Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Marryme

Cylinder vase?

13 posts in this topic

Jeg har forelsket mig i en bestemt bordpynt med cylinder vaser! Hvor der skal være en eller anden form for blomst i, under vand...

Men de eneste jeg kan finde er dem fra Ikea, hvor der er 3 i til 99 kr, men det er kun den største af dem, jeg vil bruge - og synes derfor det bliver for dyrt hvis vi skal have 5-6 stykker af dem...

Er der nogen der ved hvor man kan købe dem billigt?? Har prøvet SuperBest, Søstrene Grene og Tiger uden held...

0

Annonce ♥

Desværre, jeg har også ledt længe .. og har nu købt dem fra IKEA (vil stille 2 vaser på hvert bord, der mixer jeg bare med højderne på vaserne, så jeg ikke skal købe 7-8 sæt men kun 4) men synes nogle gange at bilka og lign. har tilbud ... Så du kan jo holde øje med aviserne ..

0

SaschaH: I LOVE YOU! Det var ikke præcis den str, men fandt en anden derinde med den str jeg gerne vil have! Vidste jo jeg skulle spørge herinde;-) Er det en side du har erfaringer med??

0

Annonce ♥

Haha hvor fedt! Vi skal have præcis det samme til vores bryllup, og har også været på jagt efter vaser... KANON! Takker...

0

Nej, ingen erfaring derfra :( Desværre.

Men overvejer også selv cylinder vaser.

Ellers søg evt på vases glass cylinder på google.

Men det ser ud til at være rimelige priser og mener også jeg så et pay pal logo??

0

Lige et dumt spørgsmål. Men er målene i tommer eller? ved i hvor store de er i cm?

Jeg så et billede af roser som var under vandet i cylinderglas, og det så rigtig smukt ud, så overvejer det også til vores bryllup.

0

Husk lige at tage højde for, at nogen af dem måske er smadret, når de når til DK

0

Annonce ♥

en blomster butik. de er meget på mode at lave dekorationen i. Så stort set alle blomsterbutikker har dem.

0

http://www.save-on-c...ldisvasbrg.html

Ved ikke om jeg er helt galt på den med dette link - men prøver :)

Jeg har lige været inde på siden og fundet noget, som jeg gerne vil købe. Men ifølge hjemmesiden, så sender de kun i USA. Har du fået noget leveret derfra?

De bedste hilsner,

Gitte

0

Som Gitte skriver, skal man via en US adresse, men jeg tænker på, hvad fragt koster selv via en US adresse.

0

Ved godt det er et ret gammelt opslag - men fik nogle af jer købt vaserne? 😄

0

Annonce ♥

Ellers har jeg cylindervaser til salg efter den 27. juni - 8 af hver str. - en 'stor' og en lille - kan ikke lige finde ud af at sætte billede ind...

0