MsLepore

Lokaler Kbh

22 indlæg i dette emne

vi søger nogle rå lokaler,ikke tradionelle eller over the top slots agtige lokaler til vores bryllup

vi er ikke intresseret i standart selskabs lokaler og lokalerne skal helst være i zone 1 eller 2 og man ska kunne larme i nattetimerne

vi kender til Kfum lokalerne,odd fellow,moleklets palæ,kirken i møllegade,halvandet,huset i magstræde osv

håber der nogle der ude der kan hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De lokaler du selv nævner er ikke aktuelle? :)

For umiddelbart er det jo nogle super lokaler....

Der ligger også et ret godt festlokale på Vesterbro. Det ligger lige bag Halmtorvet ved Øksnehallen,

Det er kommunen som ejer lokalet, så det er billigt at leje.

Du skal dog være obs. på at køkkenet ikke er særligt stort..

Vi har selv spillet til et par fester der, og det er altså er rigtigt fint lokale.

Der er vinduer ud til en brostensbelagt baggård - super hyggeligt !

Du kan kontakte Kbh's kommune for booking..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak men synets de steder vi har set som har været kommunalt ejet har været alt for sterilt og meget standart fest lokaler

vi har bla kigget på det lokale du beskriver,brøndsalen på frb m flere

men ka da prøve at sende dem en mail

tak :)

Redigeret af MsLepore
0

Del dette indlæg

Der er jo også den lille krølle på halen at ihvertfald Moltkes Palæ som Odd Fellow kun kan lejes inkl. mad/menu og drikkevarer. Jeg læser det sådan at I bare er ude efter lokalerne og selv vil sørge for resten. Du kan jo også kigge her Listen indeholder godt nok kun de steder vi har været men det er også blevet til en del efterhånden.

Skal jeg nævne nogle fra listen jeg kunne forestille mig var en mulighed er det:

Skuespilhuset, Kvæsthusbroen. Det skulle være et rigtig godt sted men var ikke selv derinde og ved ikke om man kan leje lokalerne alene.

Indre By Medborgerhus. Helt billige er de ikke men det er også gode lokaliteter

Salon K - ved ikke om det er de lokaler du tænker på når du siger huset i Magstræde men de ligger i Magstræde.

I.D.A. Huset ved ikke om de kan lejes af folk uden tilknytning til stedet men det er et forsøg værd.

Islands Brygge Kulturhus ved ikke om det er Zone 1 eller 2 og heller ikke hvad det koster men det er gode lokaler.

Det er dem jeg lige kan komme i tanke om hvis vi forudsætter at det kun er lokalerne I er ude efter. Taler vi om en komplet løsning er der betydeligt flere muligheder. Jeg vil så sige at I måske skal overveje om det skal være indre by- Det er centralt men parkeringsmulighederne er generelt dårlige og I kan nemt komme ud for at der netop ikke må larmes efter kl. 2 fordi mange ligger i beboelsesområder. Alternativet kunne jo være at søge ud mod Glostrup og Albertslund hvor der ligger mange gode lokaler og forsamlingshuse.

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores bryllupsfest på Nygårdsvej på Østerbro. Tæt på Svanemøllen st. Lokalerne er fra freezone catering. Og der er mulighed for at leje, uden at man skal bestille deres mad. Hvis du går ind på www.freezone-catering.dk, og skriver til dem at du er interesseret, så sender de dig info og 360 graders billeder.

Held og lykke!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

og mange tak for svarene :) men desværre ikke noget vi ku bruge :)

vi er kun intresseret i lokaler der ligger i zone 1 og 2 sådan er det bare og vi er ikke intresseret i nogle form for kulturhuse,medborgerhuse eller forsamlinghuse etc.

vi er åbne for steder som også selv står for cateringen og baren..vi leder efter nogle rå lokaler (vi er begge i det kreative felt så hvis det bare er et tomt fedt lokale er det fint) eller ekstravagante lokaler

almira< tak for intressen men det var desværre ikke noget for os :)

0

Del dette indlæg

Fair nok men er det ikke fuldstændig ligegyldigt om det hedder et kulturhus, et medborgerhus eller et forsamlingshus hvis lokaliteterne har det I søger. På mig lyder det som at I er ude efter nogle lokaler som er lidt mere rustikke uden at det bliver slotsagtigt. Nu melder historien jo ikke noget om hvormange I bliver og jeg ved heller ikke om 2400 NV er zone 1 eller 2 da jeg aldrig bruger off. transportmidler men Tribecca i NV kvarteret kunne være en mulighed. Det samme med Ego Selskabslokaler på Østerbro.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hele zone 1 og 2 er efterhånden så gennemrenoveret at det rå og industrielle faktisk er væk. Du skal på amager, hvor du muligvis kunne finde noget der ikke er lavet om til møjdyre lejligheder. Men her skal du have fat i dit eget netværk, for her er tale om kantiner i firmaer langs Københavns havn, hvor der virkelig er fede lokaler ala det du efterlyser. Ellers så er der måske halvandet, deres lokaler var rigtig rå og fede for en del år tilbage. Ellers er der jo altid spiseloppen eller den grå hal på staden....

0

Del dette indlæg

Diskobil< jo det ka det da...men 9 ud af 10 så er disse steder så instituions agtige og kommune renoveret så de alle sammen ligner hinanden

de 2 du nævner vil jeg uden at være grov slet ikke intressant for os for nogle er det sikkert nogle utradionelle locations du nævner men for os er de meget standart

der ska være plads til min 50 spisende men om der plads til langt flere er ligemeget :) og der ska ku larmes til min kl 03

stine <hhehe nemli you've got it ;) der var så mange sindsyge fede steder på bryggen

men tak for det :)

indtil videre har vi chekke op på Kfum lokalerne,odd fellow,moleklets palæ,kirken i møllegade,halvandet,huset i magstræde,national museet,nikolaj kirke,toldboden,axelborg,jostys,brøndsalen,paradehuset,byg55,docken,flakfortet,middelsgrundsfortet

Redigeret af MsLepore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stykke ude i forhold til hvad i leder efter måske, men ellers kan det her være en mulighed:

http://www.asterionshus.dk/teatersal/index.htm

Lidt alternativt, en færge:

http://www.gronsund.dk/

Ved ikke om de lejer ud til bryllupper, men KPH projekthus har en stor gammel lagerhal (den har i hvert fald meget rå rammer) sal på Enghavevej 82,

der er en kæmpe sal som nok er for stor, men i forlængelse af den er der en mindre sal - måske det var en mulighed...

Landbohøjskolen har cafe væksthuset som ligger midt i en have:

http://www.cafe.life.ku.dk/lej.aspx

....Københavns kommune har utrolig mange - og ligeså forskellige - lokaler rundt om i byen, og til gode priser hvor man må ha alting med selv...så som andre har nævnt så kan man sagtens finde guld hvis man leder længe nok...

Fortsat go jagt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Diskobil< jo det ka det da...men 9 ud af 10 så er disse steder så instituions agtige og kommune renoveret så de alle sammen ligner hinanden

Det er jeg slet ikke enig i. Jeg færdes jo i sådanne lokaliteter ugentligt størstedelen af året rundt og syntes ikke stederne ligner hinanden men det skal retfærdigvis nævnes at vi her ikke kun taler om København, hvor der måske kan være lidt mere om snakken. Nu nævner du selv Cafeen i Nikolaj Kirke. Den har jeg ikke nævnt. Ikke fordi det ikke er et godt sted for det er det men problemet er at der er store vinduer ud til vejen hvor der kører mange biler og går mange folk forbi. KFUM lokalerne er for mig at se slet ikke egnet til at holde bryllupsfester i og slet ikke hvis der er handicappede eller dårligt gående gæster. Jostys falder helt udenfor de øvrige steder du nævner idet det jo er et typisk fornemt feststed og bestemt ikke er rustikt eller "bart". Det samme med Molktes Palæ. Jeg kunne også nævne Cafe Hovedtelegrafen lige ved siden af Rundetårn (det gamle postmuseeum) hvor der er udsigt over hele København men tror heller ikke det er jeres stil. Men hvad med Café Charlottenborg i Nyhavn. Det er en del år siden jeg var der (der blev det drevet af en hvis søster jeg havde spillet bryllup for et års tid forinden) og det kan være lavet om men jeg husker det faktisk som ret utraditionelt.

0

Del dette indlæg

nu er vores gæster alle sammen i den yngre del så trapper ikke noget problem og parkeringsmulighederne er heller ikke et problem ;)

det behøver heller ikke være bart eller råt bare det er unikt :) eller som Jostys tilfælde et meget extravagant rum eller thorvalsensens (men man ska være ude inden 24 der desværre) :)

det var nu ikke cafeen i nikolaj kirke vi var intresseret i men selve kirken men det ku desværre ikke lade sig gøre da man kun har lokalet fra kl.17 og ska stå for alt selv så bliver man lidt tidspresset hvis gæsterne kommer kl.20 ;)

telegrafen har en flot udsigt men nej rummet er for kommune agtigt med klinke gulvet og møblerne etc samme med charlottenborg..det er alt for institionsagtige med de steder :)

Redigeret af MsLepore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indrømmet - Så har jeg svært ved at "placere" jeres stil men det er der jo heller ingen som siger at jeg skal kunne :) Tænker lige Løven & Bastionen på Christianshavn eller Frederiks Bastion men igen harjeg svært ved at "placere jer".

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer