Guest SigneFlor

VI SKAL VIES I KIRKEN JUBIIIII!

17 indlæg i dette emne

Jeg bliver nødt til at dele min glæde med nogle, da det er for sent at ringe til mine forældre nu :biggrin:

Efter at have googlet i timevis har jeg nu fundet ud af at den nye ægteskabslovgivning træder i kraft d. 15 juni 2012, og derfor bliver vi nogle af de første som skal vies i kirken!!! Vores dato er d. 30/6- Jeps vi har is i maven :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Jeg er så lykkelig, og vil straks skrive et brev til vores kirkeminister :lol:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja, bridezilla her er ikke så frisk , så spørger lige dumt :lol: Men gætter på i er 2 kvinder så?

Syntes det er SÅ fantastisk at homoseksuelle nu også kan vies kirken, det var dælme på tide!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaja, bridezilla her er ikke så frisk , så spørger lige dumt :lol: Men gætter på i er 2 kvinder så?

Syntes det er SÅ fantastisk at homoseksuelle nu også kan vies kirken, det var dælme på tide!!!

:c166: :c166:

HØRT!!! HØRT!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer