JanniTR

Vores drømme bryllup!

775 indlæg i dette emne

Hurra alle favouræsker er til aften samlet og fyldt - har så lavet en mindre tanketorske fejl med lukning, så må lige i tænkeboksen... Men det løser jeg forhåbentlig :)

Og ørepropperne røg i de rette poser, så nu er det også en tjek post! :)

Hvor dejligt.... Hvad har du puttet i?

Vi skal da se billeder, ik? :-)

Århh det var sådan en lettelse!

Jamen bryllupsbolsjer, hvori der skrevet bryllup, tandstikker, plaster og panodiller.

Så det er vidst næsten det gængse indhold :lol:

Uh jo - tror vidst jeg skylder lidt på den fotofront efterhånden :blush:

Billeder skal nok komme, må lige se om ikke jeg kan få taget nogen een af dagene :)

Kan jeg godt forestille mig at det er.... Glæder mig til at se dem :-)

Her mangler vi 18 stk. (Mener jeg) der skal have bånd og muslingskal på, så er de klar til at blive pakket.... Satser på de bliver gjort færdige i morgen og så skal de fyldes, det glæder jeg mig til :-)

Årh hvor godt det er altså en dejlig stor post at kunne vinge af :)

Glæder mig også til at se dine fine æsker :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skylder vidst lidt billedeupdate på nogle af de ting som ligger klar til den store dag :)

CQI02CD.jpg

Vores gæsters tilhørsforhold - bare for hyggens skyld.

0XEgPJc.jpg

Vores bøjler til hver vores tøj

Kcqjumc.jpg

Sæbeboblerne til kirken

un09l9Q.jpg

Favoræsken lukket

5EZ6a6c.jpg

Og åben :)

Indholdet er: bolsjer hvorpå der står bryllup, plaster, hovedpinepiller og tandstikker.

Meget virker lidt omsonst at ligge billeder op ad, men skilte er også så småt færdig, kirkehæfterne er klar til print, men det har jeg endnu ikke fået klaret.

Og min tale er så småt færdig og skrevet ind på computeren.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh dagene går og jeg får ikke lavet en bjælde :( (men det er der nu en skræmmende lille grund til, som vi ikke lige have set komme... Den må i få senere :) )

Svigermor ordner alle kirkehæfterne for mig - fedt

Fotografen er der tjekket op med.

Toastmaster var forbi i går, så det skulle også gerne være på plads.

Hækken er klippet.

H2b hænger endnu lidt med at få kontaktet dj, bestilt hundepension og få bestilt min buket. :(

Så nu tror jeg ikke det er så meget mere jeg kan gøre/vil. Har lige måttet omprioritere mange ting de seneste dage og acceptere det nu en gang er sådan tingene er!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej sikke en cliffhanger!! Vi vil da vide det :tunge:

Men fedt at du kan acceptere at tingene bare er som de er, så langt er jeg ikke helt selv.. :blush: kæmper til det sidste :lol:

:tunge: må hellere holde det for mig selv lidt endnu :) men i sidste ende er det vel positivt :)

Tja ved som ikke om jeg er det endnu, men jeg orker bare ikke mere - nu vil jeg altså bare gerne snart have min mand ❤❤

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvad er det da for noget at skrive.... Du bliver nød til at fortælle Janni....

Dejligt at du nu er kommet til det resultat, så kan du bedre slappe af :loveshower:

Må som sagt hellere tie lidt endnu :blush:

Og ja forsøger i hvertfald at slappe lidt mere af. Livet er simpelthen for kort til det jag for mit vedkommende nu. Men men mon ikke stressen stadig får sit tag i mig!

Fandt da lige ud af jeg ikke alligevel var så godt med som ønsket :tunge:

0

Del dette indlæg

uh, så kan man da næsten kun blive nervøs på jeres vegne

Altså jeg er VILDT nervøs, men du må nu ikke blive nervøs.

Har bare fået alt for meget om ørene nu - det kan min krop ikke helt holde til mere.

Og mht til sidste kommentar - så skal i nok få af vide hvad det er så snart vi er rede til at fortælle :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih altså!!!! Hm...men så må vi jo pænt vente ;)

I har simpelthen fået ordnet og lavet så meget! Hvis i havde bryllup i morgen ville alt jo være parat!

Pyt med de sidste ting, ingen ved det alligevel ;)

0

Del dette indlæg

Iiiih altså!!!! Hm...men så må vi jo pænt vente ;)

I har simpelthen fået ordnet og lavet så meget! Hvis i havde bryllup i morgen ville alt jo være parat!

Pyt med de sidste ting, ingen ved det alligevel ;)

Tak søde! Syntes nu bestemt ikke at vi er nær målet, men tingene flasker sig bare lidt nu og det er rart.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer