BirgitA

ufærdige favoræsker

12 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg har gjort mig så mange anstrengelser (pyyyh de tager lang tid at skære og folde), så nu MÅ jeg bare vise jer dem, selv om de mangler navneetiketter og indhold. Og så er jeg kun igennem 1/3 af dem...

post-57058-0-21148500-1333814964.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, opskriften er mette holms.

Der ligger en skabelon under DIY inspiration på bk's side. Jeg har gjort æsken lidt højere end mettes skabelon. Hun har også en nemlig, i hendes planlægningstråd.

De små perledimser hedder brads og er købt i panduro hobby.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak felinity!

jeg er også selv vild med den lidt rå og romantiske kombination af sort og en sart farve.

Jeg putter en lille stump tylblonde i dem som bund, i stedet for silkepapir. Og så skal der være en tandstikker, nogle pebermyntepastiller hvis jeg kan finde nogen der er indpakkede, til frisk mund til gæsterne, og et stykke indpakket kvalitetschokolade. Måske endda en lille papirlap med en personlig hilsen eller et digt eller noget. Et lille sjovt/sødt citat.

etiketterne bliver også superflotte. I morgen skal jeg have dem printet hos min far og mor. far er god til den slags og har de rigtige programmer og den gode printer :thumbsupsmileyanim:

Så måske der kommer et billede tirsdag eller onsdag af en færdig æske...

Redigeret af BirgitA
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer