JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror altså det tit er sådan... Jeg kunne aldrig finde på at smide med tingene og en favor æske havde jeg taget med hjem for høfligheds skyld, men når det så er sagt, så er jeg typen der hader at samle alt muligt halløj i skabe og skuffer, så festsange, menuer og altmuligt andet DIY gemmer jeg bare ikke (min mor og mormor tog alt sådan noget med hjem)

Jeg ser det som en service til festen eller noget der kan være med til at indikere stemningen, men ikke noget man bør satse på folk gider at gemme. Hvis jeg var dig, ville jeg se på det sådan at jeres bryllup absolut ikke behøver en masse DIY for at få den rette stemning - at de valg I har taget for festen, er stærke og stilsikker nok til ikke at behøve en masse andet halløj.

Jeg forlanger bestemt heller ikke at folk tager det med hjem og gemmer det resten af deres dage!

Det var bare et wake up Call for mig at se hvordan man kunne kaste og ligegyldiggøre hendes store arbejde.

Det satte tingene i perspektiv!

Selv gør jeg også som dig af respekt for de som har brugt tid på det.

0

Del dette indlæg

YAY så fik jeg bundet en sløjfe på alle sæbeboblerne - og det var godt nok mange.... :) også for mange, men så må jeg jo sælge dem bagefter :blush:

Så skal der bare sættes et skilt på kurven - teksten er tyvstjålet fra henriette herinde :blush:

Hangoverkits (også tyvstjålet denne gang fra mette) er også mere eller mindre færdige.

Skal hente det sidste - ørepropper i weekenden.

I dem kom/kommer: en sodavand, en pose slik, ørepropper og doorhænger.

Halter endnu lidt med favoræskerne.... Men det kommer forhåbentlig snart.

Så er min mor blevet færdig med mit bælte til kjolen. På bæltet har hun påsyet det monogram jeg har tegnet med perler - ser så fint ud på billedet hun sendte i hvertfald :)

Lidt har også ret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder dejligt at du har fået gjort lidt... Hvad med et billed af bæltet, må vi ikke se?

Her til aften er jeg også gået igang med at samle æsker... Fik samlet 8 stk. 45 tilbage... Puha :-)

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg

Det bælte lyder virkelig bare mega smukt :loveshower:

Og lyder så fint med DIY - overvejer lige, om jeg skal stjæle din ide med ørepropper :)

Syntes også det er så fint - en skjult detalje :)

Gør da endelig det ven - det var min veninde som brokkede sig over en anden fælles veninder snorker :lol: så var det jo nærliggende at stoppe i kittet :)

0

Del dette indlæg

Lyder dejligt at du har fået gjort lidt... Hvad med et billed af bæltet, må vi ikke se?

Her til aften er jeg også gået igang med at samle æsker... Fik samlet 8 stk. 45 tilbage... Puha :-)

Ja lidt har da ret - ikke? :)

Uhh skal lige se om jeg gemte det - så skal jeg nok ligge det ind. Men det er som sagt en skjult detalje :)

Puha de æsker driller også mig. I går fik jeg da langt om længe forberedt dem alle med dobbeltklæbende tape!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh MILEPÆL IDAG!!!! 1 måned tilbage..... :cheerleader3:

I går var vi til samtale med præsten forud for vielsen.

Absolut ikke en nogen vild oplevelse, men det var da hyggeligt og rart at se en tegning over forløbet.

Så håber jeg bare at jeg kan huske det jeg skal.

Venstre - læg buketten på fars stol- ja - ja - ring efter h2b - højre hånd - knæl ved alteret/hold bogen - sæt dig ved buketten - højre side ud.... :blink:

Vi fik valgt salmer:

Præludium: pachabel Canon in D

1. Den sigenede dag

2. Op al den ting som Gud har gjort

3. Du som har tændt millioner af stjerner

4. Det er så yndigt at følges ad

Postludium: bryllupsmarchen

Så har vi ønsket koret, men det skal vi også give kontoret besked om.

Vi ønskede en lidt mere personlig tale - vi fik selv lov at bestemme.

Og så siger præsten: "you May now kiss the bride." Det siger han på engelsk fordi han er englænder - så lidt forventet :lol: (derfor vi godt kan lide vores præst)

Alt i alt en god samtale, som varede 20 min.

Men jeg havde også vældigt forberedt mig med spørgsmål, sange og Info om os :lol:

Da vi kom hjem fik jeg gjort kirkehæfterne færdige, så de er nu klar til print.

Jeg fik klippet og påsat hjerte på kurven med sæbebobler, så den er nu også helt klar.

Og så fik jeg sat tape på alle favoræskerne, så de er nu klar til samleprocessen.

Og billedet af mit bælte får i her :)

RTPZcqjl.jpg

0

Del dette indlæg

1 måned tilbage nu... Så begynder nedtællingen i dage!! :lol:

Lyder SÅ smukt med bæltet!! Åh det vil vi gerne se :biggrin: edit: og så kom billedet jo :lol:

Lidt har ret, og med nogle stykker hver dag, så er du jo snart færdig :wink:

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg

Lyder SÅ smukt med bæltet!! Åh det vil vi gerne se :biggrin: edit: og så kom billedet jo :lol:

Ja det er jo det - en måned kan løbe stærkt.... :blink:

Men jeg glæder mig!!!! :loveshower:

Ja så kom billedet - men det jo nok lidt svært at forestille sig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tiden kommer til at gå hurtigt!! :blink:

Jeg glæder mig også helt vildt!!! Og med samtale med præsten i aften.. Uh det kommer tæt på så!

Ej jeg kan da sådan rimelig godt forestille mig det synes jeg :wink: det er en rigtig smuk detalje :heart: sidder perlerne så lidt til en af siderne, eller sidder de midt på?

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig også helt vildt!!! Og med samtale med præsten i aften.. Uh det kommer tæt på så!

Ej jeg kan da sådan rimelig godt forestille mig det synes jeg :wink: det er en rigtig smuk detalje :heart: sidder perlerne så lidt til en af siderne, eller sidder de midt på?

De sidder midt på. Det havde vidst drillet min mor meget...:(

Men nu ser vi ad :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sidder midt på. Det havde vidst drillet min mor meget... :(

Men nu ser vi ad :)

Øv at det var så bøvlet, men det ser nu altså rigtig godt ud :thumbsupsmileyanim: så tak til mor :wink:

Jeg tror at mange flere vil se det end du lige tror.. Kan godt være det snyder lidt på billedet, men de skinner jo så fint i lyset, så tror sagtens man vil kunne se dem. Du bliver bare så flot, ihh altså.. :7himmel:

0

Del dette indlæg

De sidder midt på. Det havde vidst drillet min mor meget... :-(

Men nu ser vi ad :-)

Øv at det var så bøvlet, men det ser nu altså rigtig godt ud :thumbsupsmileyanim: så tak til mor :wink:

Jeg tror at mange flere vil se det end du lige tror.. Kan godt være det snyder lidt på billedet, men de skinner jo så fint i lyset, så tror sagtens man vil kunne se dem. Du bliver bare så flot, ihh altså.. :7himmel:

Tak søde :kiss:

Og det gør du helt bestemt også!

0

Del dette indlæg

Hold da op - vupti og man skal finde sin tråd på side 3 :lol: :lol:

Men en Update på det hele her i det lille hjem.... Tiden flyver - lige hurtigt nok til at vi kan følge med, men ikke desto mindre glæder vi os.

Vi har alle været på Skanderborg i sidste uge - en noget anden oplevelse med barn end vi er vant til. Men bestemt stadig hyggeligt.

Og dejligt at se alle de mennesker man har med at gøre dernede - det luner også med alle de tillykke med brylluppet vi fik med hjem :)

Men Skanderborg har jo altså også betydet endnu et afbræk i planlægningen, men alligevel er der kommet styr på nogle små ting.

Ørepropper er indkøbt til hangoverkitposerne, så de kan nu blive helt færdige!

Lidt snak om tapas til receptionen er der også sket.

Vi har snakket lidt service med een af min fars kontakter.

Vi så den fine taxa fra 727 som vi skal kører i til brylluppet :)

Jeg har fået lamineret fotobooth skiltet og de skilte som skal ligge på bordene som henvisning til vores wedding app.

Jeg har fået på tøflen af nogle veninde - på godt og ondt vedr bryllup og planlægningen.

Svigerfar har lovet at skaffe paller til vores midlertidige trappe til haven.

Og nu sider jeg her :)

Mht h2b så går det endnu ned ad bakke. Vi har i dag været på neurologisk afd i århus til en samtale med en overlæge :blink: ja ja fantastisk vi starter jo lige forfra i systemet med en samtale....

H2b har ondt og måtte i weekenden ty til smertestillende. Så jeg kæmpede vores kamp med lægen og om det resulterede i noget er uvist, men vi gik da der fra med en lovning på at de vil gøre hvad de kan for at afklare dette g forhåbentlig igangsætte en behandling.

Endvidere har h2b indvilliget i diverse tests som led i undersøgelserne.

Så hurra han har fået en tid til lumbalpunktur (rygmarvsprøve) om 14 dage!!!! Yay der sker endelig noget.

Og lige så lettet vi nu er - ligeså nervøs er h2b. Jeg må jo nok også erkende det går mig lidt på.

Syntes det er surrealistisk og ikke mindst bekræftede at vi små 14 dage senere siger ja til hinanden i kirken og forresten af vores dage.

Alt dette udsætter dog også vores bryllupsrejse på ubestemt tid, da vi har behov for afklaring omkring h2b. Undersøgelserne skal overstås og forhåbentlig får vi et svar. Den beslutning har jeg taget - så det håber jeg falder i god jord. Vi må søge i sommerhus som afslapning i stedet.

En længere Update, men rart at få tingene skrevet ned.

0

Del dette indlæg

Yay for alle de ting der bliver styr på. Det er vildt flot dit bælte.

På trods af den manglende tid til planlægning, synes i så ikke det var skønt med den årlige skovtur i Bøgeskoven? Jeg kunne virkelig mærke hvordan jeg trængte til at komme lidt på afstand af det hele i hvert fald :)

Men ja, så er det hjem til hverdagen og den virkelige verden igen bagefter, og den er jo unægtelig ikke så nem for jer for tiden. Godt at der trods alt sker noget i din H2Bs situation.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt at høre, at der er sket lidt på bryllupsfronten og tror det er vigtigt at man hygger lidt ind i mellem alt det bryllupshalløj, så godt at I tog til Skanderborg.... Velfortjent :-)

Har du ikke et billed af den taxa? Lyder rigtig spændende :-)

Håber virkelig at I snart får nogle svar ang din H2B, men godt at der nu sker noget :-)

0

Del dette indlæg

Yay for alle de ting der bliver styr på. Det er vildt flot dit bælte.

På trods af den manglende tid til planlægning, synes i så ikke det var skønt med den årlige skovtur i Bøgeskoven? Jeg kunne virkelig mærke hvordan jeg trængte til at komme lidt på afstand af det hele i hvert fald :)

Men ja, så er det hjem til hverdagen og den virkelige verden igen bagefter, og den er jo unægtelig ikke så nem for jer for tiden. Godt at der trods alt sker noget i din H2Bs situation.

Jaaa det er så skønt me lidt fremgang igen :) og mange tak søde - giver rosen videre til hende som fortjener den :)

Jo det var bestemt skønt med et break, men nu har vi altså heller ikke tid til flere af dem :) elsker den skov - er mere eller mindre opvokset dernede, så er jo kommet en del på Skanderborg i mit liv :blush:

Nej det var en brat opvågning til virkeligheden i morges, men ja nu sker der da endelig lidt med ham. Det fylder bare så meget herhjemme :(

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at høre, at der er sket lidt på bryllupsfronten og tror det er vigtigt at man hygger lidt ind i mellem alt det bryllupshalløj, så godt at I tog til Skanderborg.... Velfortjent :-)

Har du ikke et billed af den taxa? Lyder rigtig spændende :-)

Håber virkelig at I snart får nogle svar ang din H2B, men godt at der nu sker noget :-)

Ja det er så rart! Og tak - ved nu ikke om det var fortjent, men vi nød det :blush:

Uhh lagde faktisk en gang et link ind på taxaen, for jeg kan ikke få hentet billedet via mobilen. Men hvis jeg finder tid i morgen, kan jeg lige forsøge via computeren.

Det er som bare en engelsk taxa, der er skrig orange og hvorpå der med store bogstaver står 727 på siden :lol:

Uhh det håber jeg også og meget gerne et mere positivt svar end hvad de umiddelbart har stillet os udsigt til :/ men jeg er positiv endnu :)

0

Del dette indlæg

Hurra alle favouræsker er til aften samlet og fyldt - har så lavet en mindre tanketorske fejl med lukning, så må lige i tænkeboksen... Men det løser jeg forhåbentlig :)

Og ørepropperne røg i de rette poser, så nu er det også en tjek post! :)

Hvor dejligt.... Hvad har du puttet i?

Vi skal da se billeder, ik? :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer