JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 posts in this topic

Så virkede linket/min computer endelig så jeg kunne komme på besøg i denne skønne tråd :cheerleader3:

Jeg synes det lyder som om der er godt styr på sagerne, så pyt med at de invitationer kommer ud lidt senere end beregnet - som du selv siger, så ved alle jo at de skal komme :wink:

Vi troede ellers også vi var såååå originale da vi valgte 7-9-13...som om der ikke var andre der havde luret den længe før os :tunge: pyt, skidt...meen vi kommer nu til at savne de gæster både du og Mette har fået fingrene i først hihi...

:super: Pernille og hjertelig velkommen :)

Tja jeg har da styr på lidt, men de invitationer er nol blevet lidt af et irritationsmoment for mig nu... Nu skal det bare være! BASTA.

Men ja heldigt jeg har fået STD ud. Syntes dog stadig vores gæster skal have lov at svare - selvom jeg mest ønsker de svare på dagen de modtager indbydelsen :lol: :lol: :blush: lidt zilla er man vel blevet.... :fløjte:

Det kan jeg godt forstå i gør Pernille - de er også to så fantastisk mennesker :kuller: Håber i bliver godt fejret alligevel :)

0

Annonce ♥

Så virkede linket/min computer endelig så jeg kunne komme på besøg i denne skønne tråd :cheerleader3:

Jeg synes det lyder som om der er godt styr på sagerne, så pyt med at de invitationer kommer ud lidt senere end beregnet - som du selv siger, så ved alle jo at de skal komme :wink:

Vi troede ellers også vi var såååå originale da vi valgte 7-9-13...som om der ikke var andre der havde luret den længe før os :tunge: pyt, skidt...meen vi kommer nu til at savne de gæster både du og Mette har fået fingrene i først hihi...

:super: Pernille og hjertelig velkommen :)

Tja jeg har da styr på lidt, men de invitationer er nol blevet lidt af et irritationsmoment for mig nu... Nu skal det bare være! BASTA.

Men ja heldigt jeg har fået STD ud. Syntes dog stadig vores gæster skal have lov at svare - selvom jeg mest ønsker de svare på dagen de modtager indbydelsen :lol: :lol: :blush: lidt zilla er man vel blevet.... :fløjte:

Det kan jeg godt forstå i gør Pernille - de er også to så fantastisk mennesker :kuller: Håber i bliver godt fejret alligevel :)

Hi hi ja jeg overvejede også at lave SU dato en uge efter de havde modtaget invitationerne - mere betænkningstd skulle vel ikke være nødvendig :tunge:

Jeg er sikker på at vi får en helt igennem forrygende og fantastisk dag med de gæster der kommer :7himmel: . Vi har jo vidst længe at begge hold havde andre planer, så har jo slet ikke regnet med dem på noget tidspunkt!

Jeg glæder mig til at følge med de sidste par måneder - puha (indsæt hyberventilerende smiley) der er meget vi skal nå! :unsure::rolleyes:

0

Hi hi ja jeg overvejede også at lave SU dato en uge efter de havde modtaget invitationerne - mere betænkningstd skulle vel ikke være nødvendig :tunge:

Jeg er sikker på at vi får en helt igennem forrygende og fantastisk dag med de gæster der kommer :7himmel: . Vi har jo vidst længe at begge hold havde andre planer, så har jo slet ikke regnet med dem på noget tidspunkt!

Jeg glæder mig til at følge med de sidste par måneder - puha (indsæt hyberventilerende smiley) der er meget vi skal nå! :unsure::rolleyes:

Ja ved du hvad 1 uge max :lol ej den går nok ikke.

Selvfølge får i en her igennem fantastisk og minderig dag! Skal jeres børn egentlig med hele dagen?

Puha ja meget hyperventilerede smileys - men vi når det nok :) vi må hjælpe hinanden alle sammen med at huske på vores drømme, så kan det vel ikke gå helt galt i byen. :)

0

Argh hvor dumt altså.... :prik:

Jeg er kommet til at bestille dobbelt af sæbebobler i England :( så når de kommer hjem står jeg med 288 stk... Skulle nogen mon være interesseret i 144 sæbebobler????!!!!

Skrev til sælger det var en fejl, men kan se paypal har hævet pengene :( DUMT ALTSÅ!!!

0

Annonce ♥

Hvis sælger vil, kan de faktisk godt tilbageføre noget af beløbet via Paypal - uden det koster dem eller dig noget ekstra

Nå okay. Men vil jo gerne have det fulde beløb retur. Men det er da fair nok det er jo min fejl.

Håber jeg kan sælge dem herinde eller andet steds - er bare så ærgerlig over at jeg kan være så dum :(

0

Flot kjole smukke! og hvor ser du bare gooooodt ud! du er sååå slank! :loveshower: :loveshower: men er enig med dig i at ærmerne skal af.. så bliver kjolen meget mere ungdommelig og får et mere romantisk look synes jeg!

Øv med forkert bestilling af sæbeboblerne, men mon ikke du kan sælge dem herinde? ellers har du en MASSE sæbebobler til Sigurd når i leger i haven :tunge:

0

Øv nåede ikke at se din kjole, som det tyder på er meget populær :o)

Ser ud til at du har styr på rigtig mange ting!

Selv er min H2B og mig vist ret bagefter ;o) Men han er heldigvis indstillet på at være indover det meste, så mon ikke vi når det :o)

Ja desværre - tør ikke andet :)

Puha syntes du godt nok det?!? Jeg føler mig langt bagud.

Godt nok afleverede vi STD kort for længe siden, så alle ved det, men invitationer er hverken printet eller samlet og det stresser mig VIRKELIG! Det skal altså bare klares ASAP!

Men ja er da ved at være godt med mht i indkøb, som kan gøres nu selvfølgelig.

Og så mangler vi papirarbejdet for at blive gift og jeg skal skifte navn. Så der er nu et godt stykke vej endnu og der skal stadig passes barn, hund, hus og h2b, så timerne i døgnet er altså ikke for mange :):lol:

Selvfølgelig når i jeres (kan desværre ikke se hvornår jeres store dag er, men har nu aldrig hørt om et brudepar der ikke nåede i mål :) ) Og fedt din h2b vil deltage i planlægningen det letter da en del. :super:

Vi skal også giftes d. 7. september 2013 :o)

Vi indsendte lige ægteskabseklæring og navneændring sidste uge, efter vi fik aftalt tid hos præsten. Så formaliteterne burde komme på plads.

Min h2b deltager gerne, men nogle gange er hans ideer altså bare way-out, men på den anden side, det er jo derfor jeg elsker ham og vil have ham i mit liv :o)

Vi mangler kun tilbagemelding fra 6 personer ud af 60, så vi burde kunne få bordplan og sådan på plads - når vi altså ved hvordan de borde skal stå.

Manglerne er generelt, bordpynt og blomster, H2B tøj og at jeg finder det helt rette stof til kjolen (modellen er på plads, men desværre har en leverandør trukket sig i leverancen :o( ) Derudover er det meget små ting - men det bliver nok efterhånden ret meget, når man får det skrevet ned.

0

Annonce ♥

Flot kjole smukke! og hvor ser du bare gooooodt ud! du er sååå slank! :loveshower: :loveshower: men er enig med dig i at ærmerne skal af.. så bliver kjolen meget mere ungdommelig og får et mere romantisk look synes jeg!

Øv med forkert bestilling af sæbeboblerne, men mon ikke du kan sælge dem herinde? ellers har du en MASSE sæbebobler til Sigurd når i leger i haven :tunge:

Tak søde :kiss: Ihh bliver helt glad i låget (efter en rigtig øv morgen :( )

Det er bare så øv med de bobler, men jeg er ve at undersøge om sælger vil annulere min ordre, så skulle handlen ifølge paypal bare få retur.

Men ellers må jeg prøve at sælge dem herinde. Det er jo de fine bobler med hjerte i toppen.

Nu må jeg se hvad der sker, men ja ellers har vi da vidst sæbebobler til Sigurd til han bliver 18 :lol: :lol: :tunge:

0

Selv er min H2B og mig vist ret bagefter ;o) Men han er heldigvis indstillet på at være indover det meste, så mon ikke vi når det :o)

Godt nok afleverede vi STD kort for længe siden, så alle ved det, men invitationer er hverken printet eller samlet og det stresser mig VIRKELIG! Det skal altså bare klares ASAP!

Og så mangler vi papirarbejdet for at blive gift og jeg skal skifte navn. Så der er nu et godt stykke vej endnu og der skal stadig passes barn, hund, hus og h2b, så timerne i døgnet er altså ikke for mange :):lol:

Selvfølgelig når i jeres (kan desværre ikke se hvornår jeres store dag er, men har nu aldrig hørt om et brudepar der ikke nåede i mål :) ) Og fedt din h2b vil deltage i planlægningen det letter da en del. :super:

Vi skal også giftes d. 7. september 2013 :o)

Vi indsendte lige ægteskabseklæring og navneændring sidste uge, efter vi fik aftalt tid hos præsten. Så formaliteterne burde komme på plads.

Min h2b deltager gerne, men nogle gange er hans ideer altså bare way-out, men på den anden side, det er jo derfor jeg elsker ham og vil have ham i mit liv :o)

Vi mangler kun tilbagemelding fra 6 personer ud af 60, så vi burde kunne få bordplan og sådan på plads - når vi altså ved hvordan de borde skal stå.

Manglerne er generelt, bordpynt og blomster, H2B tøj og at jeg finder det helt rette stof til kjolen (modellen er på plads, men desværre har en leverandør trukket sig i leverancen :o( ) Derudover er det meget små ting - men det bliver nok efterhånden ret meget, når man får det skrevet ned.

Jamen stort tillykke med brylluppet D. 7-9-13 :)

Dejlig dag :loveshower:

Ork jamen så er du jo langt foran mig :) men det skal nu nok gå alt sammen.

Skal du have special syet kjole? Det lyder spændende i hvert fald :lol:

0

YAY JUBIIII sikke en service - hvor heldig kan man være?!?!? :glad:

Jeg har fået det fulde beløb på de fejlbetalte sæbebobler refunderet!!!! Jamen hvor er jeg lettet - note til sig selv: tjek ikke kun varens navn, men også sælgers!!!

Ihh så glad jeg er nu!

Har fået udfyldt og printet ægteskabserklæring og navneændring i dag. Nu skal de bare underskrives og sendes/afleveres.

Har fået printet første udkast til invitationerne og har nu prøve på reception- og festindbydelse klar til godkendelse af h2b!

0

Jeg har fået det fulde beløb på de fejlbetalte sæbebobler refunderet!!!! Jamen hvor er jeg lettet - note til sig selv: tjek ikke kun varens navn, men også sælgers!!!

Ihh så glad jeg er nu!

Har fået udfyldt og printet ægteskabserklæring og navneændring i dag. Nu skal de bare underskrives og sendes/afleveres.

Har fået printet første udkast til invitationerne og har nu prøve på reception- og festindbydelse klar til godkendelse af h2b!

Wee - dejligt at sælger ville refundere! ;)

Og vildt med ægteskabserklæring og navneændring. Jeg synes det var den vildeste fornemmelse at udfylde navneændringen. Nu bliver det bare så virkeligt ;)

0

Annonce ♥

Og så mangler vi papirarbejdet for at blive gift og jeg skal skifte navn. Så der er nu et godt stykke vej endnu og der skal stadig passes barn, hund, hus og h2b, så timerne i døgnet er altså ikke for mange

Selvfølgelig når i jeres (kan desværre ikke se hvornår jeres store dag er, men har nu aldrig hørt om et brudepar der ikke nåede i mål ) Og fedt din h2b vil deltage i planlægningen det letter da en del.

Vi skal også giftes d. 7. september 2013
)

Skal du have special syet kjole? Det lyder spændende i hvert fald

Det er en rigtig dejlig dag! - Vi har snakket om den siden 2008, men først i december 2010 at H2B friede, så vi også kunne begynde at kigge lidt rundt og booke uden at det var helt urealistisk :loveshower:

Jeg så en smuk smuk kjole til et modeshow, men synes det var mange penge for en kjole. Heldigt nok har jeg en i familien, som elsker at sy og er uddannet beklædningstekniker. Så hun skal nærmest bare se et billede og høre særlige ønsker og så er kjolen syet.

Den er ret enkel, men helt perfekt til mig. (Jeg er lille og spinkel, så ingen marengs og tyl til mig :wink: ) Men med et ganske nydeligt størrelse slæb :cheerleader3:

Håber du får styr på invitationerne snarest, det er sådan en særligt følelse at aflevere dem. Vi havde ikke lavet STD kort, men nogen havde luret os og andre har vi nok talt over os til.

0

Og så mangler vi papirarbejdet for at blive gift og jeg skal skifte navn. Så der er nu et godt stykke vej endnu og der skal stadig passes barn, hund, hus og h2b, så timerne i døgnet er altså ikke for mange

Selvfølgelig når i jeres (kan desværre ikke se hvornår jeres store dag er, men har nu aldrig hørt om et brudepar der ikke nåede i mål ) Og fedt din h2b vil deltage i planlægningen det letter da en del.

Vi skal også giftes d. 7. september 2013

)

Skal du have special syet kjole? Det lyder spændende i hvert fald

Det er en rigtig dejlig dag! - Vi har snakket om den siden 2008, men først i december 2010 at H2B friede, så vi også kunne begynde at kigge lidt rundt og booke uden at det var helt urealistisk :loveshower:

Jeg så en smuk smuk kjole til et modeshow, men synes det var mange penge for en kjole. Heldigt nok har jeg en i familien, som elsker at sy og er uddannet beklædningstekniker. Så hun skal nærmest bare se et billede og høre særlige ønsker og så er kjolen syet.

Den er ret enkel, men helt perfekt til mig. (Jeg er lille og spinkel, så ingen marengs og tyl til mig :wink: ) Men med et ganske nydeligt størrelse slæb :cheerleader3:

Håber du får styr på invitationerne snarest, det er sådan en særligt følelse at aflevere dem. Vi havde ikke lavet STD kort, men nogen havde luret os og andre har vi nok talt over os til.

Hold da op - så har i da set langt ud i fremtiden :lol:

Ej hvor lyder det spændende med din kjole - glæder mig til at se resultatet :loveshower:

Du kan også tro jeg glæder mig til at smide de invitationer i postkassen! :)

0

Ihh så glad jeg er nu!

Wee - dejligt at sælger ville refundere! ;)

Og vildt med ægteskabserklæring og navneændring. Jeg synes det var den vildeste fornemmelse at udfylde navneændringen. Nu bliver det bare så virkeligt ;)

YEAH blev virkelig også bare SÅ glad!

Det var faktisk lidt vildt ja - udfyldte dem dig elektronisk og uden h2b tilstedeværelse, men lidt trak jeg da på smilebåndet :lol: :lol:

Nu hvor du skriver det sådan sort på hvidt kan jeg godt mærke en lille knude i maven og i halsen!

Ihh så spændende - bliver helt nervøs (tænk hvis ikke papirerne går i orden?! :blink: )

0

Nå girls mine opdates har da vidst været lidt billede mangelfulde.... :blush:

Men nu tager jeg revanche :tunge:

Mit hjemmelavede strømpebånd i sort blonde med påsyede perler ect. Næsten færdig - der skal lige elastik syes på.

Og ved siden af mine 'nye' sko - måtte købe nye, da jeg har købt kjole for sent til at få ekstra længde :(

Men håber de alligevel bliver fine.

Vil rigtig gerne have et par blonde ballerinaer, men har nogle dumme knyster ved hælene/anklerne, hvor alle ballerinaer åbenbart skal nage ind :(

kgzbMI0l.jpg

Så til mit skønne lækre undertøj - er en uhyggelig sucker for Change :blush: så intet andet klædes min krop i! BASTA BUM

Jeg har købt to par trusser og en bh, så har jeg et sæt til dagen efter brylluppet, da jeg kun skal bruge trusserne på min bryllupsdag :)

2NeOv0ol.jpg

Så købte jeg små muffinsforme som skal bruges til receptionen :) så 200 stk af dem...

zgXhBFAl.jpg

Så til mit lækre tilbehør dagen efter brylluppet.

Min fjer klemme til håret og min nyt skønne taske (har lidt taske fetich)

jb7Mylul.jpg

Og så min clutch til min bryllupsdag en del af mit something blue.

Det er navy blå skind med lynlås helt simpel, men med plads til det ultra vigtige :) <3 den!

BZ5irE9l.jpg

Så har jeg jo købt og modtaget charms til min buket, men de er ikke samlet og jeg har ikke skaffet billederne, så dem må i vente med :)

Så har h2b godkendt indbydelserne med lidt rettelser på omslaget. Så nu skal jeg bare have en date med min mor og hendes printer (det er en laser og dermed bedre :) )

Har forberedt næsten alt hvad jeg kan i dag.

0

Annonce ♥

Argh nu panikken jeg lidt.

Skulle bestille tid til 1. Prøvning af kjolen i morgen 3-4 måneder før dagen.

Vi snakkede i panaoytis om at det skulle være juli.

Men min mor, min søster og jeg er så uheldige at vi holder ferie i forlængelse af hinanden over hele juli måned.

Så den eneste tid mulig var D. 25.6....

Det er jo lige om lidt!!!! Argh hvad så :help: hvordan kan jeg sikre mig at jeg ikke tager på inden- vil jo sådan set gerne have strammet maven lidt op først og måske smidt et par kilo - men der sker bare ikke en dyt :(

Er det ikke også tideligt med tilretning? Skal jo så i den igen i august. Og så hente den ultimo august/primo september.

I dag går turen ned til min moder for at printe alt til indbydelser og diverse DIY ting som jeg nåede at forberede til i går aftes.

Så er målet gerne at blive færdig over weekenden med indbydelserne, så jeg kan komme videre!

Sigurd er bare ret meget på tværs i tiden :( det eneste sikre ved hans rytme de sidste to dage er at han stadig sover hele natten. Ergo det tidspunkt jeg kan lave noget er så kun efter kl 20.30. :blink:

0

Tankerne flyver også omkring min håropsætning...

Bliver mere og mere i tvivl.... Vil gerne et boheme udtryk, men samtidig stiligt og lækkert... :help:

JWVSFbhl.jpg

Er SÅ forelsket i billedet med fletningen - bare gerne lidt mere fylde. De andre to er så fede, men 1 kan jeg bære det?

2 klær det min kjole?

3 har jo ikke fået laaangggt hår for ingen ting :lol:

0v4qapMl.jpg

Igen fletninger :tunge: måske jeg bare ønsker lidt løsere/råt udtryk.

Jamen er sådan i tvivl - please hjælp mig piger :)

Tanken er at jeg skal have ekstensions i for mere fylde.

Og så har jeg fået dette FANTASTISKE Miss Lena hårpiece hjem igår -YEAH

z8fDwCcl.jpg

Det er så SMUKT IRL - billedet viser slet ikke alle de små detaljer :loveshower:

Kan KLART anbefale at købe Hairpiece fra Miss Lena 💚💙

At jeg så ikke kan finde ud af at sætte det fast er en anden sag :tunge: godt søster er frisør og kan styre det :)

Det andet hår dilemma er at jeg er sådan i tvivl med det slør... :blink:

Har hele tiden sagt det skulle jeg bare ikke, det klær mig ikke ect.

Og et langt slør KLÆR mig virkelig IKKE!!! Det er testet ved Panaoytis, men er lidt forelsket i birdcage ideen og tænker de måske godt kan fungere sammen med mit hairpiece.

Frygter bare jeg sådan fortryder hvis jeg intet gør - og tænker at jeg måske bare kan tage det af efter kirken under fotoshoot så der både er billeder med og uden..

Hvad syntes i? :help:

GO ELLER NO GO????

Edited by JanniTR
1

Århhh godt det er nået frem til dig :) - det ser ud som om du orstår hvorfor jeg bare selv MÅTTE have det hårsmykke selv (har brugt mit til en konfirmation og kommer også til at have det på til barnedåb snart)

Når I nu skal sætte det fast med de kamme der er, kan det jo suppleres med et par hårnåle. Jeg er i øvrigt fan af fletninger (så det stemmer jeg på)

0

Bliver mere og mere i tvivl.... Vil gerne et boheme udtryk, men samtidig stiligt og lækkert... :help:

JWVSFbhl.jpg

Er SÅ forelsket i billedet med fletningen - bare gerne lidt mere fylde. De andre to er så fede, men 1 kan jeg bære det?

2 klær det min kjole?

0v4qapMl.jpg

z8fDwCcl.jpg

Det er så SMUKT IRL - billedet viser slet ikke alle de små detaljer :loveshower:

Kan KLART anbefale at købe Hairpiece fra Miss Lena

At jeg så ikke kan finde ud af at sætte det fast er en anden sag :tunge: godt søster er frisør og kan styre det :)

Og et langt slør KLÆR mig virkelig IKKE!!! Det er testet ved Panaoytis, men er lidt forelsket i birdcage ideen og tænker de måske godt kan fungere sammen med mit hairpiece.

Frygter bare jeg sådan fortryder hvis jeg intet gør - og tænker at jeg måske bare kan tage det af efter kirken under fotoshoot så der både er billeder med og uden..

GO ELLER NO GO????

Jeg er VILD med den første fletning! Altså som i CRAZY VILD med den :loveshower:

Tror det vil være så flot til kjolen og passe godt til det moderne udtryk, som din mands tøj også har.

Og virkeligt smukt hairpiece, MissLena har lavet til dig.

Ifht slør, så forstår jeg godt hvis du tænker, at det nok er det eneste tidspunkt i dit liv, hvor du får chancen for at have det på (sådan har jeg det i hvert fald), men jeg tænker også at det næsten er en lille smule synd, med det flotte hairpiece. Hvis du skal, så synes jeg helt klart, at et birdcage vil være supersmukt. Det er faktisk en rigtig god ide, og det kunne du sagtens få til at fungere med dit hairpiece.

0

Annonce ♥

Århhh godt det er nået frem til dig :) - det ser ud som om du orstår hvorfor jeg bare selv MÅTTE have det hårsmykke selv (har brugt mit til en konfirmation og kommer også til at have det på til barnedåb snart)

Når I nu skal sætte det fast med de kamme der er, kan det jo suppleres med et par hårnåle. Jeg er i øvrigt fan af fletninger (så det stemmer jeg på)

Århh du kan tro jeg FORSTÅ!!!!! Elsker det!

Tak for fif Lena giver dem lige videre til den fagkyndige :lol:

0

JWVSFbhl.jpg

2 klær det min kjole?

0v4qapMl.jpg

z8fDwCcl.jpg

Kan KLART anbefale at købe Hairpiece fra Miss Lena

GO ELLER NO GO????

Jeg er VILD med den første fletning! Altså som i CRAZY VILD med den :loveshower:

Tror det vil være så flot til kjolen og passe godt til det moderne udtryk, som din mands tøj også har.

Og virkeligt smukt hairpiece, MissLena har lavet til dig.

Ifht slør, så forstår jeg godt hvis du tænker, at det nok er det eneste tidspunkt i dit liv, hvor du får chancen for at have det på (sådan har jeg det i hvert fald), men jeg tænker også at det næsten er en lille smule synd, med det flotte hairpiece. Hvis du skal, så synes jeg helt klart, at et birdcage vil være supersmukt. Det er faktisk en rigtig god ide, og det kunne du sagtens få til at fungere med dit hairpiece.

FEDT :super er også selv helt CRAZY med fletningen :blink:

Tror også det ender med den! Min søster er vildt dygtig til de fletninger, så det vil også være et sikkert valg for en 'lille' zilla som mig :tunge:

Det er nemlig lige mine tanker ifht slør. Ved bare det ikke skal være langt eller tage fokus - DET SKAL MIT ELSKEDE HAIRPIECE!

Men ja overvejer meget lige at lave et birdcage og prøve mig frem. Tænker det måske jo kunne tages af under fotograferingen (bliver nok skør af at have det på hele dagen :lol:

Men tænker også som du, at det nok vil virke okay sammen med hairpiece og fletningen. Har set lidt billeder af det på etsy.

0

Men hvad hvis du vælger et slør der er med meget lidt fylde (kun få rynker ved kammen)? Det vil snildt kunne gå til hårsmykker af diverse slags

Tror ikke som sådan det skal være et rigtig slør, jeg bryder mig ikke rigtigt om sådan noget :(

Men tror du ikke et enkelt birdcage kan passe fint. Uden så meget fylde, bare sådan lidt 'diskret' (hvis et sådan kan være det :) )

Og fedt du også syntes om fletningen! :super: tror også det bliver mit valg :)

0

Hov, hvordan er jeg kommet sådan bagud med din tråd??

Hvor er det bare noget fantastisk hår inspiration du har fundet. Jeg vil også gerne sætte min stemme på fletningen...SÅ smukt til dit lækre hairpiece...wauw

0