phsa

P&S 10/8-13 Sneak peak, mens vi venter på fotografen :)

166 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med kjolen. Det er dejligt at få den på plads, min hænger også hjemme i min mors garderobe. Og i øvrigt er vi datosøstre. Jeg skal også giftes 10.08.13 :-)

Redigeret af Casinoxxx
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Balletsko [14]

Normalt når jeg er til fest plejer jeg at have ret høje sko på, men min kjole er ikke så lang så det er noget med max 8 cm hæle, og tænker, at det måske egentlig er meget godt med lidt lavere sko, så jeg ikke får så ondt i fødderne, plus vi skal giftes ude, så stiletter og græsplæne er nok heller ikke den bedste kombi.

Nå men kom til at tænke på at min kjole egentlig er lidt ballet-agtig med tyl og fjer :biggrin: så måske nogle balletsko eller nogen der minder om dem egentlig ville være ret fine til?

Hvad synes I om den idé?

Jeg er ikke ligefrem en balletdanser men har haft en gemt i maven da jeg var mindre :fløjt:

post-55002-0-41229300-1345710383.png

post-55002-0-35987900-1345710395.png

post-55002-0-15083100-1345710412.png

post-55002-0-86878100-1345710426.png

post-55002-0-21744000-1345710441.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Suuuper flot kjole, tillykke med den :thumbsupsmileyanim:

Synes ideen om balletsko er meget sjov, men ville nok ikke selv vælge det, da jeg synes lidt hæl på skoen giver en fantastisk holdning :rolleyes:

Du har helt sikkert en pointe der, en hæl gør bare noget ved en :) Tiden må vise hvad det ender med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Back in business

Så er bryllupsplanlægningen i gang igen og nu med kun 8 måneder til. Jeg har lige holdt en pause de vi er i den dejlige situation at vi skal være forældre til maj :) så vi har lige skulle overveje hvad vi gør med brylluppet.

Vi er blevet enige om at holde fast i datoen, da vi nu har glædet os til det så længe. Desuden mistede jeg min onkel i sommers, og det satte også nogle tanker i gang om at man aldrig ved hvad der sker.

Vi har dog lavet lidt om i planerne, vi har skåret væsentligt i gæstelisten så det kun er vores forældre, bedsteforældre, søskende og gode venner (så nu kun 45-50 mennensker). Vi bliver viet ude eller i et selskabslokale hvis det kan lånes på timebasis hvor vi også spiser bryllupskage, herefter skal vi ud ug spise en lækker middag på en af vores yndlingsrestauranter.

Har bestilt tid til skrædder en måned før brylluppet. Jeg håber ikke kroppen ændre sig for meget, men heldigt nok at jeg har købt den brugt så den er for stor og skal sys ind ;o)
Jeg har skrevet med den guldsmed vi skal have lavet ringene hos, og det bliver til drømmeringene som jeg har skrevet om tidligere.

Det er skønt at være i gang igen.

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Møder planlagt og inspiration til brudebuket [15]

På fredag skal vi til første møde ud af tre med guldsmeden Annette Dickow der skal lave vores ringe. Nu har vi glædet os lige siden vi tog en beslutning om hvilke ringe det skulle være. Det bliver SÅ fedt.

Den 30. januar skal vi til møde på vores yndlings restaurant (FAMO51 en italiensk restaurant), for at aftale pris, bordopstilling mv. Vi håber det kommer til at passe nogenlunde med vores budget og at det bliver her vi skal spise en fantastisk middag efter vielsen.

Jeg har kigget en del på brudebuketter, og tror jeg godt kunne tænke mig en der er meget naturinspireret og med lidt farve i, da den ellers falder lidt i med kjolen. Men det er svært, for kan virkelig også godt lide dem med hvide/rosa bonderoser. Jeg tænker umiddelbart denne stil:

post-55002-0-50045400-1358194850.jpg

post-55002-0-29382600-1358194858.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er rigtig smukke, jeg kan især godt lide ideen med bær i, synes det gør buketten lidt anderledes, hvilket jeg godt kan lide :) Sikke en masse spændende møde i skal til her de næste uger, bliver spændende at komme igang med ringene og finde ud af om i kan holde bryllup der hvor i helst vil det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Valg af ringe i går. I dag står den på DIY med invitationer.

I går var vi inde hos guldsmeden for at snakke bredde og tykkelse på vores ringe, så hun kan regne en pris til os. Vi fik en rigtig god snak og hun er bare så sød. Vi fik også lov til at prøve at sætte fingeraftryk i en voksmodel, som vi skal gøre når hun har lavet vores. Så nu skal vi tænke og snakke lidt om hvor og hvordan vi vil have placeret trykket. Til Jer der ikke ved hvilke ringe vi har valgt, så kan i se dem her i dette link.

Synes det er ret fedt at det er en proces at lave ringene, det gør det bare ekstra hyggeligt at vi bruger noget tid sammen på det.

I fredags fik jeg mine stempler, så nu har jeg lige fået trykt det der skal trykkes på kuverter og mærker til invitationerne. Hvordan de skal ende med at se ud kan i se her i linket.

Nu glæder jeg mig bare til mødet med restauranten så vi forhåbentlig snart kan sende invitationerne ud :cheerleader3:

Og så skal I da ikke snydes for lidt billeder af DIY-invitationerne.

post-55002-0-63128000-1358623678.jpg

post-55002-0-74101700-1358623690.jpg

post-55002-0-89129100-1358623700.jpg

post-55002-0-48652200-1358623708.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du et link til den skrifttype i har brugt i invitationerne. De er super flotte...

Tak :) jeg synes også de er ret fine sammen i en kombi.

Skråskriften: Jeg mener at det er en der ligger på min computer (mac), men den hedder "Edwardian Script ITC". Måske du kan finde den på nettet.

Skriften: Er en helt klassist Helvetica Neue i en ultra light version.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh hvor er det spændende med jeres ringe og mega fedt at de er noget helt særligt og har noget af jer med :) Er det H2B der skal sætte aftryk i din og omvendt?

Rigtig flotte stempler du har fået hjem, det skal nok blive rigtig godt, det ser super godt ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uhh hvor er det spændende med jeres ringe og mega fedt at de er noget helt særligt og har noget af jer med :)/> Er det H2B der skal sætte aftryk i din og omvendt?

Rigtig flotte stempler du har fået hjem, det skal nok blive rigtig godt, det ser super godt ud :)/>

Ja det er som du beskriver, mig der sætter fingeraftryk i H2B's ring og omvendt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H2Bs jakkesæt og slips på plads

I dag var jeg og H2B ude og kigge på jakkesæt. Vi tænke vi måske kunne finde noget godt på udsalg. Han endte med at falde for et lidt skinnende blåt sæt fra Matinique, godt nok fra den nye kollektion, men det var bare super til ham, og slet ikke så dyrt som jeg havde forestillet mig. Han er ikke ligefrem jakkesætstypen, så det var fedt vi fandt et lidt mere moderne og "hipt" udtryk.

Her er billeder fra deres website af jakkesættet og det slips vi købte til.

post-55002-0-17634100-1359402246.jpg

post-55002-0-86400000-1359402255.jpg

post-55002-0-95311900-1359402265.jpg

post-55002-0-23277500-1359402274.jpg

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer