phsa

P&S 10/8-13 Sneak peak, mens vi venter på fotografen :)

166 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Spørgsmål: Jeg synes det er meget svært at vurdere hvor lang tid der skal bruges her? Jeg regner også med at vi lige skal have taget lidt billeder af os ... Nogle af jer der har et godt bud/forslag?

Jeg har på det sidste været ude til og lavet musik til et par udendørs vielser, som en forløber for selve festen. Med opstilling etc. har det taget ca. 1/2 time da det jo ikke har været er traditionelle vielser med 3-4 salmer etc. Men I skal påregne længere tid da der serveres champagne m.v. i samme forbindelse og gaveoppakning. Der ville jeg nok kalkulere med 1 1/2 - 2 timer i alt men jeg er ikke sikker på at det er en god ide med gaverne. I må jo formentlig ikke køre med bil på plænen og der vil være mange gaver som skal fjernes og ikke bare kan blive stående da det jo er halvoffentligt område. Der var det måske bedre at gæsterne tog gaverne med til selve festen. I tilfælde af regnvejr kunne der være god ide i at sætte 1-2 pavilonner op (behøver ikke at være deciderede festtelte til det formål) i tilfælde af regnvejr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spørgsmål: Jeg synes det er meget svært at vurdere hvor lang tid der skal bruges her? Jeg regner også med at vi lige skal have taget lidt billeder af os ... Nogle af jer der har et godt bud/forslag?

Jeg har på det sidste været ude til og lavet musik til et par udendørs vielser, som en forløber for selve festen. Med opstilling etc. har det taget ca. 1/2 time da det jo ikke har været er traditionelle vielser med 3-4 salmer etc. Men I skal påregne længere tid da der serveres champagne m.v. i samme forbindelse og gaveoppakning. Der ville jeg nok kalkulere med 1 1/2 - 2 timer i alt men jeg er ikke sikker på at det er en god ide med gaverne. I må jo formentlig ikke køre med bil på plænen og der vil være mange gaver som skal fjernes og ikke bare kan blive stående da det jo er halvoffentligt område. Der var det måske bedre at gæsterne tog gaverne med til selve festen. I tilfælde af regnvejr kunne der være god ide i at sætte 1-2 pavilonner op (behøver ikke at være deciderede festtelte til det formål) i tilfælde af regnvejr.

Tak for buddet, det giver helt sikkert en ide om tiden. Gaverne skal bare op i vores lejlighed, det er "vores" græsplæne der er lige neden for lejligheden, så det bliver ikke noget problem. I tilfælde af regnvejr har vi en plan b, om at blive gift det sted vi holder festen, så det er der også styr på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yeah, kjoleprøvning i dag :cheerleader3: Var en tur i Kbh med min mor og så snakkede vi om i går lige at går forbi Lilly og Nicolai brudekjoler. Det er SÅ fantastisk at prøve kjoler, og mange af dem er meget anderledes end dem man ser på billeder. Jeg skal nok lægge billede ind af de to jeg prøvede i Lilly. Hos nicolai måtte jeg desværre ikke tage billeder, det var ellers her jeg fandt nogle virkelig gode kanditater til "the dress".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjoleprøvning hos Lilly [12]

Som lovet kommer her nogle billeder af mig i 2 kjoler fra Lilly, jeg havde ikke bestilt tid, så de havde kun lige tid til to prøvninger, men hun var virkelig sød hende der lige hjalp mig. Billederne er taget med min mors mobil så de er ikke så gode. Hun viste mig også nogle billeder fra deres nye katalog (der godt nok først bliver offentliggjort i oktober, fy ekspedient, hun sagde hun faktisk ikke måtte vise dem :wink: ) De har nogle fine kjoler, men man kan godt mærke at der er forskel på kvalitet i forhold til dem jeg prøvede hos Nicolai der så også kostede ca. det 3 dobbelte.

Har også i dag prøvet en kjole privat hos en der sælger sin, men venter lige med at vise den, da det muligvis er kjolen (og den kommer ikke til at lægge her inde længere tid).

post-55002-0-84532400-1344705144.jpg

post-55002-0-46473900-1344705294.jpg

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :) glæder mig til at prøve nogle flere i ugens løb. Jeg blev ret vild med dem i stil med den første, selv om jeg synes jeg har lidt brede hofter, men figuren bliver fremhævet rigtig flot.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :) Jeg havde håbet jeg kunne vise nogle flere billeder af kjoleprøvninger, men nu har jeg været to steder mere i dag, og ingen af stederne måtte man tage billeder. Jeg var hos House of brides i Tåstrup og hos Bride Fashion i Virum, begge steder var der super service og betjening. Hos House of brides var der ikke så meget i min stil. Hos Bride Fashion var de virkelig rutineret og var sindsyg gode til at finde kjoler ud fra det jeg fortalte dem. Det endte faktisk med at den første hun viste mig var den jeg bedst kunne lide. Det kan helt klart anbefales at besøge dem.

Hov, og så lige en lille sjov update. I søndags prøvede jeg min mors brudekjole :biggrin: det var godt nok sjovt. Den var helt hvid med blonder, følte mig lidt "det-lille-hus-på-prærien-agtig", men tror nu egentlig den kunne blive meget fin med lidt ændringer (den er bare ikke helt min stil). Glemte selvfølgelig at tage et billede. UNDSKYLD :blush:

Redigeret af phsa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

The dress [13]

:cheerleader3: Yeah, så er kjolen på plads, og hænger nu fint hjemme hos mine forældre. Jeg sad en dag og kiggede på trendsales, da jeg tænkte at der måske var noget spændende ... og der var den ... min kjole. Hende der solgte den boede oven i købet bare 5 min væk, ekstra bonus, så jeg nemt kunne prøve den og slippe for forsendelse.

Den skal dog sys ind i overdelen (så den kommer til at sidde lige så godt som den kjole jeg prøvede hos Lily), men jeg kommer stadig til at spare en del på kjoleposten i forhold til det jeg havde forstillet mig :) Jeg har snakket med en skrædder og det burde ikke være noget problem at sy den ind.

Den er bare lige mig. Tyl - tjek. Enkelt med et tvist - tjek. Anderledes end hvad man lige ser - tjek :wink:

post-55002-0-52302200-1345388473.png

Det ser lidt fjollet ud med bh'en men havde ikke lige fået den stropløse med da jeg prøvede den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg har da slet ikke været forbi her før..

Jeg kan virkelig godt lide dine tanker om stedet for vielsen. :thumbsupsmileyanim: Og hvor dejligt at I kan blive viet udenfor. Jeg krydser fingre for godt vejr!

Og sikke en flot invitation du har fået lavet. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer