phsa

P&S 10/8-13 Sneak peak, mens vi venter på fotografen :)

166 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Sneak peak

Tak skal i have piger, vi havde bare den mest fantastiske dag. Og der var nogen der holdte hånden over os, for vejret artede sig bare helt perfekt.

Venter lige nu på billeder fra fotografen :) Det bliver så godt, men her er et lille sneak peak som min søster tog under fotoshootet. Og så et af mig og vores søn inden vielsen.

post-55002-0-64608300-1376937226_thumb.j

post-55002-0-73661800-1376937232_thumb.j

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have :blush: følte mig virkelig også som en prinsesse. Og da vi var ude og få taget billeder var der også en lille pige der spurgte sin mor da vi gik forbi, om det var en rigtig prinsesse. SÅ sødt og smigrende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer