bobo...

<3 R&B<3 når jeg giver op tager R ovr.. #239

237 indlæg i dette emne

Ja det har igen slået benene væk under os, det er jo kun 15mdr siden vi fik afvide han var helt rask..

Nu er det så tilbage og det har oven i købet haft lyst til at sprede sig til andre steder end prostata og nyrene...

Så jeg vil super gerne køre videre med den planlægning, men jeg tror lige det holder en lille pause indtil jeg er kommet på benene igen efter næste operation på torsdag..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en smuk historie og hvor dejligt at I kan nyde livet og hinanden igen nu, uden at være bange for at miste <3

Tak men vi har jo netop fået afvide at det lort ( kræften) er tilbage igen og det har spredt sig..

Så vi nyder hinanden og livet så godt som man kan når der hele tiden er den uvished med hvornår er det slut?? Og hvor syg er han egentlig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i søde tøser...

lige nu kører planlægningen stille og roligt frem ad, jeg har lige fået lavet vores invitationer..

Det blev langt fra det jeg havde startet med men budskabet er der og det er til at læse for alle.

Er lidt spændt på hvad gæsterne siger for vi har nemlig valgt at holde feststedet hemmeligt indtil de får kirkehæfterne i kirken, der vil adressen stå bagerst.

Grunden til at vi gør dette er at mange af mine tanter og onkler kun kan bruge noget der er fint og dyrt, og de vil melde afbud til sådan en invitation. (synes det er latterligt at det er kommet så langt at når de er til familie fødselsdag bliver der serveret op til en 5 retters menu, og man skal absolut have det nyeste fineste festtøj, det er så langt fra det vi ønsker)

Desværre ved vi også at der bliver problemer med svigerfar, for han mener at han skal styre det hele, men så siger R at han bare kan blive væk. (vi har haft en periode på mere end 3år hvor vi ikke havde nogen kontakt med dem, men R siger det er deres tab, og jeg støtter ham)

næste skridt er at få lavet de to brudepige kjoler, det gør jeg i aften, jeg lavede om i modellen da den ene brudepige var på besøg tidliger på ugen, så det bliver nu en kjole med corsage (uden stropper tror jeg, de er nemme at komme på hvis det skal være) Og den brudepige der gerne vil have ærmer for en bolero til .

Samtidig laver jeg en kappe til mig selv, den skal hod først lige ud af hovedet og ned på papiret.

Så er vi begyndt at samle sammen til vaser og glas til fyrfadslys.

Vaserne bliver lavet af gamle glas hvor der har været agurkesalat eller ligende i, de bliver så rengjort og får sat en blonde om.

Hvis vi kan få fat i dem bliver de fyldt med Bonderoser (pæoner) og Geoginer i spandevis ovwer det hele, samt alle de andre blomster vi nu kan komme i tanke om når vi kommer på blomstertorvet.

R mener at vi får rigeligt med blomster hvis jeg sætter 3500kr af til det, og jeg må give ham ret.

Tøserne der skal lave smørrebrød for os har også meldt ud at de er friske på opgaven, selvom det bliver den største de endnu har haft.

regnestykket ser sådan her ud: 72 personer x 5 stykker pr. person = 360stykker, det har vi så rundet om til 400stk, så der er til vores hjælpere både samme aften, og når der skal ryddes op dagen efter.

med Øllene har jeg indtil videre snakket med Thisted bryghus, og tuborg / Carlsberg, alle spørger om vi ikke skal have dem som fustager, men nej vi vil have glasflaskerne, da vi gerne vil have mange forskellige..

Så der skal virkelige slæbes om Fredagen.. Men der har nogle af R kollegaer sagt ja til at hjælpe med at slæbe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dog en frygtelig besked :( Det er jeg virkelig ked af at høre på jeres vegne! Men hvor er det dog dejligt at læse, at du er ovenpå og alligevel går videre med planlægningen. Det er simpelthen så godt! Jeg håber på det bedste for jer :loveshower:

0

Del dette indlæg

Kappen ligger desværre godt nede af listen lige nu.. Fra onsdag står den igen ophold i det skønne Aalborg for mig alene. Når jeg kommer hjem skulle der gerne ligge en pakke til mig fra min bonus søn med en 5 - 8 forskellige slags stof som gerne skulle blive en masse seje skjorter og knickers. Samtidig er udsendelsen af invitationer også blevet rykket til når jeg er kommet hjem, men tror nu at de bliver lavet klar allerede i morgen.

Så går jeg og overvejer om man skulle skrive til RTS for at høre om de ikke har nogle dygtige elever der vil lave madder til os og vores gæster på dagen så istedet for en buffet, vil der blive serveret det smørrebrød de bestiller også vil det være frisk lavet, det kunne være lidt sjovt at se gæsterne i hovedet når de skal udfylde en smørrebrødsseddel.. Men hvis hvert bord får et nummer så vil det kunne lade sig gørefor vores tjenere at holde styr på bestillingerne..

Det skal lige siges at vi ved feststedet har et stort køkken til rådighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihh. Kommer lige vil at lave en opdatering her inde. Der er godt nok ikke sket det store på bryllups fronten men der er sket noget så jeg nu kan komme videre med mine mange gøre mål. Nr 1. Er helt sikkert at få syet de kjoler som skal sendes vil sanne. Nr. 2. At få invitationerne afsted. R mener at vi skal lave det til en hygge dag og køre rundt med flest mulige. Hvilket kan resultere i at der kun er 3 der skal sendes.↲men lige i dag er der kun en plan at komme hjem. Hvor jeg savner min familie. Så næste update skulle gerne være med færdige brudepigekjoler.

2

Del dette indlæg

↲ mange tak. Kom lige til at læse mig frem til at du bor i holbæk. Så bor du tættere på dem kirke vi skal i end vi selv gør. Haha.

Arj, hvor pudsigt altså :lol: Vil I have besøg i kirken d. 20.10? :biggrin:

Du må da gerne opdatere med andet end bryllup herinde - jeg vil gerne høre :cheerleader3: Rigtig god fornøjelse med gøremålene!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så sketee det igen.. vi har endnu engang udsat vores drømme bryllup...

dennegang er det min skyld..

jeg kan ikke overskue det.

En skole start lige om hjørnet som jeg ikke ved noget om, R's sygdom, som vi heller ikke får meget afvide om, vores store datter der har problemer i skolen/SFO'en, og en udlejer der har forvandlet sig til en rigtig heks....

Men jeg har taget beslutningen at selvom det værste skulle ske med R så skal vi have et ordenligt sted at bo, derfor har jeg lagt et bud ind på en båd som vi selv nemt kan omdanne til husbåd... for så er det ligegyldigt hvor det er at jeg skal gå i skole huset, kan følge med os..

Nu er spørgsmålet bare om hvor længe vi skal vente på et svar....

det er dog ikke første bud jeg har lagt ind på båden, men jeg fik afvide at jeg nok skulle ligge lidt mere end 5kr... :fløjt: :fløjt:

forklaringen på at jeg måske kan få en billig båd er at den engang tidligere har været solgt, men køber har aldrig hentet den og er gået konkurs have pengene tilbage.. men det er måske bare vores held....

0

Del dette indlæg

I har godt nok jeres at slås med og man må tage hatten af for din ihærdighed og kiggen fremad. Vedr. det med husbåde så er de ikke specielt billige og kan I ombygge en båd til det så er det sikkert en god investering. Men jeg tænker bare at der er noget med pladsleje/havnepladser som ikke er helt billige. Har I overvejet det ?

0

Del dette indlæg

Åh, sikke dog noget. Det lyder fornuftigt, at drømmebrylluppet bliver udsat. Men har I overvejet at få ordnet det juridisk? Og så tage drømmebrylluppet, når der er mere ro på. Pøj pøj med det hele og ønsker om masser af solskin i jeres liv :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg tager hatten af for din beslutning. Det kan ikke have været nemt, men jeres bryllup skal jo også være en glædelig begivenhed. Og I har da godt nok også jeres at slås med.

Håber det bedste for jer

Kram og varme tanker fra mig. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så er vi begyndt at samle sammen til vaser og glas til fyrfadslys.

Vaserne bliver lavet af gamle glas hvor der har været agurkesalat eller ligende i, de bliver så rengjort og får sat en blonde om.

Hvis vi kan få fat i dem bliver de fyldt med Bonderoser (pæoner) og Geoginer i spandevis ovwer det hele, samt alle de andre blomster vi nu kan komme i tanke om når vi kommer på blomstertorvet.

R mener at vi får rigeligt med blomster hvis jeg sætter 3500kr af til det, og jeg må give ham ret.

Hvor er det en god idé til vaser og fyrfadslys. Den må jeg huske til næste år. ;-)

0

Del dette indlæg

I har godt nok jeres at slås med og man må tage hatten af for din ihærdighed og kiggen fremad. Vedr. det med husbåde så er de ikke specielt billige og kan I ombygge en båd til det så er det sikkert en god investering. Men jeg tænker bare at der er noget med pladsleje/havnepladser som ikke er helt billige. Har I overvejet det ?

Det er en båd der skal bygges lidt om.. men heldigvis er de vægge der lige nu opdeler kahytterne ombord flytbare, og indvendigt er kahytterne malet hvide eller beige. Så det eneste der skal males om i første omgang er alt det udvendige.. Haha.. :tunge: :fløjt: :tunge:

Og ja vi er igang med at lede efter en kajplads, vi kigger dog mest i de større havne (Aalborg, KBH, Århus osv.) oh indtilvidere har vi set leje af kajplads hlet ned til 3000kr om måneden, men jeg gætter på at det også kommer an på størrelsen af båden..

Åh, sikke dog noget. Det lyder fornuftigt, at drømmebrylluppet bliver udsat. Men har I overvejet at få ordnet det juridisk? Og så tage drømmebrylluppet, når der er mere ro på. Pøj pøj med det hele og ønsker om masser af solskin i jeres liv :bearhug:

I mandags var det 8år siden det blev ordnet juridisk. Det eneste vi havde sørget for til den dag var et sæt ringe. og så grilliede vi om aftenen med nogle venner og mine forældre..

De eneste to der fandt ud af hvad der var sket den dag var en veninde og min mor fordi vi selv skulle stille med to vidner på rådhuset.

Så endnu engang er drømme brylluppet udsat.... gøje møj, men det er nok det bedste... vi kommer stærkt igen.. hvem ved måske finder jeg overskuddet så vi bare får holdt et lille drømme bryllup... :loveshower:

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Jeg har ikke før skrevet eller læst din tråd :)

Men efter jeg har læst den, får jeg bare lyst til at give dig et KÆMPE virituelt :bearhug:

Det skinner igennem at du er en stærk kvinde - håber at I snart har overskudet til jeres DRØMME bryllup, for er der nogen der fortjener det, så er det da jer...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer