Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

Lise - tak! Er ret tosset med det selv. Egentlig ville vi have et "gammeldags" kort, men de findes jo ikke med de korrekte lande... lige nu er manden sur over, at Grønland hedder Grønland og ikke Danmark :lol: Vi skal virkelig ned i petitesserne her med andre ord...

Mht skoene... der står længere nede i artiklen, at heel height er 4 inches (10cm) og platform height er 1 inch (2,5cm). Så det burde fungere!

GoldRumble - det tror jeg? D'et er Danmark er under 3mm, og det synes ret godt - og hvis stickersene er skinnende, synes de vel endnu mere tror jeg. De skal heller ikke blive for dominerende eller dække over stedsnavne jo.... Men du har en pointe. Jeg skal bare kunne have det på væggen bagefter også. Havde oprindeligt tænkt klassiske hjertestickers, men hvis bare halvdelen af gæsterne sætter sådan et på, forsvinder billedet næsten!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GoldRumble - det tror jeg? D'et er Danmark er under 3mm, og det synes ret godt - og hvis stickersene er skinnende, synes de vel endnu mere tror jeg. De skal heller ikke blive for dominerende eller dække over stedsnavne jo.... Men du har en pointe. Jeg skal bare kunne have det på væggen bagefter også. Havde oprindeligt tænkt klassiske hjertestickers, men hvis bare halvdelen af gæsterne sætter sådan et på, forsvinder billedet næsten!

Hmm, jeg kan så heller ikke se D´et :lol: Måske jeg skal have nye briller :fløjt:

0

Del dette indlæg

Heheh det er også et lille foto af et lærred på 90x60cm, så det er forståeligt! Kortet skulle ligesom være verdens lande, og Grønland er officielt en del af Danmark, ligesom Alaska og Hawaii er dele af USA... så det er lidt underligt. Men det ville også se underligt ud med et kæmpe stort Danmark, det er rigtig nok. Meen... manden mente så, at Norge også burde hedde Danmark, det er trods alt "egentlig" Danmark... den opfattelse skal han altså af med hvis der skal være et bryllup :angry::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

De blev skam ikke dubbet.. De svenske stemmer var der stadig, men en dansk fortæller talte ind over og oversatte samtidig.. Jeg har generelt heller ikke set meget svensk i min barndom og det er jeg da ked af nu, for jeg har også svært ved at forstå det svenske..

Ny spurgte du jo til din mands tøj, og jeg spurgte derfor h2b hvad han synes.. Og han siger: hvid skjorte, kravat og vest i en farve der minder om din kjoles farve og selve jakkesættet i navy blå, lys grå eller lys grå og nålestribet.. Så er det givet videre.. ;-)

Jah, bling på verdenskortet.. Det synes jeg er en god idé.. ;-) det er altså en fed idé I har fået med det verdenskort. Det bliver et hit..

0

Del dette indlæg

De blev skam ikke dubbet.. De svenske stemmer var der stadig, men en dansk fortæller talte ind over og oversatte samtidig.. Jeg har generelt heller ikke set meget svensk i min barndom og det er jeg da ked af nu, for jeg har også svært ved at forstå det svenske..

Ny spurgte du jo til din mands tøj, og jeg spurgte derfor h2b hvad han synes.. Og han siger: hvid skjorte, kravat og vest i en farve der minder om din kjoles farve og selve jakkesættet i navy blå, lys grå eller lys grå og nålestribet.. Så er det givet videre.. ;-)

Jah, bling på verdenskortet.. Det synes jeg er en god idé.. ;-) det er altså en fed idé I har fået med det verdenskort. Det bliver et hit..

Tak for tips fra din skønne (og igen hjælpsomme) H2B!

Håber også kortet bliver taget godt imod. Har en del rejsefrelste på gæstelisten, og meget af familien kunne tænkes at foreslå noget påfaldende nær deres bopæl... :lol:

Det er da vildt fedt det kort :)

Tak!

0

Del dette indlæg

Jeps, det var dét, jeg mente med "voice over" :thumbsupsmileyanim:

Jeg forstår heller ikke svensk eller skånsk/skånemål/skåne dialekt (hvad hedder det?), men kan godt forstå højsvensk :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har eksamen på fredag. Det skal vi ikke snakke om overhovedet - lad os kalde det et eksperiment udi, hvor lidt man kan forberede sig og stadig bestå.

Men, jeg havde en lang snak med manden om hans tøj. Han vil gerne at det bliver lidt mere formelt end en casual suit, så vi skal ind og kigge en af dagene og se om vi kan finde et pænt, gråt slimfit jakkesæt med vest - det er den farve og løsning vi ender på hver gang vi diskuterer. Så har han købt en groupon-deal på at få en skræddersyet kvalitetsskjorte ved en eller anden herreskrædder jeg ikke kender, hvilket er super - den bliver nok hvid, da det var den farve der passede bedst af deres noget begrænsede udvalg. Så skal der en ascot cravat til - ved ikke helt hvordan den skal bindes endnu, men det skal være enten en burgunderfarve, eller dusky pink (kan desværre ikke linke til billederne direkte) for at matche noget af det gammelrosa i min kjole bare i en mørkere nuance.

Spørgsmålet er så, vil gråt jakkesæt og hvid skjorte clashe med min kjole? Og hvordan vælge den rigtige gråfarve?

0

Del dette indlæg

Dagens overspringshandlinger... shopping! Som også er lidt terapeutisk når man ikke helt gider bryllupstanken.

Denne skal på mit strømpebånd og være mit something blue - manden er Leicester City FC fan, og skal da lige have en overraskelse når strømpebåndet skal bides af!

200416-35868-large.jpg

Har budt på disse strømpebånd - satser på at få de fire til sammen billigt, så kan jeg heller sælge/give dem jeg ikke skal bruge videre til nogen herinde.

Købte så dette underskørt, som jeg håber kommer til at passe. Sælgeren sagde, at det kunne tilpasses i størrelsen, men at det var lidt tricky. Får det sendt til min mor for at undgå told, så det bliver spændende.

Og - jeg fik mine sko i dag! Ingen billeder pga. behov for at barbere stængerne først, men de er altså flotte! Sidder ikke 100% fordi stroppen er lidt for stor, men der er elastik i, så det kan formentlig fikses hvis det skulle være - ellers er de også helt fine som de er.

Videre... hmm. Skal lave ny invitation til dramatanten i morgen på uni. Så må hun være tilfreds.

Dagens sidste tanke er, om der findes en måde at gøre tyl lidt blødere? Mit slør er lidt stift i det. Kan det fikses mon?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ebay er en sand guldgrube! Elsker det.

Nu har jeg lige købt noget der hedder Sweatblock... efter mareridtet med sved og varme til kjolebesøget i december, skal der bare findes en løsning så jeg ikke sveder på min store dag. Og manden ikke sveder heller. Det fungerer åbenbart for de fleste, også dem der er meget ramt. Så det bliver spændende at se!

0

Del dette indlæg

Ebay er en sand guldgrube! Elsker det.

Nu har jeg lige købt noget der hedder Sweatblock... efter mareridtet med sved og varme til kjolebesøget i december, skal der bare findes en løsning så jeg ikke sveder på min store dag. Og manden ikke sveder heller. Det fungerer åbenbart for de fleste, også dem der er meget ramt. Så det bliver spændende at se!

Ej, det lyder spændende!! Du må prøve og fortælle os om det virker eller ej.. Så kan det jo være jeg skal prøve det også.. :wink:

0

Del dette indlæg

Ej, det lyder spændende!! Du må prøve og fortælle os om det virker eller ej.. Så kan det jo være jeg skal prøve det også.. :wink:

Jeg rapporterer med det samme jeg har prøvet! Der er dog op til fire ugers leveringstid med billig forsendelse, så du skal ikke holde vejret!

Man kan sikkert hurtigt købe sig fattig... :lol: I alt muligt man egentlig ikke har brug for...

Jep det kan man godt... men hvis man køber fem ting der koster 5kr, så er det jo stadig mindre end en pakke smøger - så det er ok!

0

Del dette indlæg

Jeg rapporterer med det samme jeg har prøvet! Der er dog op til fire ugers leveringstid med billig forsendelse, så du skal ikke holde vejret!

Man kan sikkert hurtigt købe sig fattig... :lol: I alt muligt man egentlig ikke har brug for...

Jep det kan man godt... men hvis man køber fem ting der koster 5kr, så er det jo stadig mindre end en pakke smøger - så det er ok!

Det er helt ok - hvis du stopper med at ryge... :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer