JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke. :biggrin: Glæd jer, det er den bedste oplevelse og følelse man kan få. :heart::loveflag::a1221:

Jeg gætter også på at der kommer en lille ny i jeres hjem :biggrin:

YEAY du gættede også rigtig :loveflag:

Jaaa STORT tillykke :balloon:

Skøn skøn nyhed :loveshower:

TAK piger - vi glæder os også utrolig meget. :a1221: Men sikke en masse følelser der svæver igennem hovedet dagen lang.

Jeg er vildt bange for det går galt, er bange for at nyse, tjekker hele tiden om der blod osv. Men det skal bare gå det hele. Det er jo kun 8 mdr. :blush:

Jeg har rigtig meget kvalme - men tænk sig man kan juble og kvalme fordi det er et godt tegn :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, tillykke altså - hvor er det en dejlig nyhed for jer :) Det kommer self. til at have lidt betydning for bryllupsplanlægningen, men så er det jo heldigt, at der er så god tid :)
Ej, hvor en dejlig hemmelighed :) Skønt for jer og rigtig mange gange tillykke, fantastisk det endelig lykkedes :)

Tak piger - hvor er i søde :)

Ja, heldigvis er der god tid til brylluppet og planlægningen er jeg jo heldigvis godt igang med. Måske det bare bliver en lidt anderledes fest, end vi først antog.

Men det ofre vi gerne for vores lille hemmelighed... :)

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Janni

Nu har jeg endelig fået læst hele din tråd..

Og kan jo kun sige jeg glæder mig til at følge jer.

Vi skal også giftes i Kristup Kirke, og kan kun anbefale dig, at få koret med. Jeg er født og opvokset i Kristrup, og er i kirken hver juleaften. Og de synger fantastisk.

Og ikke mindst: Stort tillykke med familieforøgelse! :loveshower:

Kan se I har valgt Kaløhus, glæder mig til at høre mere omkring dette. Vi havde selv kigget på det.

Knus Karina

0

Del dette indlæg

Kære Janni

Nu har jeg endelig fået læst hele din tråd..

Og kan jo kun sige jeg glæder mig til at følge jer.

Vi skal også giftes i Kristup Kirke, og kan kun anbefale dig, at få koret med. Jeg er født og opvokset i Kristrup, og er i kirken hver juleaften. Og de synger fantastisk.

Og ikke mindst: Stort tillykke med familieforøgelse! :loveshower:

Kan se I har valgt Kaløhus, glæder mig til at høre mere omkring dette. Vi havde selv kigget på det.

Knus Karina

Søde Karina - Ihh så sidder hormonella lige og :boohoo: :boohoo: :boohoo: .... Hvor er du bare sød :kiss:

Dejligt med lidt lokal viden og indput :fløjt: Er bare sådan i tvivl om kor eller kunstner.... Men jeg har jo tid til at bestemme mig endnu :wink: og en barnedåb der skal holdes først :7himmel:

Ja det blev faktisk Kaløhus, vi har luret på dem længe, men lidt zilla er jeg :badgirl: TINGENE SKAL GØRES PÅ MIN MÅDE!!! :blush: Men da der så kom to streger og det gik op for os at vi på vores bryllup vil have en lille guldklump med - ja så magtede jeg ikke gøre alt selv, men det bliver stadig på mine præmisser :thumbsupsmileyanim:

Vi har kun været kort derude, men skal have den officelle samtale med dem i løbet af sommeren.

Men dejligt du vil følge os - kan kun sige det samme, men måske i et lidt begrænset omfang indtil efter oktober :loveshower:

:kiss: fra én kommende :c166: til én anden kommende :c166:

0

Del dette indlæg

PUHA det er godt nok længe siden jeg har været her forbi :fløjt: Har dog været på BK et par gange og følge alle de kære :c166: .

Men må da hellere lige få opdateret lidt her også, selvom det oftest er min G-tråd på søster BK der noteres i for tiden :oops:

Jeg er kan da starte med at afsløre kønnet på vores lille guldklump i den meget voksende mave - vi skal have en dejlig Dreng :7himmel: Og vi er begge så forelsket allerede.

I skal da lige se et lille billede af vores guldklump:

post-51277-0-12510100-1339618358.jpg

H2B knokler (y) ud af bukserne for at blive færdig med huset og jeg :heart: ham kun mere og mere for hver dag :a1221:

Som skrevet ovenfor til Karina - så er der også taget lidt bryllupsrelateret beslutninger/ændringer eftersom vi nu skal være forældre...

Vi har jo længe luret på Kaløhus under værket, da de har så smukke omgivelser - lige i vores ånd. Men jeg har jo gerne villet ordne meget selv og have et bryllup på vores (læs: mine) præmisser :sm:

Det viser sig så at jeg faktisk kan have rigtig meget at sige selv på Kaløhus og efter en god snak med dem faldt vores valg altså der i stedet - det er også meget nemmere nu vi skal være forældre :7himmel:

Ellers kan jeg da berette, at jeg indimellem går i "bryllupskassen" og lurer - man er vel lidt af en Zilla :badgirl: Der er bare så meget andet der også pludselig skal planlægges :fløjt: så som babyankomst, indkøb, indretning, babyhævning og ikke mindst barnedåb - man er vel bidt af en gal planlægger GP

Det var "lidt" herfra - :oops: det indlæg blev vidst lidt langt.... :respekt: Hvis du er nået igennem...

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye bryllupslokaler - Kaløhus under værket

Som nævnt tidligere har vi haft lidt kig på Kaløhus Under værket. Det har vi her i foråret gjort lidt mere ved og vi er blevet enige om at det nu bliver der hvor vores DRØMME bryllup skal holdes.

Dels fordi jeg nu venter vores 1. barn, så overskuddet til at skal lave så meget selv er allerede lille :fløjt:

Dels fordi vi slipper selv for alt oprydning mv. Det er en samlet pakke og vi skal ikke tænke på andet end at møde op - SMASK forelsket og nygift ()()

I skal da lige se vores skønne lokaler, som både har omgivelser og udsigten med sig :heart:http://kalohus.dk/velkommen.aspx

Spammer lige med lidt skønne billeder af lokalet :7himmel:

post-51277-0-20870900-1339929129.jpg

post-51277-0-52191400-1339929152.jpg

post-51277-0-49259300-1339929196.jpg

post-51277-0-86253700-1339929216.jpg

post-51277-0-46507200-1339929238.jpg

0

Del dette indlæg

Sikke et smukt sted i har valgt... og dejligt, når man bare kan slippe tøjlerne og få alting "serveret" uden at røre en finger selv - eller uden næsten at røre en finger :)

MAnge tak vi er også meget glade - men nu ser det desværre ud til der er ugler i mosen :boohoo: :boohoo: :boohoo: De påstår jeg ikke har nogen reservation mere....

0

Del dette indlæg

Det ser meget smukt ud! Godt valg :thumbsupsmileyanim:

Og TILLYKKE med maven :denmarkflag:

Tusind tak - vi syntes også det er utrolig smukt, men som skrevet ovenfor - det kan være det hele går i vasken nu :boohoo:

Og tak - håber maven forsvinder hurtigere end den kommer på :blink: Skulle jo gerne se ud som før til mit drømmebryllup :fløjt: :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer