bobo...

<3 R&B<3 når jeg giver op tager R ovr.. #239

237 indlæg i dette emne

Jubiiii.. 5 MÅNEDERS MILEPÆL..

Idag huskede jeg det squ.....

Lige nu sker der ikke så meget bryllupsmæssigt, jeg er igang med modellen til mine store brudepiger, de skal tilpasses på fredag, også kan jeg komme igang med at lave dem i det rigtige stof, så de igen kan blive tilpasset inden de skal sendes til Susanne, for at blive pyntet.. Det bliver så godt...

Ellers er jeg i fuld gang med at arrangere drengenes fødselsdag, hele deres stue fra børnehaven kommer på besøg onsdag den 13jubi til et brag af en pirat fødselsdag, så der skal laves dekorationer...

De kommer til at kunne være i tre rum som self skal dekoreres forskelligt.

Rum 1: havet, forskellige blå farver tyl hængende i buer ned fra loftet med diverse fisk hajer krokodiller og skildpadder hængende ned fra..

Rum 2: skibet: her skal der dækkes op til spisning.. Dekoration ?????

Rum 3: stranden.. Her bliver pyntet med lidt palmer, kokosnødder, og papegøjer..

Her kommer Palle pirat og optræder i en time med sang og trylleri, så børnene kan synge og danse..

Også skal der laves en skattekiste som børnene og pædagoer skal bringe retur til børnehaven..

Drengene glæder sig enormt meget, for de skal selvfølgelig være med til at klippe, klistre og male al pynten..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii.....

har lige fået den bedste besked fra min veninde der sejler hos mærsk.....

hendes næste sejlads starter i juli og slutter så hun afmønstre et eller andet sted i verden den 4 oktober, og derfor vil hun være hjemme senest den 6...

så hun kommer til vores bryllup og hun vil gerne både være toastmaster, og hvis jeg skal have en pa så arrangere den... så vil hun tilgengæld bare gerne bede om en liste med hvad jeg kunne tænke mig på pa, mindst 15 forskellige ting... og så en liste over de personer jeg ønsker der skal deltage....

så nu skal der laves liste til hende....

Jeg er bare sååå glad :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Derudover er der sket lidt nyt....

Vi skal til 18års fødselsdag i næste måned, og je har hele tiden ment at jeg selv ville sy kjolen jeg skulle have på, men manglede et headpiece... og vupti.. det har jeg da så fundet nu, Susanne nicolaisen har været super dygtig.... :kiss::hug::thanks:

meeen jeg er lidt dårlig til at bestemme mig for påklædning og så har jeg forelsket mig i en mere af hendes smukke kreationer...

Så nu syr vi da bare to kjoler i weekenden samme snit men forskelligt stof.... :griner:-

0

Del dette indlæg

Neej en skøn nyhed, hvor er det da bare dejligt at din veninde kan komme med og vil være toastmaster og arrangere PA :)

Hehe det er ikke sådan med at beslutte sig :) men glæder mig til billeder af dine og susannes kreationer, hvis vi må se :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neej en skøn nyhed, hvor er det da bare dejligt at din veninde kan komme med og vil være toastmaster og arrangere PA :)

Hehe det er ikke sådan med at beslutte sig :) men glæder mig til billeder af dine og susannes kreationer, hvis vi må se :)

selfølgelig må i se.....

men hvilke af dem....

har vist fået givet den kære susanne lidt af en opgave...

ja for det er farligt at kigge på headpiece.

startede med at kigge efter et til min kjole....

det udviklede sig så til et til oktober, og dekoration af to brudepige kjoler...

og nu har jeg sørme bestilt 2 her til juni...

jeg er super spændt på at se resultatet, men der er god tid, og jeg skal lige have lavet kjolerne først...

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er på hvilke salmer vi skal have sunget i kirken...

indtil videre er valgene faldet på:

749 - i østen stiger solen op ( R valg)

729 - nu falmer skoven trindt om land

441 - alle mine kilder skal være hos dig

787 - du som har tændt millioner af stjerner.

0

Del dette indlæg

Arj, jeg er også helt vild me Alle mine kilder- Var ikke klar over, om det var en bryllupssalme.

Har sunget den før til et bryllup, og eftersom det er den samme præst så regner jeg med at hun god kender den..

0

Del dette indlæg

Så er der sat tjek ved to ekstra poster..

vi har bestilt vores måske lidt alternative transport...

Vi skal køre i en BUS.. :tunge:

Så holger danske kommer med deres 18 pers vip bus.. men så er der plads til alle vores brudebørn, min mor (som ellers ville skulle lade være med at drikke alkohol, så vi betaler en taxa til hende når hun skal hjem)

og os..

Derfor har vi også lavet om på planerne for hvor jeg skal opholde mig henne om formiddagen, så om morgenen henter jeg mine brudepiger og kører op til min mor hvor alle kjolerne befinder sig, her bliver der så hygget om formiddagen, og de små brudepiger kan slappe af med en tegnefilm..

samtidig har jeg fået håropsætningen af mig og 4af mine brudepiger over 1000kr billigere end hvad jeg skulle give i stenløse..

men jeg synes da lige i skal se de frisure som jeg har bestilt hos frisøren

billedet med de to franske fletnings rottehaler er til mine brudepiger på 8 og 9år

billederne hvor der starter en fletning omme foran og ender en en krøllet knold.

og til sidst et billede af min frisure løst sat op med en masse krøller...

post-35508-0-48923000-1338065860.jpg

post-35508-0-92167500-1338065875.jpg

post-35508-0-07218300-1338065888.jpg

post-35508-0-50124700-1338065904.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa, kryds ved to poster mere :cheerleader3:

Sikke nogle søde frisurer :) Og dejligt at blive så positivt overrasket over prisen!

ja..

de to små brudepiger med fletningerne koster 225kr

de to store brudepiger koster 570.

jeg koster 800kr...

og det synes jeg ikke er galt....

0

Del dette indlæg

Så kom bekræftigelsen på buskørslen idag.. det var dejligt..

og der kom styr på tjenerne, og bartender..

gennem festfagbogen.dk har jeg fundet en gruppe studerende der ved siden af studiet alle arbejder på bar, cafe, eller resturant..

Så aftalen blev at de kommer tre personer of servere for os.. skønt..

og hvis det er at jeg ikke selv kan dække borde osv. så gør de også det...

hun var super sød at snakke med og prisen var 100kr pr. tjener pr time...

I morgen går turen endnu engang op til min mor...

med kamera selvfølgelig, så jeg kan få billeder af min i kjolen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt der kom styr på det :) Håber du havde en god tur op til kjolen!

Jo tak havde en fin tur op til kjolen...

Men vi havde så travlt med at sy to andre kjoler til mig ( som skal passe til to hår ting fra Susanne der er på vej) tre kjoler til vores piger og to par knickers med cars på til vores søn, at jeg ikke engang nåede i den...

Så det må jeg have tilgode, men det er nok også meget godt for fortsætter jeg mit vægttab skal den syes ind, lige nu er jeg tre bukse str mindre end da jeg tog målene til kjolen..

0

Del dette indlæg

Jo tak havde en fin tur op til kjolen...

Men vi havde så travlt med at sy to andre kjoler til mig ( som skal passe til to hår ting fra Susanne der er på vej) tre kjoler til vores piger og to par knickers med cars på til vores søn, at jeg ikke engang nåede i den...

Så det må jeg have tilgode, men det er nok også meget godt for fortsætter jeg mit vægttab skal den syes ind, lige nu er jeg tre bukse str mindre end da jeg tog målene til kjolen..

Det er da super godt gået! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

og der kom styr på tjenerne, og bartender..

gennem festfagbogen.dk har jeg fundet en gruppe studerende der ved siden af studiet alle arbejder på bar, cafe, eller resturant..

Det vil så være en fordel hvis ihvertfald én af dem har erfaring med servering til bryllupsfester og kan styre tropperne. Det ses lidt for tit at serveringspersonalet, og det er særligt de unge, ikke har erfaring med bryllupsfester, herunder fornemmelse for hvad der skal ske med hensyn til brudevals hvor ikke alle er klar over at det er inden kl. 24, og kysserunder/indslag m.v. (hvor de ikke skal gå og skænke op m.v. samtidig). :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag kom der to dejlige headpieces til mig fra sanne....

meningen er at jeg skal bruge et på lørdag til en 18års fødselsdag og det andet til en anden fødselsdag i slutningen af juni..

men men men... som det ser ud nu bliver det det samme som bliver brugt til begge fødselsdage, og nr to bliver så brugt til sankt hans...

Vores mindste datter på 8 måneder var også meget interesseret i specielt det ene så det måtte vi da lige prøve på hende.. og det så bare godt ud, så nu overvejer vi om der skal bestilles et magen til men bare som hårbånd som hun så kan bruge den 20 oktober...

men i skal da lige se hende...

post-35508-0-91107200-1339010915.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer