JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Det er jeg ked af at høre.. Håber på det bedste for din H2B..

Stor krammer herfra :bearhug:

Århh hvor er du sød - det håber jeg også! Vi har lige snakket det igennem i en time og er nu enige om at vi hverken kan gøre fra eller til i weekenden!

Det ligger dog alligevel i baghovedet, men det vil det nok gøre ind til mandag, hvor den endelige besked kommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ked af at høre med din H2B :( , ikke så god besked at få. Godt du fik ham til lægen, så der kan komme en behandling i gang Du får lige sådan et her :hug:

Ihh tusind tak - hvor er i altså bare nogle søde piger herinde ❤❤

Havde bare sådan behov for at sige/skrive det!

Nej det var bestemt ikke hvad vi forventede at få af vide. Vi havde vidst begge slået det lidt hen...

Tak for kram søde!

0

Del dette indlæg

Sikke noget møg!!!!

Kan det trøste at mange diskusprolaps'er behandles med træning? Der er nogle rigtig gode rygcentre rundt omkring i landet -

(bla Middelfart er megadygtige) - måske I kan bruge den umenneskelige ventetid/uvished til at læse lidt på deres hjemmeside.

Er det hele ryggen han har fået scannet eller nakken med?

0

Del dette indlæg

Sikke noget møg!!!!

Kan det trøste at mange diskusprolaps'er behandles med træning? Der er nogle rigtig gode rygcentre rundt omkring i landet -

(bla Middelfart er megadygtige) - måske I kan bruge den umenneskelige ventetid/uvished til at læse lidt på deres hjemmeside.

Er det hele ryggen han har fået scannet eller nakken med?

MEGA møg!!!

Det håber jeg også han kan slippe med i givet fald!

Frygter måske bare at 1,5 år med symptomer har gjort sit :( jo hurtigere man kommer i behandling jo bedre!

Men du har ret de er vildt seje til det idag :)

Han er blevet fuldscannet, da de ikke umiddelbart fandt nogen anden synlig begrundelse. Så ja både ryg og nakke :)

Arbejder du med det fag? Du er Spl ikke? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jeg er spl men arb ikke med det område. Men kender efterhånden en del der har haft disk.. Det er noget bras fordi det gør ondt, men godt fordi træning og kiropraktik kan hjælpe hel vildt. I skulle vel ikke have tegnet en privat sundhedsforsikring?

Det er jeg også :blush:

Jo han har en igennem arbejde. Det smarte ved at være privat ansat :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var kommet håbløst bagud søde, undskyld jeg har bare så meget at se til pt.

Men sikke nogen flotte ringe! De er virkelig unikke. Og så synes jeg altså at du er kommet mega langt. Jeg ved godt det er svært at se udefra, men wow du rykker virkelig når du rykker.

God bedring til h2b, håber ikke det er noget alvorligt! :-*

0

Del dette indlæg

Ja det er smart m privat forsikring 👍

Vil sige, at hvis det var mig (jeg er også lidt skrap) så ville jeg kontakte lægen i morgen og bede om at få et svar i morgen. Det er ikke til at holde ud at vente på - ikke når han har svaret...

Jeg er også skrap på mange punkter, men lige i denne situation nytter det ikke. Neurologen er privat, så vi kan slet ikke træffe ham (vi prøvede jo fire gange i løbet af ugen, da svaret reelt lå klar mandag morgen :( )

Så vi må være tålmodige og vente pænt. Men tror mig havde det været i det offentlige, så havde jeg markeret! :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg var kommet håbløst bagud søde, undskyld jeg har bare så meget at se til pt.

Men sikke nogen flotte ringe! De er virkelig unikke. Og så synes jeg altså at du er kommet mega langt. Jeg ved godt det er svært at se udefra, men wow du rykker virkelig når du rykker.

God bedring til h2b, håber ikke det er noget alvorligt! :-*

Det skal du da slet ikke undskylde søde! Syntes det er så kært at du følger min planlægning. 😘

Tak for de søde ord om ringene.

Ja der sker noget indimellem :blush: det skal der sørme også hvis jeg skal nå det hele.

Sigurd tager mig jo i alle hans vågne timer og han er godt nok en være krudtugle i tiden :)

Mange tak søde - håber også det er en mild besked vi skal have mandag. Kan bare stadig ikke lade være med at tænke på at det immervæk må være alvorligt nok til at lægen kalder ham ind midt i ferien. :blink: men nu får vi at se.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil sige, at hvis det var mig (jeg er også lidt skrap) så ville jeg kontakte lægen i morgen og bede om at få et svar i morgen. Det er ikke til at holde ud at vente på - ikke når han har svaret...

Jeg er også skrap på mange punkter, men lige i denne situation nytter det ikke. Neurologen er privat, så vi kan slet ikke træffe ham (vi prøvede jo fire gange i løbet af ugen, da svaret reelt lå klar mandag morgen :( )

Så vi må være tålmodige og vente pænt. Men tror mig havde det været i det offentlige, så havde jeg markeret! :blush:

Grrrrrrr

Hvordan har I det nu, hvor I har sovet på det?

Hvad tænker du om det?

Er du også spl?

0

Del dette indlæg

Grrrrrrr

Hvordan har I det nu, hvor I har sovet på det?

Hvad tænker du om det?

Er du også spl?

Altså hvor er du sød at spørge! 😘

Jeg har ikke sovet fantastisk, men vi havde jo en god snak om det igår - tror jeg var godt givet ud. H2b ligger og putter endnu og det har han vidst brug for.

Vi snakkede med hans far igår, da han i samme alder måtte skifte fag pga ryggen. Men det var nu vidst ikke tvungen, da det er lidt uklart hvad der var galt.

Puh syntes jeg er meget ambivalent ved det. Tankerne kører rundt.... Det kan jo have store økonomiske konsekvenser for os og psykisk ved jeg ærligt ikke om jeg er stærk nok til den usikkerhed :( men samtidig er det jo også en positiv skub for h2b - han har længe drømt om at læse videre (men flere ting bremser ham) også derfor jeg ikke har læst videre endnu. Vi har også bare et hus som endnu ikke er færdig ombygget og det frygter jeg kan gå i stå.

Men altså vi må tage det som det kommer - jeg/vi kan hverken gøre fra eller til nu. Vi kan intet forholde os til før på mandag!

Ja jeg er Spl :blush: men har ikke noget at komme tilbage til efter min barsel nu her :( (lang historie....) så det er jo bestemt også en faktor i dette spil... :(

For første gang længe vil jeg dog bare gerne denne weekend fløj afsted!!!! Vi har ikke fortalt nogen i familien det - vil ikke unødigt bekymre dem før vi ved hvad det handler om.

0

Del dette indlæg

Hmm jeg fik ikke lavet en bjælde bryllupsrelateret igår som ønsket :(

Dumme læge.... !

Vi fik dog en god snak sammen - til stor bonus for os begge!

I dag tager vi ud til mine forældre og får hentet alt det de havde med hjem til os fra Tyskland - så er det da i hus...

Syntes der er så mange halvfærdige ender i tiden.. :(:blink:

Kan ikke helt beslutte mig for om det er for tideligt at samle favouræskerne og gøre dem færdige. Men magter bare heller ikke at have så mange løse ender når vi er tilbage fra ferie og Skanderborg.

Kan næsten regne ud at vores PA må ligge der også. Hvilket jeg på sin vis også må kalkulere med tidsmæssigt.

Vi mangler stadig meget på huset hjemme og når ikke det ønsket inden brylluppet. Men sådan må det være.

Beskeden mandag kan falde begge veje ifht til husets færdiggørelse. Og det er ikke nu jeg skal presse h2b mere end højst nødvendigt.

Vil sådan ønske at jeg havde skrevet SU i receptionsindbydelserne. Men syntes ikke man kunne være det bekendt, så skrev bare at det ville være glædeligt.

Hurra nu har jeg ingen anelse om hvor mange vi skal finde service til, lave tapas til og 'dække' til.

Der er inviteret 137 mennesker og kan i princippet kun regne med de 32 der skal med videre om aftenen.

Vi har dog spurgt mange direkte om de kom, hvis de kommenterede indbydelsen.

Jeg kan ikke få fat i fotografen eller dj'en - nok pga ferie, men det gør mig nu lidt nervøs.

Er så bange for at jeg pludselig står uden begge dele.

Fotograf har vi jo mistet en gang.... :(

0

Del dette indlæg

Søde Janni, sikke da en omgang!!!

Krydser alt hvad krydses kan på mandag!

Jeg kender godt alt det med de løse ender og er også ved at kokse helt over det.

Jeg jan vidst ikke gøre andet end at sende et virtuelt kram jeres vej og håbe på det bedste!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ohr... Altså..... I er jo allerede langt fremme i økonomisk situation. Hmmmm...

Måske erdet en god ide at samle de der æsker bare for at have et positivt fokuspunkt. På den måde er I også sammen og kan måske fortsætte jeres gode snak både om sygdom, bryllup, fremtid... Kan være en god ide at skrive spørgsmål ned til neurologen til på mandag. Uansethvad din mand fejler lyder det jo seriøst og I får måske brug for også at tale med en socialrådgiver - hende kan I allerede finde på nettet nu - hvem er hun, hvilke Tlf tider har hun osv. Find frem til god fys og kiropraktor. Det kan være så godt at have styr på til efter samtalen på mandag. Efter samtalen vil I måske have det skidt/være kede/ lettede/ rystede/vrede... Alt muligt, så er det hel rart at have noget praktisk klaret.

Måske skal I overveje om Skanderborg skal aflyses :'-( Ved godt det er surt... Men han lyder jo til at have det rigtig skidt - og Skanderborg er jo ikke lige stedet for restitution.

Ved ikke om ovenstående kan bruges eller om I er handlingslammede... Men hvis du ligger søvnløs i nat kan du da surfe lidt rundt efter lidt praktisk Info.....

Lortelæge at han planter et sådant kimfrø hos jer... Inde hos os siger vi altid nogle helt andre ting til dem der går i den ulidelige uvished, fordi vi VED hvor umenneskeligt det er.

0

Del dette indlæg

Hvor er de smukke Janni;)

Og har du været forbi kirken fornyelig?

Tak søde Karina. Er også helt VILDT glade for dem - syntes pludselig ventetiden til jeg må bære den er laaaannngggg :blink:

Næhh kørte udenom i går - hvad da? Er de langt om længe blevet færdige med deres rod og ombygning???? PLEASE sig det er det.. :)

Det var det jeg ville høre om. Har ikke været i Randers siden brylluppet nemlig.
Nå for søren - øv øv håbede lige du vidste noget :lol:

Er faktisk bevidst begyndt at gå/køre udenom for det stresser mig og jeg kan jo hverken gøre til eller fra :)

EDIT: blev jo nysgerrig nu hvor du spurgte - har lige været forbi.

Trappen er der igen, men man må ikke bruge den og det hele roder fortsat :(

Jeg er sikker på, at de nok skal bliver færdige til jeres bryllup.. Ellers bliver kirken i hvert fald taget i røven over, hvor lang tid det tager, at lave det :)

Jeg er frygtlig ked af, og høre omkring H2B. Det er aldrig sjovt at skulle gå x antal dage, før man kan få at vide, hvad det er der sker!!!! Har selv stået i den situation, og man vil virkelig gøre alt for at få det at vide lige nu.

Men som Dorte s skrev, eller var det en anden, så skriv alle spørgsmålene ned, man kan nemt glemme den, når man sidder foran lægen.

Jeg har selv siddet i samme situation, og man glemmer meget nemt! Og hvis I allerede nu har undersøgt, hvilke muligheder der er for behandlere i Randers eller omegn, så er I langt i processen.

Skriv evt. en PM, så kan jeg evt. anbefale nogen.

Kan så ikke lave nogle kramme smileys, men sender en masse!!!!

0

Del dette indlæg

Søde Janni, sikke da en omgang!!!

Krydser alt hvad krydses kan på mandag!

Jeg kender godt alt det med de løse ender og er også ved at kokse helt over det.

Jeg jan vidst ikke gøre andet end at sende et virtuelt kram jeres vej og håbe på det bedste!!

Årh du er sød Pernille. Mange tak for de krydsede hænder og kram.

Åh ja de dumme løse ender - glæder mig til jeg kan få nogle af den færdige!

0

Del dette indlæg

Ohr... Altså..... I er jo allerede langt fremme i økonomisk situation. Hmmmm...

Måske erdet en god ide at samle de der æsker bare for at have et positivt fokuspunkt. På den måde er I også sammen og kan måske fortsætte jeres gode snak både om sygdom, bryllup, fremtid... Kan være en god ide at skrive spørgsmål ned til neurologen til på mandag. Uansethvad din mand fejler lyder det jo seriøst og I får måske brug for også at tale med en socialrådgiver - hende kan I allerede finde på nettet nu - hvem er hun, hvilke Tlf tider har hun osv. Find frem til god fys og kiropraktor. Det kan være så godt at have styr på til efter samtalen på mandag. Efter samtalen vil I måske have det skidt/være kede/ lettede/ rystede/vrede... Alt muligt, så er det hel rart at have noget praktisk klaret.

Måske skal I overveje om Skanderborg skal aflyses :'-( Ved godt det er surt... Men han lyder jo til at have det rigtig skidt - og Skanderborg er jo ikke lige stedet for restitution.

Ved ikke om ovenstående kan bruges eller om I er handlingslammede... Men hvis du ligger søvnløs i nat kan du da surfe lidt rundt efter lidt praktisk Info.....

Lortelæge at han planter et sådant kimfrø hos jer... Inde hos os siger vi altid nogle helt andre ting til dem der går i den ulidelige uvished, fordi vi VED hvor umenneskeligt det er.

Det sagde min mor også idag :) så der er nok noget om det.

Skal i hvertfald i gang mes at slutte nogle af alle de løse ender der er i tiden.

Vi har snakket lidt om det med spørgsmål, men kan godt mærke det er mig som har det behov lige nu. H2b kan ikke se det er nødvendigt før vi har et endelig svar på hvad det er.

Jeg mener jo vi skal have spurgt om flere ting lige meget hvad! Fx hvilke forholdsregler vi skal gøre os forud for en evt behandling. Om vi må tage på wellness dag på torsdag, som jeg har bestilt. Om drengene skal være 'forsigtige' med vilde udfoldelser til h2b's PA - du ved, de mere lavpraktiske ting.

Mht Skanderborg, så skal vi uden tvivl derned den dag LOC spiller - det er h2b eneste ønske! Men hvor meget og hvor lidt vi ellers skal derned må vi se til. Min far sidder i ledelsen, så der er også plads til hvile i en ordentlig seng i løbet af dagen.

Han har jo ikke så ondt at han ikke kan holde ud at være til. Det er bare grimt for ham når den ene halv side af kroppen snurre og sover.

Du er da en sveske! I går var vi handlingslammede, men syntes godt jeg kan se lidt mere fornuftigt på tingene i dag og tænke lidt mere rationelt.

Er rigtig glad for dine input og forslag!!! TAK! :blush:

Sådan er læger - det ved vi jo om nogen!!! :( det er bare møg belastende!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de smukke Janni;)

Og har du været forbi kirken fornyelig?

Tak søde Karina. Er også helt VILDT glade for dem - syntes pludselig ventetiden til jeg må bære den er laaaannngggg :blink:

Næhh kørte udenom i går - hvad da? Er de langt om længe blevet færdige med deres rod og ombygning???? PLEASE sig det er det.. :)

Det var det jeg ville høre om. Har ikke været i Randers siden brylluppet nemlig.
Nå for søren - øv øv håbede lige du vidste noget :lol:

Er faktisk bevidst begyndt at gå/køre udenom for det stresser mig og jeg kan jo hverken gøre til eller fra :)

EDIT: blev jo nysgerrig nu hvor du spurgte - har lige været forbi.

Trappen er der igen, men man må ikke bruge den og det hele roder fortsat :(

Jeg er sikker på, at de nok skal bliver færdige til jeres bryllup.. Ellers bliver kirken i hvert fald taget i røven over, hvor lang tid det tager, at lave det :)

Jeg er frygtlig ked af, og høre omkring H2B. Det er aldrig sjovt at skulle gå x antal dage, før man kan få at vide, hvad det er der sker!!!! Har selv stået i den situation, og man vil virkelig gøre alt for at få det at vide lige nu.

Men som Dorte s skrev, eller var det en anden, så skriv alle spørgsmålene ned, man kan nemt glemme den, når man sidder foran lægen.

Jeg har selv siddet i samme situation, og man glemmer meget nemt! Og hvis I allerede nu har undersøgt, hvilke muligheder der er for behandlere i Randers eller omegn, så er I langt i processen.

Skriv evt. en PM, så kan jeg evt. anbefale nogen.

Kan så ikke lave nogle kramme smileys, men sender en masse!!!!

Det håber jeg du har ret i, men det er nu blevet min absolutte mindste bekymring med den trappe - du løste det og havde en god dag, så det vil jeg også :)

Tak for kram søde. Ja det er rigtig øv og som skrevet til Dorte, så har vi snakket spg i dag - dog de mere lavpraktiske.

Mht behandlere så vil jeg helt bestemt huske dig og vil nok også gerne bede om råd på det område i randers.

Men vi er nok nødt til at få et endeligt svar før vi kan forholde os til hvad der skal ske og hvornår :)

😘

0

Del dette indlæg

Nå i dag har vi været ude hos mine forældre!

Vi fik alle de varer med hjem fra Tyskland, som de havde hentet for mig - 31 rammer + det løse :)

Og jeg var selvfølgelig så sød, så jeg slæbte det hele, så ikke h2b blev unødigt belastet (for så har han ondt hele dagen i morgen).

Dejligt den post kan krydses endeligt af!!

Så fik jeg officielt spurgt min far om han ville følge mig op ad kirkegulvet. I den anledning havde jeg jo købt customized manchetknapper til ham. Dem blev han meget glad for og jeg sad jo med en lille tåre i øjenkrogen :blush:

Så en skøn dag med min familie og med lidt i brylluppets tegn :loveshower:

I morgen står den altså på DIY projekter - for nu skal der bare ske noget!!! :sm: så går tiden også meget hurtigere :)

0

Del dette indlæg

Har lige fået fulgt lidt op på din tråd. Ih der sker meget når man ikke er på regelmæssigt i 14 dage.

Øv med øv på med din H2B!!! Håber sq for jer at det ikke er så slemt, for nej altså.. Det er bare noget skidt at skulle igennem!

Lyder smukt med blonder på kagen - glæder mig til at se billeder :)

Sej wedding app og tak for link. Skal da lige vise det til H2B i morgen :)

0

Del dette indlæg

Har lige fået fulgt lidt op på din tråd. Ih der sker meget når man ikke er på regelmæssigt i 14 dage.

Øv med øv på med din H2B!!! Håber sq for jer at det ikke er så slemt, for nej altså.. Det er bare noget skidt at skulle igennem!

Lyder smukt med blonder på kagen - glæder mig til at se billeder :)

Sej wedding app og tak for link. Skal da lige vise det til H2B i morgen :)

Ja det rykker godt fremad efterhånden :blush:

Ja det er bare øv, men vi kan jo ikke gøre andet end at vente, forholde os til svaret og kommer videre...

Velbekomme - den er virkelig sej og så smart syntes jeg.

Alle bruger jo de mobil telefoner og så kan jeg på en nem, miljømæssig og smart måde få alle billederne hentet ned. Og alle gæster der er medlemmer kan se hvad det ligges op. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lige lynhurtig - men blev simpelthen bare så glad!!!!

VORES VIELSESRINGE ER LIGE KOMMET IND AF DØREN FRA DHL. :loveshower::cheerleader3:

De er lavet i Argentina og han sendte dem i fredags - jamen det er bare så fedt!!!!

Elsker min ring!!!

Edit:

Billede af vores fine ringe lavet i Carbon fiber med en indvendig ring i titanium og en diamant i min.

4RIcnWu.jpg

De er ultra lette og meget hårdføre, så de passer bare perfekt til os ❤❤

Hvor er det bare super fede ringe - er helt vild med at de er sorte.

Og super tip med wedding app'en

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer