Guest SigneFlor

Utroskab og bryllup

56 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ville ikke kaste det bedste, der er sket mig i mit liv ud af døren for en enkelt dumhed - mennesker er ikke perfekte.

Men langt mere end utroskab er det mangel på tillid, der ville blive problemet. Hvis han kom grædende hjem og tilstod at han havde været sammen med en pige i en brandert - ville jeg synes at han var et kvaj, og jeg ville insistere på, at vi tog vores forholdsregler for at sikre, at det aldrig skete igen. Men jeg ville ikke aflyse et bryllup eller overveje at gå fra ham.

Hvis han derimod fortalte mig at han havde kysset en pige for år tilbage mens vi havde været i et forhold - uden at gå til bekendelse dér - så ville jeg slet ikke kunne undgå at overveje, hvad andet i vores forhold han havde skjult og hvad der var falsk.

0

Del dette indlæg

I vores forhold er det okay både at samle appetit og spise ude. Vi har erkendt at vi begge er blevet fristet og har været ved at falde i. Derfor tog vi en lang snak om det og hvordan tingene skulle være og hvor vores grænser går.

derfor er det ikke et problem ved os.

0

Del dette indlæg

I vores forhold er det okay både at samle appetit og spise ude. Vi har erkendt at vi begge er blevet fristet og har været ved at falde i. Derfor tog vi en lang snak om det og hvordan tingene skulle være og hvor vores grænser går.

derfor er det ikke et problem ved os.

Så er det heller ikke et problem og så længe I er enige så blliver I heller ikke såret. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er et halvt år til jeres bryllup, planlægningen går derud af med 100 km. i timen og forventningerne er store fra alles side.

Kjolen er valgt, og du kigger drømmende på den, mens du forestiller dig stemningen i kirken.

Alt er lykkeligt, og det hele tegner til at blive en stor dag og derefter et langt og lykkeligt liv.

Lige indtil................

Du finder ud af at kæresten har været dig utro :pokey:

Hvad gør i med brylluppet ?

Jeg ved godt at dette er meget situationsbestemt, men prøv at forestil jer tanken..

Smider ham af H til!

Jeg tolererer ikke utroskab på hverken den ene eller anden måde

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer