bobo...

<3 R&B<3 når jeg giver op tager R ovr.. #239

237 indlæg i dette emne

Annonce ♥

mange tak for de rosende ord om kjolen og den dejlige velkomst...

næste skridt i vores planlægning er at få dagens program på plads...

Da det er en overraskelse for gæsterne kan vi jo ikke skrive at de skal møde ved kirken, så vi har planlagt at de skal mødes ved det nye skuespilshus, hvor R vil tage i mod dem, derfra vil de fleste gæster blive sejlet med kanalrundfartsbåd hen til kirken, dog har vi to gæster i kørestol som vi skal have kørt i taxa dertil...

Så for mig kommer dagen til at se sådan her ud...

07:00 - 12:00 Lave smørrebrød (sammen med en veninde) på fest stedet. i samme tidsrum kommer der in og pynter op for os.

12:00 - 15:00 ibad, ordne hår, make up, og i tøjet...

15:15 afg til kirken.

16:00 starter det i kirken... (pust ud!!!!)

mens det for R kommer til at se ca. sådan her ud:

07:00 hente brudebuket på blomstertorvet...

08:00 - 12:00 slappe af

12:00 - 13:30 gøre klar...

13:45 afg mod kbh.

15:00 møde vores gæster ved skuespilshuset.

15:25 afgang fra Amaliehaven med kanal rundfart

15:45 ankomst til kirken.

16:00 det starter i kirken...

0

Del dette indlæg

Efter vi har lavet programmet for dagen kan vi se at spisetiden ikke holder til kl 18:00, så derfor har vi valgt at lave nogle poser til børnene, så de har en snack og kan klare at aftensmaden bliver skubbet i ca 1time.. ogsamtidig så de er lidt underholdt i kirken.

Indholdet i børneposen:

1 brik juice

1stk frugt

1pk rosiner

1 cookie

en pakke farvekridt

og en hjemmelavet malebog.

Skabelonen er lånt fra en "gammel" bruger her inde og kan findes her:http://www.bryllupsklar.dk/forum/38722/mm-%26lt%3B3-2-maj-2009.html/page__view__findpost__p__862432

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudekjolen.... & tilbehøret...

sikke et emne...

der bruges mange timer på tanker og ideer..

I første omgang var det meningen at jeg selv ville sy meeeeen....

er faldet for en jeg synes der er super smuk....

i kan se den her:

http://www.discount-...style-10026-g29

til den vil jeg så gerne have et LAAAAAANGT slør.... gerne med noget blondekant....

men det skulle jo heller ikke være umuligt at finde.... eller lave...

smuk kjole, men tænker lidt, at den minder meget om nogle af dem Miss-Lena har eller kan få lavet, så hvis modet svigter ifht. at sy kjolen selv, så skal du da kontakte hende

0

Del dette indlæg

Brudekjolen.... & tilbehøret...

sikke et emne...

der bruges mange timer på tanker og ideer..

I første omgang var det meningen at jeg selv ville sy meeeeen....

er faldet for en jeg synes der er super smuk....

i kan se den her:

http://www.discount-...style-10026-g29

til den vil jeg så gerne have et LAAAAAANGT slør.... gerne med noget blondekant....

men det skulle jo heller ikke være umuligt at finde.... eller lave...

smuk kjole, men tænker lidt, at den minder meget om nogle af dem Miss-Lena har eller kan få lavet, så hvis modet svigter ifht. at sy kjolen selv, så skal du da kontakte hende

JEg har tænkt på at skulle have fat i miss lena, da der er små ændringer jeg gerne vil have lavet og gerne vil have et langt slør der passer till...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update. Den 25 Februar 2012.

Så er der sket lidt på bryllupsfronten, selvom manden ligger halsbetændelse, mellemøresbetændelse, og lungebetændelse på en gang...

nå men vi starter fra en ende af...

Vi har fået den kirke manden ønskede.. Så det bliver holmens kirke, og tidspunktet bliver kl 14:00, (havde ønsket kl 16:00)

Vi har fundet en interessandt fotograf som vi lige nu venter på tilbud fra.. synes han har nogle gode billeder...

her er hans hjemme side: http://www.hjertestedet.dk/

Vi er leder lige nu efter en location til portræt billeder, dog ikke park skov eller ligende... hvad mon vi finder på...

efter som vi har ændret tiden i kirken så skal hele programmet for dagen laves om....

jeg har fået hjælpere til at lave smørrebrødet, R's to store niecer hjælper min, de ved dog ikke at de også skal bære mine brudepiger sammen med mine egne piger..

R har valgt hvilken uniform han vil giftes i så nu skal jeg ber have syet en til vores søn i børne udgave...

jeg har fundet baggrunden til invitationen...

og teksten kommer til at være noget ala det her:

Vi vil gerne fejre at vi skal blive gamle sammen (vi er godt på vej)

derfor vil det glæde os at se

til vores 71års fødselsdag.

R 41år & Belinda 30år.

Festen bliver holdt på

############ #########

2750 Ballerup

Datoen er: d. 20 Oktober 2012

Tidspunktet: kl 13:00 til ??:??

Vi håber i vil komme og holde en dejlig fødselsdag med os..

Venlig Hilsen

R & Belinda

S.U. senest den 1 september tlf. ########## / ###########

så nu skal jeg bare igang med at lave invitationerne... glæder mig...

post-35508-0-76410600-1330208486.jpg

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen :balloons: Sikken en historie ,det er godt at han er ovenpå igen og et + at i har fået en pige til :thumbsupsmileyanim: .Sikken en flot kjole, hatten af hvis du selv vil sy den :respekt:

Læser lige at i venter tilbud fra Hjertestedet (Carsten), ham har vi også taget, glæder mig helt meget til at møde ham, vi skal holde møde med ham her sidst i marts måned, hvor vi skal finde det rigtige sted til at fået taget vores billeder. Glæder mig til at høre om det bliver han......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Borddækning...

Så er det vist på tide jeg får fortalt om hvordan vores borde kommer til at se ud...

Vi har været så heldige at for at få det hele skal vi meget få steder hen...

stederne vi skal besøge er:

STOL DÆK DIG...

IKEA

Grønttorvet

den lokale hobbe forretning.

et savværk,

og stranden...

Alle papirvarerne til borddækningen bliver købt hos Stol dæk dig, det er nemt og der er det hele samlet et sted, samtidig med at vi her fra kan købe en pakke så bordene bliver dækket for os, hvilket er meget smart nu da det hele er blevet rykket 3timer frem...

på indkøbs listen står der:

brune papirsduge på ruller

orange bordløbere

brune og orange servietter

brune, mørke røde og orange loftsbannere

Ikea nogle væsentlige småting som vi skal bruge..

cylinder vaser (3 for 100kr så kan det vist ikke være billigere)

Ølkrus (skal fungere som bordkort)

billige flydelys (det skal afprøves om de virker efter planen)

Grønttorvet, eller nærmere blomstertorvet, her skal de mørke røde roser hentes, sammen med nogle orange inkaliljer. planen er at de skal stå nede i vaserne og dækkes af vand hvor efter flydelysene skal placeres i overfladen... (det hele skal afprøves)

hos den lokale hobby forretning skla der købes guld glimmer spray.. det er meningen at jeg vil prøve at spraye de mørkerøde roser så der er lidt liv nede i selve vasen.

På savværket har vi bestilt tallerkner, dvs vi har bestilt 80 skirver træstamme på ca 2cm i tykkelsen.. Disse skiver skal pudses ned og behandles så de kan bruges som tallerkner, vi har fået ideen fra vores venner i østrig hvor de servere noget de kalder en platte på (1stk brød og 4 slags pålæg) men vi synes det giver et dejligt udseende og det holder sig pænt i farve temaet.. så der skal pudses godt hen over sommeren...

på stranden skal vi hente sten til at ligge nede i bunden af vaserne for at holde blomsterne fast... Vores søn på 4½ elsker at samle sten så det bliver det rene slaraffenland for ham.

med hensyn til hvordan gæsterne skal sidde så bliver det i grupper.

bord 1: os med den vi vælger (både venner og familie.

bord 2: Rs familie

bord 3 min familie

bord 4: venner

bord 5: arbejdskollegaer.

bord 6: børnebordet..

vi ville allerhelst have siddet sammen ved et stort bord men da langt fra alle gæster kan sammen så gør vi det på denne måde og håber på en hyggelig dag / aften alligevel..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update #2, d. 1. marts.

så er vi endelig kommet et lille stykke videre i planlægningen...

I dag blev depositummet til fest lokalet betalt.. det kommer så i det hele til at koste os 1450kr for både lørdag og søndag...

Fotografen har vi også fået et tilbud fra, som vi lige går og overvejer, håber dog lidt på at det bliver et ja fra Rs side..

Mulig location til fotosessionen har vi halvt på plads, vi har fået lov til at bruge carlsbergs hestestalde hvis vi ikke har for meget blitz med der kan genere hestene, at vi køber billet som alle andre besøgende, og at vi kan acceptere at der er andre gæster.. så det skal lige overvejes..

så har jeg fået købt brunt pap og orange papir til invitationerne.. så nu er det bare i gang....

nyder tiden og hygger mig med planlægningen....

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig fin borddækning :thumbsupsmileyanim:

Det lyder virkelig fedt med billeder i Carlsbergs hestestalde, det havde jeg helt sikkert gjort hvis det var mig :biggrin: Så skidt pyt med et publikum, så længe de ikke går ind foran og ødelægger billederne

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan også rigtig godt lide tanken om hestestaldene hos Carlsberg men fotografen må ikke bruge kraftige blitz, så skal lige høre ham vi overvejer at bruge om han kan klare det uden den kraftige blitz....

Idag har vi fået bekræftigelsen fra holmens kirke så....

JUHUUUUU det bliver vores store dag...

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan også rigtig godt lide tanken om hestestaldene hos Carlsberg men fotografen må ikke bruge kraftige blitz, så skal lige høre ham vi overvejer at bruge om han kan klare det uden den kraftige blitz....

Idag har vi fået bekræftigelsen fra holmens kirke så....

JUHUUUUU det bliver vores store dag...

Håber han kan få det til at fungere uden den kraftige blitz, det kunne være så godt :)

Dejligt det nu er på plads med kirken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ændringer skal der laves for at planlægningen ender med et perfekt resultat...

og den første mindre ændring har vi lavet i dag....

VI har valgt at bestille en kok.... det bliver en af vores venner, og hun tager sin søster med til at servere...

og hun laver bryllupskagen...

Vi skal selv købe alt der skal bruges efter hendes anvisninger, men tilgengæld skal jeg ikke stå om formiddagen og lave aftenens mad der kan jeg slappe af og hygge...

Nu er teksten til invitationerne klar til at blive printet, så skal vi lige have bælk i printeren, og (hvor heldighar man lov til at være) jeg har lige fundet ud af at vi har en hel pakke kopipapir i den orange farve...

så nu kan jeg få lavet invitationer i god tid...

0

Del dette indlæg

Sikke en smuk beretning - er rigtig glad for at høre H2B's kunne selv :thumbsupsmileyanim::loveshower:

Sikke da en flot kjole du har fundet - bliver helt misundelig..... Nåårh, men din tråd skal jeg da helt klart følge med i - håber meget at du får tingene passet sammen og har mulighed for at møde os i Kbh :)

0

Del dette indlæg

Muffins til eftermiddagskaffen.

VI har gået lidt og snakket om hvordan vi skulle dreje det at vores gæster skulle møde kl 13:00 men vi faktisk først havde planlagt mad til om aftenen....

løsningen er nu fundet...

Jeg skal bage muffins så de får tilbudt kaffe og the når vi har været i kirken og mens vi er ude og få taget billeder...

så de sidste par dage har jeg siddet med hovedet begravet i mine opskriftsbøger for at finde "efterårs" muffins..

og jeg har fundet lidt forskellige slags, så der skal bages:

stikkelsbærs muffins med hvid chokolade,

æble muffins,

pæremuffins med chokolade,

nougat muffins med kirsebærfyld,

rabarber muffins med marengs,

brownie muffins,

brombær muffins,

Marshmallowmuffins.

så næste skridt for mig er at finde papirsforme i "vores farver" brun, orange, mørkerød og guld.

:tunge: :tunge: men mon ikke ebay bliver min ven der.... :tunge: :tunge:

min mor har sagt ja til at være prøve smager for mig når jeg langsomt får arbejdet mig igennem de forskellige opskrifter...

post-35508-0-54965100-1331080431.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer