Pjuela

Bryllupsrejse

46 indlæg i dette emne

Vi tager så bryllupsrejsen før Brylluppet. Vi tager på en kørselv ferie i USA. Vi starter i Orlando hvor vi skal være i 5 dage og besøge nogle temaparker og jeg skal ud og svømme delfiner og derfra tager vi så videre til Fort Lauderdale i 3 dage, hvor vi skal shoppe og opleve Miamoog slutter med 2 dage ude på Key West, hvor det er tid for fuldstændig afslapning. Rejsen var planlagt lang tid før min kæreste friede, da vi altid har snakket om at skulle til USA og jeg har haft en drøm om at komme ud og svømme med delfiner.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager til Thailand i tre uger på bryllupsrejse (inkluderet et bryllup på en lækker lækker strand :biggrin:). Først 1 uge i Bangkok, derefter to uger på en lille, bitte ø, Koh Phra Tong, hvor vi har lejet en strandhytte. Det er langt væk fra alt og alle, og uden alle mulige turister - lige som vi gerne vil have det :) Det eneste vi på forhånd har booket er et madlavningskursus i Bangkok, et Padi open water course og et bryllup :biggrin:

Det hele kommer til at koste 50-60.000.

Hvis vi ikke havde haft så mange penge at gøre godt med, havde vi lejet en hytte i Sverige, lejet en bil og pakket den med fiskestænger, bøger, stearinlys, tæpper og god mad, og taget væk en uges tid. Arrrrh, det kunne også være fantastisk!

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os er det H2B der har planlagt og bestilt bryllupsrejsen. Det sagde han at han gerne ville. Jeg aner ikke hvor vi skal hen og får det først af vide, når han holder tale for mig. Det eneste jeg ved er, at vi skal rejse 3 dage efter brylluppet og vi skal være væk i 2 uger :cheerleader3:

Nej hvor lyder han fantastisk :heart:

Tak, det kan du tro han også er :a1221: Og godt han kan modstå mit plageri -HAHA- For det er da en super overraskelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har faktisk hele tiden sagt at vi ikke skulle på bryllupsrejse, da det ikke er så sindssygt romantisk med to mindre børn (pt. er de 1½ år og 4½ år), men vi vil heller ikke være væk fra dem alt for mange dage (vi var væk 4 nætter i efteråret og det er nok maks. indtil videre :wink: ). Men her den sidste uges tid er vi begyndt at snakke om at ønske os tilskud til bryllupsrejse i gave, da vi ikke lige ved hvad vi ellers skal ønske os. Så er spørgsmålet bare hvor vi så skal tage hen? Børnene skal med og vi vil gerne vente enten til efterårsferien eller lige efter jul, det skal være varmt og vi skal helst ikke lave alt for meget mad selv :biggrin:

Ej vi skal da faktisk på "bryllupsrejse" nu hvor jeg tænker mig om, vi tager på campingferie med ungerne 3-4 dage efter brylluppet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres indspark :ilovebryllupsklar: . Jeg overvejer en tur til Firenze. Vi skal ikke være for længe væk, da vores to piger skal passes, men en lille tur ville jeg dog gerne på - men bliver i tvivl om det er for kort tid (torsdag - søndag), og om vi skulle tage til Nice eller Barcelona, hvor der er direkte fly. H2B er ikke vildt engageret i bryllupsrejse temaet, derfor tyr jeg til jer :cheerleader3:

Og kom endelig med flere historier ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi var i Paris i efteråret tog vi af sted torsdag aften og fløj dernede fra mandag middag, og det var en rigtig fin længde. Vi havde jo så hele fredag, lørdag og søndag dernede. Torsdag inden vi tog af sted var jeg på arbejde og mandag brugte vi på hjemrejsen. Hvis jeg var jer, ville jeg tage en dag mere, to hele dage på destinationen er ikke ret meget. Vi fik vores børn passet imens vi var væk, fredag og mandag var de endda i institution, og det gik virkelig godt. Den store spørger endda om ikke vi snart skal til Paris igen, så de kan komme på ferie hos bedsterne :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes i maj. Vi har dagen efter brylluppet til brunch, hygge med de resterende gæster og til at komme på kirkegården med min buket. Så rejser vi tidligt mandag morgen til Egypten på med et luksusværelse på et 5 stjernet "kun par" hotel...

Det skal bare være varme og afslapning.

Vi har givet 17.000 inkl. forsikringer, all inclusive og superior-værelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmerejsen går til Seychellerne, men bryllupsrejse er ikke i budgettet. Til gengæld har vi aftalt at:

  1. hvis vi ikke opbruger hele budgettet, så bliver pengene lagt til side til rejse i 2013
  2. Vi ønsker os penge til bryllupsrejse i bryllupsgave
  3. vi lægger 2000,- mdl. til side fra 1. september 2012 og til vi har til en rejse

Om det ender med at vi kommer til Seychellerne eller hvad det bliver ved vi jo så ikke endnu, men vi kommer på en eller anden form for bryllupsrejse i 2013 :thumbsupsmileyanim:

Dog regner vi med at tage et weekendophold i Berlin, London eller en af de andre storbyer efter brylluppet, som en slags mini-bryllupsrejse og fejring af brylluppet :biggrin: Men ikke noget dyrt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde snakket om at vi skulle til Italien i år og at det så blev vores " bryllupsrejse" :)

Men de plander er nu ænderet til at vi skal til Bornholm med mine forælder, søster og svoger og deres 2 piger :rolleyes:

så der bliver liv og glade dag og vi glæder os.

Vi tager så sener på året et weekend ophold i Flensborg :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bryllups rejse regner vi med bliver 14dage på Grønland sammen med børnene eller et vikinge Cruise til Færøerne og Island ien uge bare os alene, eller måske 14dage henover jul og nytår på hotel i østrig, All inclusive (incl skileje og lift kort) bliver det sidste kun 17000kr for os alle 5.. Ikke ringe når der er bakker lige uden for hotel døren og barnepiger på hotellet der kan dansk..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bryllups rejse regner vi med bliver 14dage på Grønland sammen med børnene eller et vikinge Cruise til Færøerne og Island ien uge bare os alene, eller måske 14dage henover jul og nytår på hotel i østrig, All inclusive (incl skileje og lift kort) bliver det sidste kun 17000kr for os alle 5.. Ikke ringe når der er bakker lige uden for hotel døren og barnepiger på hotellet der kan dansk..

Det lyder super fedt med den der 14 dages skitur. :super:

MHT Grønland har jeg en kollega der var på slædetur som bryllupsrejse, og det var IKKE romantisk - de sad på hver deres slæde, i lugten af hunde l... :td: og om natten i hver deres sovepose - så alt efter hvad I skal lave på Grønland ville jeg måske overveje et cruise til Færørerne :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Grønland er en stor oplevelse. Jeg kommer selv fra Grønland. Det kommer jo også meget an på årstid og hvad man gør. Cruise er jo slet ikke sovepose, men forkælelse. Mén. Er det Grønland I gerne vil se - så vil jeg ikke anbefale cruise - men en eller flere destinationer - og så evt. booke en båd (det er ret almindeligt) til at sejle jer ud på dagsture eller en flerdagstur.

Cruise er om sommeren - og I kan godt være uheldige om sommeren at der ligger tåge hele vejen op langs kysten. Lige så snart I kommer til byerne og i fjordene er den som regel væk - men skibene skal sejle ude.. Hundeslædetur og romantik.. Hmm jeg synes det er enormt romantisk at dele oplevelser - men jo skal I på hundeslædetur eller telttur - så bliver det i hver jeres sovepose. Men jeg vil stadig elske at gøre det selv. Så kan hanky panky komme på hotellet og derhjemme.. Min kæreste elskede det da vi var oppe på hundeslædetur for nogle år siden :)

hov - har lige læst efter - du skrev jo ikke cruise på gl. tsk tsk blinde mig.. men bliver det Gl. og du gerne vil have fif så send en pm. Så skal jeg gøre mit bedste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

grønnland bliver ikke i sove pose hele tiden men på hotel i illuissat lige ned til fjorden.. med hensyn til slædetur med hunde så har vi venner der oppe vi kan låne slæde og hunde af.. og R kan styre dem da han har været på sirius ekspidition gange... men ellers er sove posen ikke der der srkæmmer os, vi kan jo sove sammen de andre dage....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

grønnland bliver ikke i sove pose hele tiden men på hotel i illuissat lige ned til fjorden.. med hensyn til slædetur med hunde så har vi venner der oppe vi kan låne slæde og hunde af.. og R kan styre dem da han har været på sirius ekspidition gange... men ellers er sove posen ikke der der srkæmmer os, vi kan jo sove sammen de andre dage....

Nemlig - romantik er mange ting.. mest af alt at dele oplevelser :) Lyder som om at I har godt styr på evt. Grønlandstur.. Ilulissat er også et fantastisk sted at tage hen.. Det er ihvertfald romantisk - og solnedgangssejlture (hvis det ikke er slut juni, hvor solen skinner hele døgnet) er fantastiske smukke. Kun en kommentar - hvis sommer - husk myggebalsam og net.. Håber jeres rejse bliver fantastisk - om det bliver GL, færøerne eller island

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager så bryllupsrejsen før Brylluppet. Vi tager på en kørselv ferie i USA. Vi starter i Orlando hvor vi skal være i 5 dage og besøge nogle temaparker og jeg skal ud og svømme delfiner og derfra tager vi så videre til Fort Lauderdale i 3 dage, hvor vi skal shoppe og opleve Miamoog slutter med 2 dage ude på Key West, hvor det er tid for fuldstændig afslapning. Rejsen var planlagt lang tid før min kæreste friede, da vi altid har snakket om at skulle til USA og jeg har haft en drøm om at komme ud og svømme med delfiner.

Hvor meget skal I give for det ca.?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager en uge til Korfu. Vi elsker bare Grækenland - det er vores specielle sted - har været der 2 gange før, dog ikke på Korfu. Vi har booket brudesuiten på et spa hotel, og det koster 9000 kr. for en uge. Så komer flybilletter, billeje og lommpenge oven i. Det bliver nok 20.000 kr i alt.

Egentlig havde vi snakket om USA eller Afrika, men Grækenland er så specielt for os, så det bliver det :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager en uge til Korfu. Vi elsker bare Grækenland - det er vores specielle sted - har været der 2 gange før, dog ikke på Korfu. Vi har booket brudesuiten på et spa hotel, og det koster 9000 kr. for en uge. Så komer flybilletter, billeje og lommpenge oven i. Det bliver nok 20.000 kr i alt.

Egentlig havde vi snakket om USA eller Afrika, men Grækenland er så specielt for os, så det bliver det :rolleyes:

Det bliver da fantastisk - jeg elsker også Grækenland..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Bali og glæder os helt enormt :biggrin: Vi skal være væk i små 3 uger og planlægningen er i fuld gang. Der er rigtig mange muligheder for rejser, så det er med at holde tungen lige i munden og vælge den der passer lige til os.

Smider lige et spørgsmål oven i.... Er der nogen af jer der har erfaring med C&C Travel?? Vi overvejer dem, da det ser ud til at de kan skræddersy rejsen helt efter vores ønsker, men vi hælder også til at tage et af de "store" selvskaber da det på en eller anden måde giver en størrere sikkerhed. Har kun hørt godt om C&C, men ikke ret meget da der ikke er så mange der kender dem.

Hej

Har I bestilt hos C&C Travel????? Vi har rejst til Fillipinerne med dem - det var en meget specielt oplevelse!! Selve rejsen, stedet og menneskerne var helt fantastisk. MEN vi skulle have været på en uges krydstogt og pga. uvejr dernede ugen før blev skibet skadet. Der var meget, meget dårlig info omkring dette (da vi var dernede på et resort.) Krydstogtet endte med at blive aflyst, og vi fik først kompensation da jeg brokkede mig RIGTIG meget og forlangte at de ringede hjem til den danske ejer. Så fik vi til gengæld en uge på et rigtig lækkert resort på Boracay all inkl istedet.:-) Der var en "bonusrejse" med i prisen på turen til Fillipinerne som gik til Lofoten i NordNorge - ingen problemer der og en super tur:-) Så en blandet oplevelse hos os med C&C Travel. Håber at I får en fantastisk bryllupsrejse uanset hvad i vælger

Mvh Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer