alligevel skulle der gå næsten 8 år før prinsen besluttede sig at fri til sin prinsesse. Det var faktisk først da hun var flyttet til Norge, at prinsen faldt på knæ og bad om hendes hånd.

Prinsessen sagde JA, og hendes far gav sin velsignelse. Bud blev derfor sendt til nær og fjern efter gæster, og brylluppet nu stå, i de smukke rammer ved Gudenåen, som de begge kender så godt.

Hvad synes i?

0

Del dette indlæg

Ah ok, det var derfor det ikke så ud helt som dit. Jeg arbejder i publisher og Photoshop, har ikke InDesign. Men spørgsmålet er om jeg, hvis nu du gemmer det som et billede, ikke kan omfatte og ændre størrelsen i publisher eller Photoshop forholdsvis nemt? Det er jeg ret sikker på :)

Du kan godt selv ændre den i Photoshop, det er bare ikke mit foretrukne program :) Gå op i Window og åben Character. Der klikker du på pilen i øverste højre hjørne og så skulle der gerne komme nogle valgmuligheder. Gå ind i Open type. Marker de bogstaver du vil ændre og forsøg dig så frem inde i Open type.. Så skal du nok finde frem til en stil der ligner det du gerne vil :)

Hvis det ikke virker, så sig bare til. Jeg tænkte bare at det næsten var nemmere at du selv legede med det, så kan du jo få det, som du vil ha det :wink:

0

Del dette indlæg

Nu vover jeg lige pelsen og sætter et forslag ind her. Det er meget inspireret af Lenes :-) Kom gerne med forslag til ændringer for at gøre det mere eventyragtigt :-)

Der var engang...

...to unge mennesker som søgte efter den helt rigtige at elske. Frøer blev kysset, men ingen forvandlede sig til den helt rigtige prins eller prinsesse. Da intet skete drog de begge på kanotur på Gudenåen, og her mødte de hinanden. De fandt begge hurtigt ud af, at de havde kysset den rigtige frø, for nu blev de til en prins og en prinsesse, i hvert fald i hinandens øjne J

Du kunne eventuelt skrive, "Ved vand findes der mange frøer og de to drog derfor hver især mod Gudenåen for at kysse frøer i håbet om at finde den der ville forvandle sig"?

Alligevel skulle der gå næsten 8 år før prinsen besluttede sig at fri til sin prinsesse. Det var faktisk først da hun var flyttet til Norge, at prinsen faldt på knæ og bad om hendes hånd.

Prinsessen sagde JA, og hendes far gav sin velsignelse. Bud blev derfor sendt til nær og fjern efter gæster, og brylluppet nu stå, i de smukke rammer ved Gudenåen, som de begge kender så godt.

Man kunne skrive "Der blev sendt gæstebud til nær og fjern og nu skal brylluppet stå i de smukke rammer ved Gudenåen, hvor de lærte hinanden at kende"? eller "fandt kærligheden"? Det er jo et eventyr, så jeg synes godt at man må smøre lidt tykt på :wink:

Hvad synes i?

Jeg håber ikke at du tager mine forslag ilde op :blush: Det er rigtig godt det du har skrevet og dejligt personligt :thumbsupsmileyanim: Det er jo et bryllup for pokker, det må godt være romantisk og personligt!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan godt selv ændre den i Photoshop, det er bare ikke mit foretrukne program :) Gå op i Window og åben Character. Der klikker du på pilen i øverste højre hjørne og så skulle der gerne komme nogle valgmuligheder. Gå ind i Open type. Marker de bogstaver du vil ændre og forsøg dig så frem inde i Open type.. Så skal du nok finde frem til en stil der ligner det du gerne vil :) Hvis det ikke virker, så sig bare til. Jeg tænkte bare at det næsten var nemmere at du selv legede med det, så kan du jo få det, som du vil ha det :wink:

Årh du er en skat! Har lige leget m det et par timer, og nu er det PERFEKT! Tusind tusind tusind tak!

:BKSTREET: herfra! :)

0

Del dette indlæg

Du kan godt selv ændre den i Photoshop, det er bare ikke mit foretrukne program :) Gå op i Window og åben Character. Der klikker du på pilen i øverste højre hjørne og så skulle der gerne komme nogle valgmuligheder. Gå ind i Open type. Marker de bogstaver du vil ændre og forsøg dig så frem inde i Open type.. Så skal du nok finde frem til en stil der ligner det du gerne vil :) Hvis det ikke virker, så sig bare til. Jeg tænkte bare at det næsten var nemmere at du selv legede med det, så kan du jo få det, som du vil ha det :wink:

Årh du er en skat! Har lige leget m det et par timer, og nu er det PERFEKT! Tusind tusind tusind tak!

:BKSTREET: herfra! :)

Hvor fedt at det virkede!! :thumbsupsmileyanim: Jeg brugte temmelig meget tid på at finde ud af skrifttypen, da jeg lige fik den, så FEDT at det fungerede for dig :biggrin:

Det var så lidt, jeg vil da gerne hjælpe, hvor jeg kan :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer