Rinamusen

åh åh...

17 indlæg i dette emne

Hej alle sammen! Jeg har besluttet at synge søs fenger "du er" for min mand i kirken.. Det skulle være sammen med min gamle korlærer men nu kommer hun ikke alligevel ... Så har besluttet mig selv at gøre det.. Lige efter vielsen tror jeg. Pianisten som skal spille klaver til har heldigvis lovet at øve med mig et par gange.. Men alligevel.. Uhh er lidt nervøs bliver sikkert rørt.. Men glæder mig alligevel meget! Håber det går ;-) bare lidt tanker fra mig ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rolig Julie. Vi finder ud af det (ihvertfald musikken). Sangen kan jeg ikke være med på - den klarer du selv :lol: Skulle der blive nogle ledige minutter inden middagen kan du måske også nå at øve til musikken (det er nok noget andet at stå der hvor det skal foregå end at stå derhjemme foran spejlet) . Jeg kan udstyre dig med en trådløs mikrofon og nogle "propper" (in-ear) i ørerne, så du kan høre musikken, præcist som man ser de gør det i X-Faktor.

Det I skal tænke på er så, at det netop ikke er en X-Faktor konkurrence. Der sidder ikke en vis herre som er parat til at flå det hår af jer som han ikke selv har. :) Uanset hvor "kikset" det så måtte blive så vil bare det at I tør gøre det og dermed bryder nogle grænser i sig selv give respekt og anerkendelse hos alle og ikke mindst hos gommen. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg har netop brugt aftenen i går, på at sidde og skrive lidt videre på min sang til min søde mand. Jeg ved at jeg bliver skrækkeligt nervøs når først det gælder, også selvom jeg har sunget solo for knapt 4000 mennesker (engang da jeg var ung og smuk) og jeg ved at stemmen ryster og fingrene ikke kan ramme guitarstrengene osv. MEN pludselig gik det ligesom op for mig, at det jo ikke er en "koncert" for gæsterne. Det er en sang KUN til min mand og jeg skal synge den KUN til ham! Jeg skal ikke se andre steder hen, end ind i hans øjne og jeg skal ikke tænke på andet, end at hvert eneste ord er særligt udvalgt KUN til ham! På en eller anden måde, synes jeg det gør det hele meget lettere. :a1221:

0

Del dette indlæg

Synes jeg bestemt også! Er glad for at høre det med at uanset hvor kikset det bliver, er det godt for gommen og ikke mindst gæsterne.. Er så bange for at folk tænker : hun kan da vist ikke synge og det skulle hun vist ikke have gjort...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow! Respekt for dit mod! Er sikker på det kommer til at gå rigitg godt, jeg tror der en form for "survival instinct" der træder i kraft i sådanne situationer. Og er desuden også sikker på at ABSOLUT INGEN vil tænke at det skulle du ikke have gjort ligemeget hvad - det er det sgu' for sejt til :-)

0

Del dette indlæg

hej alle zillaer ;)

Så er det hele godt overstået og jeg SANG ;) ;) det var planlagt at jeg skulle synge lige efter vielsen, så da vi havde sat os ned ved siden af hinanden, rejste jeg mig igen ;)

Jeg var ved at dø af nervøsitet og turde næsten ikke kigge op :unsure: så jeg så mest på mit lille papir og ud i kirken (fokuserede ud af et kirkevindue) ;) ... Jeg var desværre så nervøs at jeg ikke kunne synge ret højt.. havde slet ikke troet min stemme ville blive påvirket på den måde.. Jeg troede bare den ville ryste osv.. men nervøsiteten tog næsten luften fra min stemmen.. men de forreste og min H2B kunne høre det hvilket jo også var det vigtigste :heart: OG JEG GJORDE DET ;) ;) :cheerleader3: Min H2B blev rigtig glad og rørt.. han sagde han næsten ikke "turde" kigge på - utroligt at jeg turde sagde han! fedt gjort!! :loveshower:

Ville gerne sætte et billede ind, men hvordan gør man lige???? :huh: :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtigt. Men News nåede at have 3 forskellige sangerinder: Gitte Naur, Søs Fenger og Nadia Stein. Søs Fenger var forsanger i News i den periode hvor "Du Er" blev indspillet så det er stadig hendes stemme, på samme måde som det er med "Inderst Inde". :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer