JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Lige lynhurtig - men blev simpelthen bare så glad!!!!

VORES VIELSESRINGE ER LIGE KOMMET IND AF DØREN FRA DHL. :loveshower::cheerleader3:

De er lavet i Argentina og han sendte dem i fredags - jamen det er bare så fedt!!!!

Elsker min ring!!!

Edit:

Billede af vores fine ringe lavet i Carbon fiber med en indvendig ring i titanium og en diamant i min.

4RIcnWu.jpg

De er ultra lette og meget hårdføre, så de passer bare perfekt til os ❤❤

Hvor er det bare super fede ringe - er helt vild med at de er sorte.

Og super tip med wedding app'en

Tak vi er også vildt glade for dem!!! :)

App'en er bare så skøn. Håber den bliver flittig brugt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men hermed en update på h2b.

Vi er blevet lidt klogere og alligevel ikke :(:blink:

Det er ikke en diskusprolaps og der sidder heller ikke nogen svulster i hjerne eller ryg.

Men noget er der dog ryggen og det er lægerne ikke sikre på hvad er :(

Man mener det er betændelse i rygmarven, men det skal yderlig undersøgelser på neurologisk afdeling klarlægge.

Så vi er jo ikke blevet så meget klogere - vi føler nok lidt (særligt h2b) at det hele er blevet værre.

Vi har intet at forholde os til - kun at afvente indkaldelse til sygehuset og der kan jo desværre gå meget længe. :(

Alfa og omega er dog at vi ingen forholdsregler skal tage, da man ikke ved 100% hvad det er.

Jeg undre mig meget over hvordan man kan have betændelse i rygmarven uden at det ses i hans blodprøver og infektionstal :blink:

H2b er meget påvirket af det hele og det er næsten det hårdeste at se. :(

0

Del dette indlæg

Argh......

Det kan man altså godt! Betændelsen kan være i spinalvæsken, hvorfor det kan undre mig at de ikke fluks vil tage en spinalprøve... Det kan du altså godt bede om bliver taget i en fart... (På den skrappe "jeg er altså sygeplejerske og ved noget om det her måde" ) prøverne skal sendes til celletælling, mikrobiologerne og patologerne, - de bruger jo IGEN tid på at få prøverne analyseret.

En spinalprøve er et prik i ryggen med lidt lokalbedøvelse... Tager få minutter...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte da helt at kommentere på jeres ringe. Sad faktisk og studerede konceptet lidt første gang du skrev at i skulle have Carbon ringe. De er da MEGA fede!!!

Og hvor er det bare surt at i endnu ikke ved hvad der er galt med H2B :( gør som Dorte også skriver, sig at de må tage nogle flere tests, og allerhelst nu, og ikke i morgen! Jo før i ved noget, jo bedre. Det er aldrig sjovt at gå i uvished!!

Kram til dig :heart:

0

Del dette indlæg

Argh......

Det kan man altså godt! Betændelsen kan være i spinalvæsken, hvorfor det kan undre mig at de ikke fluks vil tage en spinalprøve... Det kan du altså godt bede om bliver taget i en fart... (På den skrappe "jeg er altså sygeplejerske og ved noget om det her måde" ) prøverne skal sendes til celletælling, mikrobiologerne og patologerne, - de bruger jo IGEN tid på at få prøverne analyseret.

En spinalprøve er et prik i ryggen med lidt lokalbedøvelse... Tager få minutter...

Ja det fik jeg mig læst frem til :blush:

Vi kan bare ikke gøre fra eller til for at skynde på de prøver - tro mig jeg forsøgte. Når ikke disse forundersøgelser laves på sygehuset, men hos en privat neurolog, så kan han kun lave en henvisning til afd og så indkalder de.... :( og så midt i sommerferien - ja så kan det jo trække ud med det offentlige :(

Og som du selv er inde på tager analyserne også tid..

H2b fik lægens privatnummer, som han skal kontakte ved den mindste forværing - det var det bedste han kunne gøre.

0

Del dette indlæg

Glemte da helt at kommentere på jeres ringe. Sad faktisk og studerede konceptet lidt første gang du skrev at i skulle have Carbon ringe. De er da MEGA fede!!!

Og hvor er det bare surt at i endnu ikke ved hvad der er galt med H2B :( gør som Dorte også skriver, sig at de må tage nogle flere tests, og allerhelst nu, og ikke i morgen! Jo før i ved noget, jo bedre. Det er aldrig sjovt at gå i uvished!!

Kram til dig :heart:

Hvor er du sød - ja det er ikke så meget set herhjemme. Har kun hørt om Anne Cohen hun arbejder med det og titanium - men de er så dyre :(

Så er mega glad for jeg fandt en anden som arbejdede med Carbon også. :)

Er også så FORELSKET i dem! Prøver dem gerne indimellem :blush:

Ja det er så frustrerende og som skrevet til Dorte kan vi intet stille op når han konsulteres privat, men undersøgelsen skal laves offentlig. Dumme system!

Uvished er FORFÆRDELIG og ja hellere nu end om laaang tid - vi går jo ligesom og tænker på det.

Tak for kram ven 😘

0

Del dette indlæg

Men altså fordelen ved at det er en mulig infektion er jo at han kan behandles medicinsk - og det kan jo klares både hjemme og på Skanderborg! Oh yeah!!!!! Og på Skanderborg kender I en topsej nurse der gerne stiller op med medicinsk assistance ons/torsdag 👍😝

Btw .... Ved forværing kontakter I vel vagtlæge og ryger via skadestuen direkte til lumbalpunktur!?

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men altså fordelen ved at det er en mulig infektion er jo at han kan behandles medicinsk - og det kan jo klares både hjemme og på Skanderborg! Oh yeah!!!!! Og på Skanderborg kender I en topsej nurse der gerne stiller op med medicinsk assistance ons/torsdag 👍😝

Btw .... Ved forværing kontakter I vel vagtlæge og ryger via skadestuen direkte til lumbalpunktur!?

Ja med mindre det skal ind iv de første dage/uger.

Men det kan du vel også snildt klare på skb :tunge:

Fedt du er Spl dernede - i har sørme travlt, men det må give en på opleveren :) har været stamgæst på skovskadestuen lidt for mange gange :blush:

Jo selvfølgelig gør vi det og i samme ruf ringer jeg nok til ham neurologen. Men det håber jeg sørme ikke bliver aktuelt.

0

Del dette indlæg

Ej Janni, hvor er det en træls (ikke)besked I har fået. Jeg håber virkelig, at han snart kommer i den rette behandling :kiss:

Jeg spurgte lige min far, som er læge, og han siger, at de skal rubbe neglene med den lumbalpunktur, så de kan få afklaret, hvad det er. For hvis det er en infektion, så skal den i behandling hurtigst muligt.

0

Del dette indlæg

Ej Janni, hvor er det en træls (ikke)besked I har fået. Jeg håber virkelig, at han snart kommer i den rette behandling :kiss:

Jeg spurgte lige min far, som er læge, og han siger, at de skal rubbe neglene med den lumbalpunktur, så de kan få afklaret, hvad det er. For hvis det er en infektion, så skal den i behandling hurtigst muligt.

Århh ja det har bare slet ikke været sjovt siden i fredags og mareridtet fortsætter ligesom endnu :(

Et eller andet sted så bliver jeg gal og ked når din far siger sådan - for hvorfor blev vi så ikke sendt videre...? :blink: men hvor er du sød og spørge ham søde - tak :kiss:

Jeg håber virkelig der er nogen som letter bagen i en fart!!!! Betændelse i rygmarven kan jo desværre betyder nogle skrækkelige ting :( men man håber jo ikke det kommer så vidt.

0

Del dette indlæg

Puha i alt det her skidt og bøvl med h2b har jeg jo helt glemt at juble og råbe højt...

Der er jo nu kun 46 dage til jeg blive hustru :cheerleader3:

Og og og og i morgen skal jeg ned og i min kjole for nok sidste gang inden den store dag :blink::loveshower:

Kjolen er nu tilrettet og klar - den hænger fint og venter på jeg henter den hjem i morgen kl 12!!!

Hvor er det VILDT!!!!

Århh jeg glæder mig så meget til at sige ja til min elskede h2b - særligt nu hvor alting er lidt øv.

Min kære h2b har i dag været meget ved siden af sig selv ovenpå dagens uvise besked.

Han har faktisk udvist lidt mange angst symptomer - den stakkel.

Jeg tog ham i hånden og spurgte om han var okay, hvortil han svarede at han var bange og hvad nu hvis han blev en krøbling... :blink:

Kiggede ham dybt ind i øjenene og gav ham et kys hvortil jeg svarede: skat lige meget hvad så er sammen om det her og jeg vil jo stadig giftes med dig. ❤❤

Han så helt lettet ud bagefter og sagde: vil du virkelig?!!! Tænk at han kan tænke så grimme tanker pga den dumme ryg. Min kære lille h2b :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ohr altså.... LUMBALPUNKTUR NU!!!!

(Jeg er altså ikke officiel spl på smukfest... Omg NO!!! Skal høre Prince og drikke kolde fadøl til min mave bugner! - men derfor kan jeg snildt træde til..... Er topcool jo :-D )

JA TAK :) og gerne igår/forgårs/sidste uge...!!!!

Nå okay - kunne godt være du var medhjælper i skovskadestuen :blush:

Vi skal vidst også bare ned ind imellem. Mormoren og morfaren skal nok ud og køre lidt med resultatvognen :lol: :lol: så kan mor og far jo drikke sig fulde :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men altså fordelen ved at det er en mulig infektion er jo at han kan behandles medicinsk - og det kan jo klares både hjemme og på Skanderborg! Oh yeah!!!!! Og på Skanderborg kender I en topsej nurse der gerne stiller op med medicinsk assistance ons/torsdag

Ej Dorte er du oppe i skovskadestuen????

Det gad jeg SÅ godt, men man skal jo kende nogen, for at komme ind :floejt::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh de favouræsker tager livet af mig....!!!!! :(:blink:

I know What you mean! I dag gik jeg igang med Hangover kits. Jeg nåede 17 ud af 60, før jeg gik kold :(
Århh Gud ja - de var også dræbende at lave, men de her æsker har da godt nok næsten taget glæden fra mig :blink:

Men nu er alle 32 skåret og bukket. 1/3 del har fået dobbelklæbende tape på - klar til samling...

Det var så planen jeg var færdig med det inden ferien.....Hmmm

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer