kirsebær

Sæbebobler, kan det mon fungere?

15 indlæg i dette emne

Hej alle :c166:

Jeg står i et dilemma i forbindelse med mit bryllup.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at have sæbebobler i stedet for ris uden for kirken.. men men hvordan fungerer sæbe og brudekjole mon sammen, jeg ser skrækscenarier for mig med store skjolder på min fine kjole.

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

:bearhug: fra Kirsebær

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en super idé - den låner jeg lige :thumbsupsmileyanim:

Men skal man så sige til alle ens gæster at de skal tag sæbebobler med i stedet for ris???

Også får de små pipper jo heller ikke ondt i maven :wink:

0

Del dette indlæg

Der finnes særlige "bryllupsbobler", jeg vurderer selv at købe dem og få én til at dele ud til gæsterne. Jeg har googlet lidt, og efter sigende (man ved jo aldrig!), skulle den slags bobler være mildere end dem man får i f.eks. BR, så de ikke laver pletter på tøj mv.

http://www.mintemafest.dk/Info/Sæbebobler/Bryllup_Sæbebobler/Bryllupskage_Sæbebobler_-_Pakke_med_24.html

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der finnes særlige "bryllupsbobler", jeg vurderer selv at købe dem og få én til at dele ud til gæsterne. Jeg har googlet lidt, og efter sigende (man ved jo aldrig!), skulle den slags bobler være mildere end dem man får i f.eks. BR, så de ikke laver pletter på tøj mv.

http://www.mintemafe...kke_med_24.html

Super, men puha hvor skal der mange til, hvis alle komme rtil vores bliver vi 89, men tror at mine unger vil elske den idé :)

0

Del dette indlæg

Mht. fuglene, ja så har jeg også set på dansk ornitologisk forenings side det ikke passer, og DE må vide noget om fugle..

Men vi har også sæbebobler. Har slev købt dem, og placeret hos svigerinden, så tager hun dem med og deler ud :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og fuglene dør ikke af ris, det er en skrøne. SØg på det herinde, flere af os har undersøgt sagen og skrevet til diverse fugleeksperter.

Grunden til vi ikke må ved vores kirke, er at fuglene så er meget ved slottets og skider på det :biggrin:

Vi frabeder sæbebobler pga jeg selv har været til et bryllup, hvor det gav skjolder!!!

0

Del dette indlæg

Den evige diskution.

jeg vil også ha sæbebobler til vores bryllup, og min mor har også købt noget (da jeg er blevet FORBUDT indblanding i ris/bobler/diverse)

Nu er min mor så gået fra det igen fordi hendes veninde snakkede om at det gav skjolder på en bestemt slags stof.

Til min venindes bryllup fløj boblerne flot op i luften og hverken hende eller jeg har hørt klager om skjolder.

Tror det er et spørgsmål om hvad du selv vil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt med input :) Men jeg synes stadig det er rigtig svært, det taler jo både for og imod :blink: Tror det næste må være, at jeg taler med butikken, hvor jeg har købt min kjole og spørger om de ved om, om stoffet er modtageligt. Synes bare det ser så fantastisk fint ud og er ikke stødt på nogen i min "googlejagt" hvor det har ødelagt noget.

Mht. fuglene så dør de ikke af det som rygtet ellers siger, men de får det forfærdeligt dårligt af det, (hvis der bliver kastet ris nok eller ikke er så mange fugle), desuden bliver det, som nogen skriver, noget værre svineri og jeg har ikke lyst til at have ris over det hele. Håber så meget det kan lade sig gøre med de bobler :7himmel: Det billigste sted jeg har fundet dem, er en side hvor man får et fint rør med hjerter på toppen og de koster 5 kr. stykket.

Redigeret af kirsebær
0

Del dette indlæg

Vi havde både ris og sæbebobler - og jeg så hverken nogle døde fugle - eller skjolder på hverken H2B eller mig! :wink:

Det er HELT og aldeles et spørgsmål om hvad man har lyst til - og må for kirken.. Jeg fik masser af bobler der sprang på mig (pga. børn) og der var ikke en eneste plet.. Min kjole var ivory satin/silke-ish (Lilly kjole - kan ses i min planlægningstråd).. Og H2Bs sæt var lyst - og der var heller intet at se.. Og heller ikke fra de millioner af ris... :)

0

Del dette indlæg

Så er beslutningen taget og boblerne købt, så må det briste eller bære :unsure: Jeg fandt dem på denne side http://www.mintemafest.dk/Info/Sæbebobler/Bryllup_Sæbebobler/Bryllup_Sæbebobler_10.5_cm._Tube_-_Pakke_med_144.html

Og det er det billigste jeg har fundet, de kom til at koste ca. 3 kr,- stykket og så kommer fragten selvfølgelig oven i, men det gør den jo alle steder :rolleyes:

Jeg tror det bliver så fint :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer