JanneHoe

Janne & Nicolai <3 15.09.2012 - SNEAK PEAK fra vores bryllup <3

381 indlæg i dette emne

Gooood tur!!! Lyder fantastisk!!!

Og du skrev tidligere du havde det lidt skidt med at være gået over budget osv, lad være med det! Hvis I har pengene så nyd det bare. Vi gik også over budget og savner ikke de penge i dag, er meget mere glad for at jeg fik det bryllup jeg drømte om :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen fra en helt fantastisk ferie!! Det har været et lille eventyr at opleve Sri Lanka, og ikke mindst opleve et bryllup der var en blanding af Sri lankansk og dansk. .. Men da bruden ikke er kommet hjem endnu, har jeg lovet ikke at ligge billeder af dem ud, før hun selv gør det.... meeen jeg har da et lille billede af min H2B og jeg, på den strand vi var på til brylluppet.. lige noget for jer romantiske zillaer
:wink:
0

Del dette indlæg

Velkommen hjem og hvor lyder det bare super fantastisk med den tur i har været på....... :loveshower: Et forsinket tillykke skal også lyder.....er sikker på du havde en super god dag...... :denmarkflag: Jeg kan godt følge dig i at det er mange penge på et bryllup men som MH siger - har i pengene til det så nyd det og få det bryllup i ønsker jer :loveshower: Der hvor jeg kan følge dig er der hvor du skriver alt står stille og der ike sker noget....osv....... :) Jeg har tit tænkt herinde i forhold til mig selv.....at jeg var langt bag ud for Zillaer der skal giftes efter sommeren august - sep. okt.......og der må jeg sige at I er i meget god tid.......så forstår godt der ikke er så meget at gøre lige nu........ :a1221: Det er jo super fedt at alt er planlagt....men tiden kan også bare blive alt alt for lang.....og ja jeg må indrømme at de 2013 brude der strømmer ind nu.......py ha de er i endnu bedre tid...... :fløjt: Det var lige min personlige holdning..... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg plejer at højreklikke på det billede jeg vil bruge og så trykker jeg åben med Microsoft Office. Der vælger jeg oppe i linjen "rediger billede" og så kommer der en boks frem hvor man kan vælge "tilpas størrelse". Så kan man ændre på pixel :)

Håber det var til at forstå og at det virker :biggrin:

Redigeret af Bm2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg plejer at højreklikke på det billede jeg vil bruge og så trykker jeg åben med Microsoft Office. Der vælger jeg oppe i linjen "rediger billede" og så kommer der en boks frem hvor man kan vælge "tilpas størrelse". Så kan man ændre på pixel :)

Håber det var til at forstå og at det virker :biggrin:

TUSIND TAK :hug::kiss: Elsker at lære noget nyt! Du har lige fået mit jeg-bliver-snart-meget-hysterisk-på-computeren humør til at forsvinde fuldstøndigt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Fordi jeg havde fødselsdag dernede (samme dag som brylluppet skulle stå) Så havde min meget søde kæreste sørget for at denne fine og meget lækre kage til mig :metteholm

post-52564-0-57472900-1334133936.jpg

post-52564-0-57883700-1334134067.jpg

Her er en lille bid, af hvor brylluppet blev holdt - i haven i 35 graders varme..

post-52564-0-88419400-1334134107.jpg

Og lige de sødeste små skildpadder..

post-52564-0-07698500-1334134202.jpg

post-52564-0-80684400-1334134357.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen hjem og hvor lyder det bare super fantastisk med den tur i har været på....... :loveshower: Et forsinket tillykke skal også lyder.....er sikker på du havde en super god dag...... :denmarkflag: Jeg kan godt følge dig i at det er mange penge på et bryllup men som MH siger - har i pengene til det så nyd det og få det bryllup i ønsker jer :loveshower: Der hvor jeg kan følge dig er der hvor du skriver alt står stille og der ike sker noget....osv....... :) Jeg har tit tænkt herinde i forhold til mig selv.....at jeg var langt bag ud for Zillaer der skal giftes efter sommeren august - sep. okt.......og der må jeg sige at I er i meget god tid.......så forstår godt der ikke er så meget at gøre lige nu........ :a1221: Det er jo super fedt at alt er planlagt....men tiden kan også bare blive alt alt for lang.....og ja jeg må indrømme at de 2013 brude der strømmer ind nu.......py ha de er i endnu bedre tid...... :fløjt: Det var lige min personlige holdning..... :biggrin:

Tak for fødselsdagshilsen - det var virkelig en helt fantastisk dag! ... Men med hensyn til planlægningen - så læser du mine tanker, og jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der har de tanker. Og jeg er bare en som godt kan li at have styr på tingene, så det er lidt hårdt, når det ikke er noget at planlægge.. :wink: Men nu er der snart kun små 5 måneder til vores bryllup...! (Gisp! er der ikke længere tid til! :blink::a1221:) Og så begynder der lige så stille at komme flere og flere ind og aftaler ind der skal ordnes. ... Så lige nu glæder jeg mig over, at jeg har ALT muligt godt i vente :biggrin:

0

Del dette indlæg

Gooood tur!!! Lyder fantastisk!!!

Og du skrev tidligere du havde det lidt skidt med at være gået over budget osv, lad være med det! Hvis I har pengene så nyd det bare. Vi gik også over budget og savner ikke de penge i dag, er meget mere glad for at jeg fik det bryllup jeg drømte om :)

Tak Mette - jeg er også mere sikker på, at det bliver alletiders og helt fantastisk! Også til den pris... Det er kun en gang man bliver gift, så det er med at få drømmen opfyldt :wink:

0

Del dette indlæg

WUUP WUUP!! :biggrin: Vores guldsmed har lige sendt en mail, hvor han skriver at vores ringe er færdige - og at de er blevet super fine!! :loveshower:

Så nu skal vi snart ind og se dem.. Glæder mig så MEGET til at se de ring jeg skal ha på resten af livet :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer