JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Hov, hvordan er jeg kommet sådan bagud med din tråd??

Hvor er det bare noget fantastisk hår inspiration du har fundet. Jeg vil også gerne sætte min stemme på fletningen...SÅ smukt til dit lækre hairpiece...wauw

Uhh indimellem sker der nok bare en masse :)

:super: du også er til fletningen.

Må jo bare prøve mig ad til kjoleprøvningen om 14 dage :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte inspirationsbilleder! :)

Ved ikke om jeg synes et decideret slør er flot til sådan en fletning, men som de andre foreslå, så er et birdcage jo en mulighed :)

Selv har jeg lånt min mors slør fra da mine forældre blev gift i 1980, eller hvornår det nu var ;)

Jeg er dog i tvivl om, hvad jeg skal bibeholde det som det er, eller pille det af den bøjle det sidder på.

Bøjlen er pyntet med hvide stofblomster og er egentlig ret sødt. Jeg skal dog have det sådan at jeg kan tage det af og så erstatte det med et billigere til brudevalsen, hvor der er nok er nogle der vil rive det i stykker ;)

Redigeret af HeleneogAnders
0

Del dette indlæg

Flotte inspirationsbilleder! :)

Ved ikke om jeg synes et decideret slør er flot til sådan en fletning, men som de andre foreslå, så er et birdcage jo en mulighed :)

Selv har jeg lånt min mors slør fra da mine forældre blev gift i 1980, eller hvornår det nu var ;)

Jeg er dog i tvivl om, hvad jeg skal bibeholde det som det er, eller pille det af den bøjle det sidder på.

Bøjlen er pyntet med hvide stofblomster og er egentlig ret sødt. Jeg skal dog have det sådan at jeg kan tage det af og så erstatte det med et billigere til brudevalsen, hvor der er nok er nogle der vil rive det i stykker ;)

Ja ikke :)

Skal absolut heller ikke have et traditionelt slør - det er bare ikke mig.

Men ja birdcage er endnu i overvejelserne... Tænker stadig over det :)

Lyder spændende med dit slør - fedt det er arve :super:

Ja det er nok en GOD ide med ekstra slør, så du kan skifte. Det er der jo også mange som gør i dag. :)

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Well girls..... HÅROPSÆTNING!

Min søster (min frisør :tunge: ) har været her i dag for at prøve opsætninger i håret.

Fletningen må desværre udelukkes - vi kan ikke have det en hel dag, da det bliver så tungt og varmt. Min søster måske også det ville være synd til kjolen.

Så det er blevet til en kombi af fletning og opsat.

Tror det bliver helt godt alligevel.

WLK0xkPl.jpg

Sådan kommer det til at se ud. Inspirationsbilledet er i højre hjørne. Meningen er så min fletning foran på hovedet skal længere ned, så den ligger ved øret.

Men hvad tænker i? :help:

Kan det ikke godt gå med hairpiece og kjole??! Planen er så at jeg skal have lavet sådan et stykke birdcage stof foran i kirken.

Nogen der ved hvor jeg kan få det???! Har forsøgt stof2000 og stof og stil uden held.

Ved godt det kan købes på etsy og eBay. Jeg vil bare godt lave den selv og da jeg ikke skal bruge en hel yard - som de kun sælger i på etsy... :(

:help:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dit hår er simpelthen så flot... Det ser fantastisk ud

Tusind tak - er glad for du kunne lide det 😊

Det blev bare lige flettet lidt hurtigt, men blev nu ret tilfreds. Skal som skrevet bare lige have fletningen i siden længere ned mod øret 😉

Syntes også det kunne blive meget fint til kjolen - tænker du ikke også det?

0

Del dette indlæg

Hej

Endelig kom du tilbage, eller det har du været i et stykke tid, imens er jeg blevet frue.

Der er sket meget det seneste stykke tid, og I er noget et godt stykke.

Glæd dig til Kristrup Kirke, det var fantastisk. Hvem skal vie jer?

Hvis du mangler steder i Randers at tage billeder, så sig til. Er min barndomsby, så kender nogle steder :)

Knus

0

Del dette indlæg

Hej

Endelig kom du tilbage, eller det har du været i et stykke tid, imens er jeg blevet frue.

Der er sket meget det seneste stykke tid, og I er noget et godt stykke.

Glæd dig til Kristrup Kirke, det var fantastisk. Hvem skal vie jer?

Hvis du mangler steder i Randers at tage billeder, så sig til. Er min barndomsby, så kender nogle steder :)

Knus

Hej søde!

Jaaaa så blev jeg tidspresset nok og sønnike gav lidt mere plads til planlægningen :):blush:

Men først!!! KÆMPE STORT TILLYKKE MED DIN TITEL SOM FRUE.

Er du begyndt på beretningen.. :)

Argh skal bare høre det HELE!!! :)

Det Ray som skal vie os - vores ønske, da han også døbte Sigurd i januar.

Ihh glæder mig sådan, men føler endnu der så laaannnngggtttt vej i mål... Det blev da lidt mere virkeligt kjolen blev købt og nu skal jeg da snart til tilretning :)

Siger hermed TIL!!! Vil meget gerne hjælp og input til fotografering!

Gerne indendørs - der er vi ret lost!!! :( og meget gerne så råt dom muligt :)

Ihh så skønt at høre fra dig igen!

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

SÅ BLEV ALLE INDBYDELSER ENDELIG FÆRDIGE IGÅR!!!!! (Med lidt tvungen hjælp fra h2b :tunge: )

De er nu pakket i kuverter og nu mangler kun seglet.

Puha jeg er lettet, syntes godt nok det har trukken tænder ud.. :)

Og den berygtede bryllups/stress hovedpine har nu sat sig rigtig godt fast :(

Nå men i skal ikke snydes for billedspam :lol:

Receptionsindbydelserne (blærerækken)

m3aYN6Fl.jpg

Receptionsindbydelse close up

ZhxodhQl.jpg

Festindbydelse (blærerækken)

ZsuhJ3ll.jpg

Festindbydelse close up (lukket/front)

VxwpZTMl.jpg

Festindbydelse close up (samlet)

V063Gz4l.jpg

Festindbydelse close up (adskilt)

pXhcFnzl.jpg

Blærerækken samlet med alle indbydelser

HnYKeFIl.jpg

37 receptionsindbydelser og 19 festindbydelser = 137 inviterede gæster ialt! :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Opdatering om små (men store) ting :)

Ej først skal jeg lige fortælle.... Tænk sig en zilla jeg er blevet.

De ringede fra Panayotis i tirsdags - nåede ikke mobilen, så de indtalte en besked.

'Citat: Hej det er Louise fra Panayotis. Jeg kan se du har en bestilling hos os, som jeg lige skal høre til....?!'

Tror nok lige jeg gik lidt i panik og tænkte alt muligt.... :lol:

Skyndte mig at ringe tilbage!

Det var så fordi jeg over nettet havde bestilt et blonde skørt til min kjole (troede det var den jeg prøvede, min mor kunne ikke finde sit som jeg evt skulle låne og på eBay eller nettet generelt kunne jeg ikke finde det rigtige)

Nå men Louise ville bare høre om ikke de bare skulle hænge det sammen med kjolen, så det blev hos dem indtil kjolen hentes hjem.

Hvor pænt af dem er det lige at spørge om - vildt de kunne 'finde' mig og kæde det køb sammen med min kjole :blink: SERVICE!!! :super:

Nå men vi snakket frem og tilbage. Louise fortæller mig kjolen er kommet hjem fra rens og at de har fjernet ærmerne på kjolen!

Blev helt kuller og glad - Ihh jeg glæder mig sådan til at skulle i den på tirsdag!!! YAY.

Det vidste sig i øvrigt at det skørt jeg har købt ikke var magen til det jeg prøvede - igen panik hos Zilla.... :blush:

Men den eneste forskel var at jeg nu havde købt deluxe skørtet, hvor der er blonder hele vejen op. Dets normalpris var 1300kr, men jeg gav 800kr på udsalg. Det skørt jeg prøvede koster 900kr - så jeg har alligevel fået et billigere, mere eksklusivt og lækre skørt til mindre penge YAY...

Og Louise sagde det passede PERFEKT til min kjole!! BONUS!

Nå nok om kjole... :)

I går fik vi afleveret vores ægteskabserklæring på borgerservice - det er nu stort at kunne, det hele bliver så virkeligt og tæt på.

Fik papirer på navneændring så de er udfyldt og klar til kirkekontoret.

Det er kun mig som skifter navn. Jeg beholder mit mellemnavn og tager h2b efternavn.

Så jeg kommer til at hedde det samme som Sigurd og evt kommende børn. :)

Så har jeg fået snakket negle med min søster (som også er frisør). Hun har lige uddannet sig negleteknikker.

Så det er jo til store glæde for hendes storesøster :)

Hun har en plan om at bygge mine negle op med blonder imellem og evt lidt glimmer - men hun vil lige øve lidt først. Hvor fedt er det lige :super:

Og på tæerne får jeg lagt shellak, da hun også kan det og har uv lampe mv. HURRA FOR MIN LILLESØSTER!!!

Da vi skal til bryllup om 14 dage, hvil hun så ligge shellak på både hænder og fødder!

Så leder jeg på livet løs efter en efterbryllupskjole til dagen derpå... Er vildt kritisk og kan bare ikke finde helt det rigtige :(

Vi var i søndags i IKEA for at indkøbe en masse til bordene. Vaser, lys, servietter, potteskjuler, menukort, sukkulenter ect.

Har en ide - som nu bare skal virke!!!! For nu er alle delene købt :lol:

Så det skal jeg lige har leget lidt med. H2b kan slet ikke forestille sig hvad jeg vil - så det er skal jo lige vise ham :tunge:

Puhaa det blev et langt indlæg... :blush:

:respekt: hvis du nåede igennem!

Og Ihh hvor jeg glæder mig til at skal i kjolen igen på tirsdag!!!! ❤😍

0

Del dette indlæg

Så kom jeg igennem din tråd.... :cheerleader3:

Sikke en flot kirke og sikke da et skønt sted I skal være....

Fik jo desværre ikke set din kjole, men så må jeg jo bare vente til du er blevet gift og har lagt billeder ind.

Er helt vild med din frisurer, den er bare flot. Kan så godt li, når der er en fletning i håret.... Skal selv have en fletning i, regner jeg med.

Og tillykke med ham det lille vidunder, han er da for kær :wink:

0

Del dette indlæg

Sikke der sker meget, når man lige holder nogle dages pause herinde pga. arbejdspres! :)

Først og fremmest - dit hår, det ser jo bare helt vildt godt ud med den prøveopsætning din søster har lavet. Hvor er du heldig, at det er hende, der skal sætte dit hår. Jeg tror, at det vil passe rigtig godt til kjolen og et birdcage ville være perfecto :)

Og det lyder super fint med negle på både hænder og fødder!

Invitationer er bare vildt flotte. Jeg er så imponeret over, at du har overskud til at gøre det selv :BKSTREET:

Fedt at I har fået afleveret ægteskabserklæring. Det er bare som om, at det gør det hele lidt mere virkeligt :)

Det er da en super god deal du har gjort dig med det skørt. Jeg vidste slet ikke, at man kunne få blondeskørter. Det lyder smukt.

Vi får vel billeder på tirsdag? :)

0

Del dette indlæg

Så kom jeg igennem din tråd.... :cheerleader3:

Sikke en flot kirke og sikke da et skønt sted I skal være....

Fik jo desværre ikke set din kjole, men så må jeg jo bare vente til du er blevet gift og har lagt billeder ind.

Er helt vild med din frisurer, den er bare flot. Kan så godt li, når der er en fletning i håret.... Skal selv have en fletning i, regner jeg med.

Og tillykke med ham det lille vidunder, han er da for kær :wink:

:respekt: jeg har også taget flere af er andres tråde (som er enormt lange :tunge: )

Det syntes jeg bestemt også - at de så har valgt at renovere trappen ved kirken passer mig ikke lige! Bare det letter bagen og er FÆRDIGE inden mit bryllup! :lol:

Ja desværre - måske jeg ikke kan dy mig og liger et par billeder op tirsdag aften, når jeg har prøvet kjolen :blush:

Er glad for du kan lide mit hår - blev også helt tilfreds, jeg håber det hele kommer til at spille!

Og tusind tak for din skønne kommentar og min efterhånden skønne, lækre søn :kuller:

Som desværre er blevet så syg i dag med høj høj feber, så mor har intet bryllupsrelateret fået lavet idag :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer