Brumle01

Vores Vintereventyr 2012 - 1 års bryllupsdag!

374 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja hvor er det pudsigt at vi har samme navn og valgt samme dato:-)

Nu må vi se om jeg finder ud af at lave en tråd selv så du kan kigge mig over skulderen osse:-) (På trods af samme dato er det lidt sjovt vi går efter forskelligt tema, men derfor kan man jo godt få gode ideer alligevel) :-))

0

Del dette indlæg

Tja, har måttet indse at mine grimme brede andefødder ikke kan forlige sig med de valgte brudesko, så de er blevet sendt retur!! ØV!!!!

Nye sko er bestilt, prøvet og valgt. Så nu har jeg 3 par sko til bryllup (er det for meget?) Nå, pyt... der er et par støvletter, da jeg har drømt om at blive gift i støvletter og synes de passer godt til vores vinter-tema. Og så er der et par (ikke særlig kønne, men praktiske) flade sko til at smutte i sidst på natten, når fødderne er ømme. Og så et par med hæl - tja, de er måske ikke super-smarte, men med mine umulige fødder skal man åbenbart være glad for, at man overhovedet kan få noget på fødderne! Så der kommer lige billeder af alle mine sko.

Så jagten fortsætter sommeren over på et par sko med hæl, som jeg kan gå i og som gerne måtte være lysere end de grå hérunder.

Rieker-Sandal.jpg

post-57425-0-43981300-1336395925.jpg

post-57425-0-56455700-1336395941.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW de støvletter er de fedeste jeg længe har set - dem kan jeg godt forstå du faldt for. Pyt med at de sko til trætte fødder er flade, på det tidspunkt er der alligevel ikke mange der kigger på din fødder LOL Og komfort er nu altså vigtigt for en god dag!

Dét var også min tanke... der er da ingen, som glor på mine fødder klokken 3 om natten, og jeg er jo ikke vandt til at gå i hæle, så jeg er nødt til at være lidt realistisk omkring, hvad jeg kan holde til...og hvad jeg kan udsætte mine fødder for - de er jo hårdt belastet alligevel :lol:

Er glad for at andre end mig synes støvletterne er skønne - var selv sådan lidt "ej, synes folk det er for sært?!" men jeg elsker dem og de er vildt rare at have på. Og så ar jeg en H2B som har en kæmpe svaghed for støvletter :wink: så jeg ved, at han vil forgude dem - og dét må man jo gerne tage med i sine overvejelser :wink:

0

Del dette indlæg

WOW de støvletter er de fedeste jeg længe har set - dem kan jeg godt forstå du faldt for. Pyt med at de sko til trætte fødder er flade, på det tidspunkt er der alligevel ikke mange der kigger på din fødder LOL Og komfort er nu altså vigtigt for en god dag!

Dét var også min tanke... der er da ingen, som glor på mine fødder klokken 3 om natten, og jeg er jo ikke vandt til at gå i hæle, så jeg er nødt til at være lidt realistisk omkring, hvad jeg kan holde til...og hvad jeg kan udsætte mine fødder for - de er jo hårdt belastet alligevel :lol:

Er glad for at andre end mig synes støvletterne er skønne - var selv sådan lidt "ej, synes folk det er for sært?!" men jeg elsker dem og de er vildt rare at have på. Og så ar jeg en H2B som har en kæmpe svaghed for støvletter :wink: så jeg ved, at han vil forgude dem - og dét må man jo gerne tage med i sine overvejelser :wink:

Uhhhhhhhhhhh en h2b der har en forkærlighed for dem - klart et kæmpe bonus - ja udover at dine fødder ka li dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der findes altså masser af sko med extra bredde ? :) Prøv at tjekke NBK84 eller hvad Nellies profilnavn nu end er ... har også en planlægningstråd ... hun hentede nemlig nogen hjem fra England med extra bredde :)

0

Del dette indlæg

Kjole og sko købt, frisuren er næsten bestemt, så nu er bruden hér næsten klar....

MEN hvad skal der ske oppe i håret? Min kjole er meget pyntet med blonder, perler og har også lange ærmer, og jeg har et langt smukt hår, jeg gerne vil vise frem, så jeg vil ikke have slør på - det bliver simpelthen for meget blonde og tyl ud over det hele!!

Håret skal sidde lidt ligesom på disse billeder. Men skal jeg have pynt i håret af en art? Og hvordan? Er faktisk i syv sind om der skal pynt i, eller det bliver for meget?

Vil jo gerne have et rigtigt flot, bryllupspyntet hår, men vil heller ikke have at folk tænker "Hold da kæft, kunne du ikke få viklet lidt mere tyl rundt om din krop!?" når jeg kommer ind i kirken.

Forslag, kære zillas! Byd ind!!

post-57425-0-94987600-1336471686.jpg

post-57425-0-91200600-1336471707.jpeg

0

Del dette indlæg

HOLD DA OP EN SMUK KJOLE! Wauw du bliver flot. Men jeg tænker altså bestemt ikke "tyl-helvede" (som min kæreste villle sige), når jeg ser på dig, så jeg tror ikke du skal være bekymret for det!

Du kan sagtens have en smuk fascinator i dit hår uden at bliver for meget, hvis du ikke har lyst til at have slør på. Ellers nogle "twisters" med perler på eller sådan noget, det vil være smukt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak, Conni :blush: rødmer simpelthen når jeg får komplimenter :wink: Ih, dejligt at du ikke tænker "tyl-helvede" - det er jo min frygt! Jeg er i gang med at lede efter "et-eller-andet" til mit hår - overvejer noget der kan flettes ind i min lange fletning - tror det kunne se flot ud, men synes dog ikke, at jeg har fundet det helt rigtigte endnu :o

0

Del dette indlæg

Ja, så er det jo jubilæums-dag ... eller hvad det hedder.... et halvt år til den store dag! Hér sidder jeg og kigger ud på regnen og tænker, at sådan kan det være at vejret ser ud på vores dag, men pyt.... min dejlige Jacob vil få solen til at stråle alligevel :a1221: Og jeg ved jo, at vi alle sammen krydser fingre for snevejr, så jeg kan få mit smukke vinter bryllup :wink:

Så nu gør jeg status:

Der er fuld gang i forberedelserne og mange ting er jo allerede på plads... kirke, præst osv er på plads, kjole, sko, lingeri til bruden købt, gommens tøj og sko er købt, festlokale til aftenens fest lejet, musikken bestilt, menuen valgt, bryllupskager prøvebagt og smagt - så jo, der er da styr på det! Men synes godt nok også der er mange løse ender endnu.... mangler at lave næsten alle invitationer, bordpynt og kort, dekorationer til begge lokaler, bordplan og meget mere. Største udfordring pt er dog at finde det rigtige sted til vores reception og få styr på detaljerne omkring den del af dagen. Puha, godt der er et halvt år endnu :huh: Men jeg glæder mig og jeg nyder det...når nu arbejdsløsheden hærger og det er SÅ svært at finde et job, så kan jeg jo ligeså godt udnytte tiden til at få styr på alle detaljerne. Oveni bryllupsplanlægningen er jeg gået i gang med at planlægge en surprisefest for min skønne veninde, der fylder 40 til sommer, men ikke har råd til at holde fest - så jeg fr rigtigt afreageret med mit planlægnings-gen :lol: Og jeg glæder mig næsten ligeså meget til dén fest og til at forkæle min skønne veninde, der fortjener at blive fejret med manér! Så der er gang i det lille hjem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Ditte,

Har kigget med i din tråd længe, men oftes fra mobilen så får ikke lige skrevet så tit, men hvor er din kjole smuk! Den klæder dig helt fantastisk godt!

Tillykke med milepælen!

Kh Ditte

Redigeret af dittemuzz
0

Del dette indlæg

Tak skal du have, Ditte :)

Det er så dejligt at få ros for kjolen... især når man - som mig - har været så nervøs for om jeg kunne finde en kjole, der ville klæde mig. Men jeg elsker den og glæder mig meget til at bære den på den store dag :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De kan bestilles hjem ved de fleste blomsterhandlere.. Og mange har dem også i sortimentet.. Jeg havde en buket for nogle år siden jeg fik af min farmor :heart: De kan iøvrigt holde forevigt, så din brudebuket ville være holdbar 4ever! :heart::a1221:

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer