Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen så har jeg jo ramt noget rigtig i hvertfald! Nr. 4 har jeg set flere steder, så tjekker lige om jeg kan finde nogen i rigtig størrelse - det står de har UK5, men det er måske ikke helt rigtigt... størrelserne er lidt skæve, men 4,5 = lidt under 38, 5 = mellem 38 og 38,5. Lidt forskelligt hvad der står de forskellige steder - når jeg shopper i UK, passer de der "oversættelser" aldrig...

Nr 8... jeg elsker dem, og jeg hader egentlig wedges. Men det ligner, på billederne, at der er tre farver - hvis du scroller ned? Måske kan man høre, hvordan det hænger sammen - hvis der er forskelle fordi skoene fx er farvet for hånd, kan man jo bede om at få de lyseste de har?

Hvad med dem her, dem her eller dem her? Eller.... - drum roll please - nr 8 i hvidt?

Nr. 8 er jo bare super skønne!!!! Nu bliver mit problem bare ebay :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilket underskørt skal jeg vælge? Der er ikke det store udvalg på ebay i min størrelse, men jeg har fundet de her to. Begge til cirka £14, begge med hoops som kan fjernes eller rettes diameter på. Der står intet om hvor bløde de er, men der er ingen klager i kommentarerne (og brude plejer at klage heftigt -s-).

Det ene er fra UK, så ingen told. Til gengæld er det polyester taft (som jeg tænker bliver varmere?), og måske ikke bredt nok? Det andet er fra Kina, så mulig told - til gengæld er der mere at gå på ifht bredde og det er bare netting. Virker dog ummidelbart stivere end det andet. Det vigtigste er dog, at det er en passende bredde til kjolen... Hvad tror I? Lige en reminder om kjolen, først uden og så med underskørt:

post-52278-0-02175800-1358039503.jpg

post-52278-0-99475500-1358039522.png

0

Del dette indlæg

Udseende går jeg ikke så meget op i, men den ser noget mindre svedig ud... Ved bare ikke, om den elastik i livet vil være mega ubehagelig? Det er nok for bredt, men det står at det er adjustible, så det må kunne lade sig fikse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har sikkert ret! Nu må vi lige se om jeg kan få den sendt til Norge istedet for - hvis den bliver snuppet i tolden her, går vi fra 130kr til 320kr, og det er jeg ikke så interesseret i.

Har snakket outfit med manden. Det eneste vi ligesom kan blive enige om, er kravat. Det skal nok være en three piece habit, men aner ikke med farve - og det er lidt svært at diskutere, når man hårdnakket påstår at kjolen er neongrøn -s- Hvad slags habit/skjorte-farver kan egentlig passe til min kjole?

Har fundet denne kravat (altså den champagnefarvede), og tænker at det ville være lækkert med en mørk skjorte til... den skal jo nok ikke være hvid uanset.

post-52278-0-84280300-1358094700.png

0

Del dette indlæg

Hvis du er bekymret for at det bliver for varm, hvorfor skal der så underskørt under? Synes også du ser smuk ud i kjolen uden :) Ellers ville jeg vælge den fra Kina tror jeg.

Jeg har et problem med ebay, fordi jeg synes det er meget besværligt at købe derigennem og så er jeg bare meget overforsigtig, så synes det er nærvepirrende at købe et sted fra jeg ikke har købt fra før ;)

0

Del dette indlæg

Underskørtet er netop for at få lidt luft! Så kommer kjolen ud fra benene. Det virker faktisk :)

Hmm, kan godt forstå man er lidt skeptisk, især når det er mere end et par kroner, men for at være helt ærlig så er man bedre beskyttet på ebay end andre nettbutikker. Dvs. at hvis du bestiller skoene fx., og de ikke kommer, så kan du åbne en sag og få dine penge tilbage - meget nemt og effektivt faktisk, uden du skal gøre andet end at melde det til ebay. I tillæg er du ekstra beskyttet når du handler gennem Paypayl, fordi den du handler med aldrig kommer i nærheden af dine bankoplysninger. Så for mig føles det i hvertfald tryggere at handle på ebay end så mange andre steder. At man så nogen gange kan få dårlige produkter (som man så også kan få penge tilbage for), er en anden sag. Der skal man kigge på sælgerens feedback for at se, hvad andre har oplevet med dem.

Jeg vil gerne hjælpe hvis det er :) Hvad er det du tænker er besværlig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, er vist også nød til at kaste mig ud i det, for de er bare super fine, men er bekymret for om det bliver for meget sammen med kjolen og om farven kan passe sammen med den?

Jeg forstår ikke rigtig det der med højden på dem, der står under, der står jo kun 0,5"?

Redigeret af LiseMM
0

Del dette indlæg

Der står i inches, og så er det to forskellige højder - en under hælen, og en under tåen - der er jo også plateau der.

Om det bliver for meget... det ved jeg ikke, jeg tror det ville være smukt og anderledes (og relativt usynligt), men helt enkle sko kan måske give noget andet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vores verdenskort kommet op på væggen! Og så har jeg fundet dem her - ved ikke hvilken farve jeg skulle vælge? Tænkte først de blanke, men nu heller jeg mere til grønne og lilla, når nu det er de farver der passer til billedets farver.

Pointen er, at folk skal markere de steder de synes vi skal hen på bryllupsrejse. Den ene hensigt er, at vi gør noget ud af gave-modtagelse selv om vi ikke (forhåbentligvis) skal pakke noget op da vi kun ønsker os penge til bryllupsrejse. Den anden er, at vi altså kun ønsker os penge... hvad har vi så tilbage bagefter, som minder os om brylluppet, udover fotos?

post-52278-0-72030500-1358104876.png

0

Del dette indlæg

Ja er det ik? Så fik min kære geograf ENDELIG et verdenskort på væggen! Der mangler dog en del små lande, og en del områder der ikke er lande har kommet på (Alaska og Hawaii fx), så det kan være vi skal tegne lidt på det... det skal jo være korrekt måvide. Tror også det bliver bling med farver i cirka 3mm størrelse.

0

Del dette indlæg

Det er et super fedt kort!!! :D SÅ flot, hvis jeg skulle have sådan et skulle det ligne :) Dog en skam at der mangler lidt små lande, men en god ide selv at sætte dem på :)

Okay, jeg kan ikke rigtig se to højder, men jeg går ud fra at skoene ligner dem på billedet :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer