bobo...

<3 R&B<3 når jeg giver op tager R ovr.. #239

237 indlæg i dette emne

Tanker om frisure...

jeg gik i lang tid og var helt overbevist om at jeg skulle have en frisure magen til miss lenas med smykke og slør....

eller måske en magen til den kezier havde...

nu er jeg dog begyndt at tvivle...

har nemlig fundet en anden frisure som jeg også er vil med..

den synes jeg dog bare ikke at et slør passer til..

så skal det være et smukt headpiece, der passer ind i vores tema, altså med efterårs blade, og så så jeg gerne at der også var nogle edelweiss i, men mine kreative evner rækker ikke her...

men hvad synes i tøser???

post-35508-0-94184800-1334522586.jpg

post-35508-0-30918600-1334522607.jpg

post-35508-0-29913800-1334522633.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh ja, det hår - jeg er også i gang med mange overvejelser om frisuren. Hvilket slags hår har du?

jeg har en kort kraftig page, men kan få lavet extensions hos frisøren der skal sætte mit hår...

lige nu er det meget mørkt næsten sort og rødt, men frisøren har lovet at hjælpe mig så jeg får noget lysere hår og evt. mine elskede blå og grønne striber tilbage..

0

Del dette indlæg

Mange tak for de fine billeder... Nr et viser lidt vores plan..

Glæder mig helt vildt til at skulle lave et prøve bord.. Men det må blive i ugen op til på vores tre meter lange spisebord

vil da også lige vise mine inspirations billeder...

Ja jeg tænkte også nok nr. 1 var meget li det du beskrev.

Jeg kan bedst lide de 2 første frisurer.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh ja, det hår - jeg er også i gang med mange overvejelser om frisuren. Hvilket slags hår har du?

jeg har en kort kraftig page, men kan få lavet extensions hos frisøren der skal sætte mit hår...

lige nu er det meget mørkt næsten sort og rødt, men frisøren har lovet at hjælpe mig så jeg får noget lysere hår og evt. mine elskede blå og grønne striber tilbage..

Hvis dine striber skal komme til deres ret, syntes jeg klart at det er frisure nr. 2 - altså den lyse uden slør! Tror det ville være rigtig flot med et headpiece - men mine kreative evner rækker ikke til forslag til hvordan de kan se ud.

Men hvis du vil have et mere klassisk look - og har bestemt at du vil have slør så stemmer jeg for miss Lena.

Jeg har postet et link (tyvstjålet fra en gammel tråd her inde :ilovebryllupsklar: ) i min planlægning hvor der er usansynlig mange frisure - måske kan du finde noget mere inspiration der?

0

Del dette indlæg

Mange tak for de fine billeder... Nr et viser lidt vores plan..

Glæder mig helt vildt til at skulle lave et prøve bord.. Men det må blive i ugen op til på vores tre meter lange spisebord

vil da også lige vise mine inspirations billeder...

Ja jeg tænkte også nok nr. 1 var meget li det du beskrev.

Jeg kan bedst lide de 2 første frisurer.

mange tak de var også mine farvoritter...

Jeg synes du skal vælge frisure efter hvad look du vil opnå

1 klassisk

2 prinsesse - dem fra eventyr

3 vintage

Tænk på kjolen og dit valg af tilbehør for at opnå helhed

jeg ved det godt men for mig er både nr et og to prinsesse frisure, også bliver det jo ikke nemmere...

men nr to var farvorit indtil jeg så din frisure...

men normalt går jeg med løst hår, og derfor vil nr to være mest naturligt for mig...

kan man sætte slør i sammen med diademet..

Hvis dine striber skal komme til deres ret, syntes jeg klart at det er frisure nr. 2 - altså den lyse uden slør! Tror det ville være rigtig flot med et headpiece - men mine kreative evner rækker ikke til forslag til hvordan de kan se ud.

Men hvis du vil have et mere klassisk look - og har bestemt at du vil have slør så stemmer jeg for miss Lena.

Jeg har postet et link (tyvstjålet fra en gammel tråd her inde :ilovebryllupsklar: ) i min planlægning hvor der er usansynlig mange frisure - måske kan du finde noget mere inspiration der?

har været rundt i mange tråde og kigge frisure, men vender altid tilbage til disse tre.. mest nr 1 og 2.

0

Del dette indlæg

jubiii.. vores ringe er endelig kommet frem, det har de også vare været 2uger om... (jep jeg er lidt utålmodig)

men de er perfekte, de skal dog lieg blokkes lidt ud men det gør ikke noget for jeg tror ikke at vi skal have skrevet noget i..

men vores vielses ringe er i hus til den svimlende sum af 76kr..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jubiii.. vores ringe er endelig kommet frem, det har de også vare været 2uger om... (jep jeg er lidt utålmodig)

men de er perfekte, de skal dog lieg blokkes lidt ud men det gør ikke noget for jeg tror ikke at vi skal have skrevet noget i..

Du må ligge et billede ind så vi kan se jeres fine ringe....hvor vildt 76 kr......hvor har i fundet dem ?? :loveshower: Men ja 2 uger.....jeg er også utålmodig.....men håber også vores kommer snart...... :a1221:

0

Del dette indlæg

Du må ligge et billede ind så vi kan se jeres fine ringe....hvor vildt 76 kr......hvor har i fundet dem ?? :loveshower: Men ja 2 uger.....jeg er også utålmodig.....men håber også vores kommer snart...... :a1221:

der er billede af dem her..

http://www.bryllupsklar.dk/forum/73004/3-rb3-113-vores-ringe-er-kommet.html/page__view__findpost__p__1218606

jeg er bestemt ikke skuffet over dette ebay køb....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg fået taget billeder af vores ringe jeg vil lige sige at man ikke kan se det der står graveret på ydersiden..

der er et halvt hjerte og før det står der forever, bagefter står der love.

så men her er billederne sat op sammen..

post-35508-0-91251600-1335086952.jpg

post-35508-0-12359000-1335086993.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå nu er det vist på tide at jeg får lavet vores foreløbige buget...

dam dam daaaa...

vi starter fra en ende af og håber jeg husker det hele:

Mig:

Brudekjole: 1140kr

sko: 200kr

undertøj og strømper: 300kr

Gommen:

Vi har det hele såå 0kr.

Brudepiger:

kjoler (5stk) 400kr

Brudesvende:

tøj: 500kr

sko: 500kr

på selve dagen:

hår og makeup til mig og tøserne. 3500kr

brudebuket: 300kr

fotograf (fra vielse til midnat) 3000kr

kok (hun sørger for alt fra middag, til natmad, incl bryllupskage hvis jeg ikke selv kan) 1500kr

ting til maden 3000kr

dekorationer:

fyrfadslys 150kr

sto til duge og loft bannere 40kr

servietter 50kr.

græskar: 200kr

ringe: 76kr

musik: vi håber vores ven kommer hjem men vi er ved at hente tilbud ind hvis han nu ikke kan nå det

Kørsel... det står R for men tror vi tager røven på alle sammen og bliver hentet i en minibus så kan vi have alle vores brudebørn med ud og få taget billeder..

drikkevarer: vinen er på plads den skal bare hentes hjem fra frankrig resten er der sat 3500kr

alle ting til DIY har vi læggende så det er 0kr

dermed ender vores buget på: 18.358kr for en bryllupsfest lige efter vores hoved og med 46gæster

jeg håber det holder...

0

Del dette indlæg

Har du husket madvarer i dit regnskab, eller er det "ting til maden" Er det mon nok? Det lyder meget overkommeligt prismæssigt - mit råd er at hoppe af BK, hvis du vil holde budgettet :wink: Nogle (host, deriblandt undertegnede) kommer til at finde på alt muligt lir, der koster ekstra, når man sådan render ind i al den inspiration..... :fløjt:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ting til maden er madvarerne...

Vi udnytter vores forbindelser og kommer derfor billigt til mange ting som ellers ville være dyre.

Vi har to slagtere som vi tit handler hos den ene skaffer kalve kødet til hovedretten mens den anden har en super lufttørret skinke der skal bruges til hovedretten.. Så vores kød post som ellers kunne have været meget stor holder sig under 700kr.

Har du husket madvarer i dit regnskab, eller er det "ting til maden" Er det mon nok? Det lyder meget overkommeligt prismæssigt - mit råd er at hoppe af BK, hvis du vil holde budgettet :wink: Nogle (host, deriblandt undertegnede) kommer til at finde på alt muligt lir, der koster ekstra, når man sådan render ind i al den inspiration..... :fløjt:

0

Del dette indlæg

NY kirke...

øv fik lige en dårlig besked om området omkring holmens kirke hvor vi ellers skulle have været gift..

det skal graves op i august og vil ikke blive færdigt i år..

det vil indebære at vores gæster i kørestol skal køre på diverse køreplader m.m. for at komme ind til kirken, og det synes vi ikke er ok...

så nu er R gået igang med at finde en ny kirke.. (jeg håber det bliver min drømme kirke) men jeg får ikke noget afvide før end vi skal skrive invitationerne...

det bliver spændende at se hvad han finder på...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer