phsa

P&S 10/8-13 Sneak peak, mens vi venter på fotografen :)

166 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bryllupskagesmagning og lidt status

Vi skal smage på fire forskellige kager i dag, mums :cheerleader3:/> Det bliver spændende at se om vi kan vælge. Vi har spurgt H2Bs lillesøster om hun ville være med, da hun skulle komme til mad senere, og det var bestemt et hit, så det bliver rigtig hyggeligt.

Invitationerne

Jeg har nu fået lavet invitationerne og nogle af dem er sendt af sted, resten ligger og venter på en dag vi lige har tid til at køre rundt med dem. De er bare blevet så fine (hvis jeg selv skal sige det :wink:/>) i kan se hvordan de ser ud i linket her.

Festen

Nu har vi lavet lidt om i planerne igen. Vi holder fast i at holde festen i selskabslokalet, da dette giver en del mere plads hvor jeg med vores lillemand (der til den tid vil være 3 mdr.) vil kunne trække os lidt tilbage hvis der er brug for det. Samtidig ville H2B rigtig gerne have en fest med drikkevarer, så det er der også mulighed for der, så må jeg smutte hjem tidligere hvis jeg bliver for træt!

Maden

Vi skal have catering fra en af vores yndlings restauranter, FAMO 51, der er en italiensk restaurant. Menuen bliver planlagt i maj/juni.

Ringenen

Er nu hjemme og de er også bare blevet så sk*de fede. Det har bare været så fedt selv at være med i processen. Jeg ligger ikke et billede ud, da de også er en hemmelighed for vores familie og venner ind til brylluppet. Men i kan se konceptet her. Jeg har sat fingeraftryk i H2Bs og omvendt.

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fotograf på plads

Jeg havde egentlig aftalt med en tidligere arbejdskollega at han skulle tage billederne. Så ville jeg lige have bekræftet at vi stadig havde en aftale, og desværre kunne han ikke love noget da han har sidsygt travlt i sin virksomhed.

Så nu har jeg søgt rundt efter fotografer og vi endte med at vælge voresstoreja.dk som vi synes har en rigtig fed stil. Posten steg lige en del i pris, men som både H2B og min søster har sagt, så betyder billedernes stil rigtig meget for mig, og derfor skal vi også bruge de penge på det :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse gode ting i har fået styr på :) Bliver spændende med kagesmagning :)

Åhh jeg er bare så utålmodig med vores ringe, synes der er gået så lang tid :(

Jeg er helt enig, fotografen er noget af det vigtigste, for det er ham/ hende, der står for at forevige jeres minder, så synes bestemt det er prisen værd, at booke en man ved kan og som tager billeder man godt kan lide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw en lækker tråd.. Lækre invitationer.. Lige som dem jeg drømmer om :-)

Jeg følger lige med her ikk?

Hvor har du bestilt stempel og var det dyrt? Det er da væsentlig nemmere end at printe, tænker jeg.

Fedt du vil følge med her :) Har godt nok ikke fået opdateret så meget i noget tid.

Stemplerne er købt hos VistaPrint. Og jo det er let at stemple, men det bliver lidt "uperfekt" med sorte pletter nogen gange, men det er det jeg synes er fedt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kage og lidt af hvert

Ja nu er det jo igen alt for lang tid siden jeg er kommet med en opdatering, men det skyldes ham her, som vi fik den 13. maj.

post-55002-0-32549300-1370870094_thumb.p

Kagen:

Vi smagte på fire forskellige sammensætninger, og vi havde hver vores favorit, så nu er vi blevet enige om at bestille de to, så kan gæsterne vælge mellem de to. Vi skal have tre træstubbe med en kage på hver og den ene med to lag.

post-55002-0-02295400-1370870612_thumb.j

Kjolen:

Måtte lige i kjolen her i weekenden da jeg var på besøg hos mine forældre. Det er bare så heldigt at jeg købte den brugt og at den skal lægges ind, for en graviditet gør lige lidt ved kroppen. Jeg fylder nu barmen fint ud med mine større bryster, hi hi.

Resten af outfittet:

Jagten går nu ind på sko, smykker og headpiece. Det bliver spændende hvad det ender med.

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Menuen

Vi har nu fået et bud på menuen og vi er tilfredse, det lyder bare så lækkert. Vi vil dog gerne ændre desserten til Tiramisu i stedet, da vi begge elsker den dessert.

4 retters menu

Anti Pasti - små forretter serveret på fade:

prosciutto og melon (Lufttørret skinke med melon)

Crostino med baccala - (Brød med saltet torsk)

Tartar af okseinderlår med citron

Panzanella salat (Salat med tomat, agurk og brød)

Arancino di riso med mozzaralla - (friterede risotto-"kugler")

Primi (mellemret):

Risotto med zucchini og gambas

Secondo (hovedret):

Grillet oksekød med sommerløg

Dolce (dessert):

Bigne med citroncreme - klassisk italiensk bryllupsdessert; kage med creme indeni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler overblik ...

Jeg synes godt nok brylluppet nærmer sig med lynets hast, og jeg føler ikke helt der er overblik over det. Men det håber jeg kommer efter min eksamen den 28. juni. Så får den fuld skrue med planlægningen og hygge med lillemanden :)

Snart kun en måned igen, weee.

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudebuketten

Jeg er ret vild med stilen og blomsterne i denne buket, så jeg tror det bliver noget i den stil jeg skal have. Nu håber jeg bare det er sæson for de blomster :)

post-55002-0-23337500-1371808843_thumb.j

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det i morgen det går løs

I morgen kl. 14.25 er eksamen overstået og jeg kan gå bryllupsamok :) det bliver SÅ fedt.

Jeg skal i første omgang have styr på:
- Undertøj så det er klar til tilretning af kjole den 11.
- Prøvesmagning og endelig beslutning og bestilling af bryllupskage.
- Finde en headpiece til prøveopsætning af hår den 31.
- Udsmykning af have og selskabslokale
- Hvilke smykker jeg skal have på (ud over min fantastiske forlovelsesring og vielsesring) :)
- og sikkert en masse andre ting jeg har glemt lige nu.

Nå videre med eksamensforberedelse, hi hi

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver godt at få overstået eksamen så du kan koncentrere dig mere om brylluppet.

Super smuk buket du har fundet. elsker de små fine svagt rosafarvede roser . skal også have fundet undertøj til tilretning den 16. men det er lige som om der ikke rigtig er nogen der passer . er også beskæftiget med det Dilemma med at pynte festteltet . tænker at.pompomer og led balloner i vores tilfælde passer til. pøj pøj i morgen .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver godt at få overstået eksamen så du kan koncentrere dig mere om brylluppet.

Super smuk buket du har fundet. elsker de små fine svagt rosafarvede roser . skal også have fundet undertøj til tilretning den 16. men det er lige som om der ikke rigtig er nogen der passer . er også beskæftiget med det Dilemma med at pynte festteltet . tænker at.pompomer og led balloner i vores tilfælde passer til. pøj pøj i morgen .

Tak :) Jeg så at de havde pompomer i Søstrene Grene nu her hvis det er!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fødselsdag og sko

I dag har jeg fødselsdag og hvad bedre end at fejre det med at prøve de nyindkøbte sko til kjolen :) Jeg fandt et par billi bi i en sådan støvet lavendel, men de er lige lidt højere end kjolen måske kan klare, men nu må jeg se ...

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brug for jeres hjælp!

Så kom jeg på den anden side af min eksamen, som i øvrigt gik rigtig fint. Og så gik jeg ellers bryllups-amok :wink:

Jeg fandt et par sko og YEAH de var ikke for høje til kjolen:

post-55002-0-10859900-1372940541_thumb.j

Vi fik købt skjorte til H2B, hvilket var lidt af en udfordring, da de næsten ingen steder havde en lidt knækket hvid. Ville ikke have han skulle være helt hvid da min kjole lidt cremet.

Så prøvede jeg neglelak og fandt en der passer 100% til skoene, men er lidt i tviv om den bliver for mørk (og tager for meget fokus) frem for den lidt mere nude farvede? Hvad synes I?

post-55002-0-48954500-1372940577_thumb.j

post-55002-0-75658000-1372940604_thumb.j

Vi har også fået lavet "risposer". Vi skal jo giftes udenfor (forhåbentlig) så det er blevet med fuglefrø i istedet. Og min søde far havde lavet forskellige varianter til mig som jeg kunne vælge imellem, så jeg kunne finde den der passede best :cheerleader3: Han kender mig lidt for godt, hi hi.

post-55002-0-76060200-1372940744_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres mening, der er stor enig om den nude, som jeg nok også selv hælder mest til. Men snakkede lige med en veninde der var forbi i går og vi snakkede om at det kunne være meget flot med den mørke og så nogle øreringe i den farve og lidt i buketten. Uh er stadig i tvivl, men skal ud og shoppe i dag, så må jeg se om det hjælper.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer