Janina

Feed-back på vores hjemmeside

19 indlæg i dette emne

Så er I altså hermed de første som får lov at se bryllupshjemmesiden! Jeg ville blive glad for lidt feed-back inden jeg sender invitationerne med henvisning til siden, i morgen!

www.mywedding.com/ekoka2b

Alle inputs og positiv eller konstruktiv kritik er velkomne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, at den er super fin - meget stilren, hvilket jeg godt kan lide. Du har jo bare alle oplysninger med. Det eneste jeg tænker er, om det også skal stå på engelsk, hvis I invitere engelsk talende gæster med, nu din H2B er udenlandsk?

Ja, det overvejede vi også, men det er i virkeligheden nogle helt andre informationer hans familiemedlemmer skal have. Jeg ville godt have lavet en engelsk side, men han synes hellere, at han ville give dem den information de skal bruge, over telefonen. Så derfor er hele hjemmesiden endt med at blive på dansk!

Tak for den positive kritik fra jer begge, Musenberg og 030409 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nysgerrig for, at høre hvordan du har lagt alle de billeder ind på hjemmesiden?? :)

Vi har nemlig også en hjemmeside samme sted (og jeg fik lidt hjælp af en anden zilla men glemte at spørge om billederne) :fløjt:

0

Del dette indlæg

Der er godt nok meget information! Jeg tror i hvert fald ikke gæsterne vil komme til at mangle noget på det område :) Jeg ville elske at være inviteret til en fest med så mange gode ting at vide på den tilhørende hjemmeside, da jeg rigtig godt kan lide at vide alting i forvejen. Personligt har jeg/vi dog slet ikke delt så meget med vores gæster. De kender tiden for vielsen og selvfølgelig hvor det er osv, men de har ikke fået nogen detaljer om hvordan middagen kommer til at foregå eller noget, bare hvor stedet er. Vi går efter "de spørger nok, hvis der er noget de vil vide"-princippet, men jeres hjemmeside er godt nok en rigtig god måde at gøre det på, så det bliver mere organiseret.

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde allesammen :)

Musenberg: Det er lidt svært at forklare på skrift, men jeg skal prøve. Nu ved jeg jo ikke lige hvilken del af processen, du ikke har styr på, så jeg tager den lige heeelt forfra :wink:

Find et billede (foto1):

Hvis det ikke skal være et billede af jer selv, men f.eks. et billede af den brødrister i ønsker jer, lister man sig på google og finder et flot billede af den pågældende brødrister (grunden til at man lister, er jo at man naturligvis kun må bruge billeder som man selv har rettighederne over - altså dem man selv har taget!). Når du har fundet billedet højre-klikker du på det og vælger så "gem billede som" Når du har gemt billedet og det altså ligger på din computer, kan det bruges på hjemmesiden

Vælg placering af billedet på hjemmesiden (foto2):

Under de forskellige side-overskrifter, er det muligt at tilføje tekst og billeder. Klik på "add item" og her kan du se under tekstfelterne, at det der muligt at oploade et billede fra din computers egne filer. Vælg billedet af brødristeren som du har gemt på din computer, husk at klikke "save" - og VOILA :thumbsupsmileyanim:

Håber du finder ud af det! - ellers spørg igen :)

post-56328-0-43280100-1331845807.png

post-56328-0-64351200-1331846154.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er den flot! :super:

Måske er det mig der er lidt gammeldags :fløjt: , men jeg syntes at kvindens navn skal stå først - ellers kan jeg ikke sætte en finger på noget!! :cheerleader3:

Tak! Ja, damerne først :) Så vidt jeg husker, er det ikke os der har valgt det sådan (det er jo ved at være længe siden jeg gik i gang). Man skal skrive et eller andet sted hvad navn på brud og gom er, og så laver hjemmesiden overskriften. Så jeg tænker at de må være dem som har designet siden, som har besluttet er gommens navn kommer først! Hvad der ettikettemæssigt er korrekt, ved jeg faktisk ikke...

0

Del dette indlæg

Ja, det er det samme! Siderne er lidt forskelligt opbygget fordi de oprindeligt har forskellige formål, men nu er vores danske bryllupper jo lidt anderledes indrettede end de amerikanske, så man må finde ud af hvilke layouts der passer til de forskellige sider man gerne vil have. Prøv dig lidt frem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer