Cindy&Dennis

DIY tandstikker :P

22 posts in this topic

dette er mit første oplæg herinde.. ville lige advare jer, hvis det ikke helt lykkedes..

men jeg er jo lidt af en kreativ type.. faldt så over disse tandstikæsker i dag, og tænkte dem kunne man jo godt få brug for efter en god hovedret med kalveculotte.. :P men de var ikke så pæne, så jeg printede det monogram ud jeg selv havde lavet, og så lidt tape bagpå for at holde papiret rundt om æsken, så har man faktisk nogle pæne tandstikæsker..

4

Annonce ♥

:( troede lige jeg var kreativ.. men finder så ud af at der er noget der hedder favor bokse.. øv øv..
0

Jeg syntes det ser rigtig godt ud... Har ikke set det før, men syntes det er en rigtig god ide :)

BK er et farligt sted hæhæ! Man får så mange nye og spændende ideer

0

ye.. det fandt jeg ud af.. hold da op en masse inspiration til den kreative person :P

0

Annonce ♥

Vi laver ikke små gaveposer/æsker til gæsterne, så det var da en super idé :)

0

Vi laver ikke små gaveposer/æsker til gæsterne, så det var da en super idé :)

Ja vi laver heller ikke favourbokse, så syntes faktisk at dette er en super ide og godt alternativ! Hvor er de købt?

0

har købt dem i noget der hedder jydekompaniget, i viborg.. og da de er ved at lukke butikken (som er ala tiger) så er der halv pris på alt..

vil lige fortælle de fleste vare kun koster en 10'er.. og nu efter halv pris, en hel 5'er

0

Fed ide, kunne jeg godt finde på at lave :)

0

Annonce ♥

Hvor er de fiiiine. Det er helt sikkert sådanne nogle små detaljer der gør forskellen for mig om det er "bare et bryllup", eller om det er livets største fest. Hurra! Jeg hapser altså den idé lige med det vuns!

0

Jamen altså, du er da genial :)

- og JEG som arbejder med tænder hver eneste dag, havde ikke tænkt på dette :wink: Jeg SKAL da have tandstikker på bordene!

Tusind tak for den uundværlige idé!

0

Tusind tak for redningen!! Har luret på, hvordan dælen jeg skulle få de der tandstikker elegant placeret på bordene. Og den er da reddet nu!! :thanks:

0

Fed idé, den har jeg lige nuppet til mine toiletkurve.. vi har nemlig lagt tandstikker ned i favoræskerne :)

0

Annonce ♥

Fed ide.....og ja vi ligger også tandstikker ned i favor æskerne.....men jeg vil så gerne have dem i plastik.....nogen der har set hvor man kan få dem.......???

0

vi købte vores i metro :) , men de er også pakket ind enkeltvis

0

Fed ide.....og ja vi ligger også tandstikker ned i favor æskerne.....men jeg vil så gerne have dem i plastik.....nogen der har set hvor man kan få dem.......???

De kan jo fås i plastic i de fleste supermarkeder. Hvis du skal have mange, vil jeg gerne undersøge om jeg kan få fat i dem til engrospris via mit job, for den slags er jo dyre. Jeg skal helt sikkert også have plastictandstikker, for som tandklinikassistent, handler det jo ikke bare om at kunne tilbyde sine gæster tandstikker, men om at kunne tilbyde dem DE RIGTIGE tandstikker :)

Info om tandstikker: plastictandstikker er lidt mere skånsomme, da de er mindre og mere fleksible og derfor yder mindst skade mod tandkødet. Tandstikker skal helst være trekantede, da vores mellemrum imellem tænderne jo ikke er runde, og skal bruges så den flade side vender mod tandkødet.

0

Hej Cindy

Må jeg høre hvordan du har lavet dit monogram? Jeg er helt vild med det!

0

Annonce ♥

:( troede lige jeg var kreativ.. men finder så ud af at der er noget der hedder favor bokse.. øv øv..

Ej hold da op, du er da kreativ - jeg har ikke set den slags før og synes altså bare at de er super flotte og vil pynte jeres bord :thumbsupsmileyanim:

0

Ja jeg vil også gerne lige vide noget mere om Jeres monogram. Det er rigtig sødt med hjerterne. Jeg har kigget lidt på comp. om har også set en vejledning, men kan sgu ikke rigtig få det til at fungere... øv øv.

0

Her ledt efter en god, personlig måde at få tandstikkere på bordet på, og den der idé er jo bare skøn:D

0

Først stor ros til ideen:) Den er god:)

Og så vil jeg også rigtigt gerne hører hvordan du har lavet jeres monogram? Det er nemlig super flot:)

Edited by Michelle Madsen
0

Annonce ♥

Hejsa, jeg er rigtig glad for at få så positiv respons, skulle jo have været gift i november, men en masse kom i vejen osv. så vi besluttede os for at få lidt held med os, og så skulle giftes 7-9-13, har i lang tid været offline fra siden, men er nu ready to go.. mit monogram er lavet i word, da jeg ikke har alle de der fansy programmer :)

0

Må jeg kopier din ide?

0