Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fine invitationer - de er blevet rigtig gode! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror det er en rigtig god beslutning at vælge sandaler i stedet for de sko du havde med i fredags - det tror jeg i hvert fald vil hjælpe lidt på varmen :)

Tak! Ikke helt traditionelle, men lige os :)

Tror ikke det er så meget skoene i sig selv, der er mere, at jeg ikke kan holde ud at gå i pumps-lignende sko uden strømper i. Og strømper er aflyst, så det må blive sandaler af en art... Selv om jeg altid synes jeg er uheldig med sandaler... Hmm.

0

Del dette indlæg

Fine invitationer - de er blevet rigtig gode! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror det er en rigtig god beslutning at vælge sandaler i stedet for de sko du havde med i fredags - det tror jeg i hvert fald vil hjælpe lidt på varmen :)

Tak! Ikke helt traditionelle, men lige os :)

Tror ikke det er så meget skoene i sig selv, der er mere, at jeg ikke kan holde ud at gå i pumps-lignende sko uden strømper i. Og strømper er aflyst, så det må blive sandaler af en art... Selv om jeg altid synes jeg er uheldig med sandaler... Hmm.

Hey, vores er heller ikke just traditionelle :rolleyes:

Synes sådan set det vigtigste er, at de afspejler brudeparret på den ene eller den anden måde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey, vores er heller ikke just traditionelle :rolleyes:

Synes sådan set det vigtigste er, at de afspejler brudeparret på den ene eller den anden måde :)

Det er godt det er flere af os tosser ;) Og jeg er helt enig - kan ikke lige forestille mig hvordan et sæt traditionelle invitationer ville kunne sige noget om os.

Det var forresten super skønt at se dig i fredags! Det gør vi igen lige pludselig.

0

Del dette indlæg

åh så flotte dine invitationer er blevet.. :thumbsupsmileyanim: Det er altså sejt..

Og af de sko du har linket til kan jeg godt lide det andet par, og det sidste par du lige fandt.. :cheerleader3: Når du søger, hvad gør du så? Bruger du google som søgemaskine eller ebay, og hvad er så dine søgeord? :wink:

Og skønt med en mand der er tankelæser, når man lige har brug for det.. :heart:

Og tak for billederne.. det første er rigtig godt.. :cheerleader3: og lyset er så meget bedre her end på de billeder jeg har..

0

Del dette indlæg

Hey, vores er heller ikke just traditionelle :rolleyes:/>

Synes sådan set det vigtigste er, at de afspejler brudeparret på den ene eller den anden måde :)/>

Det er godt det er flere af os tosser ;) Og jeg er helt enig - kan ikke lige forestille mig hvordan et sæt traditionelle invitationer ville kunne sige noget om os.

Det var forresten super skønt at se dig i fredags! Det gør vi igen lige pludselig.

Lige præcis sådan har vi det også :-)

Jamen lige over! Og hvis ikke før så ses vi jo igen den 11/1 :-)

0

Del dette indlæg

Jeg synes også lyset var helt anderledes på de billeder, end på mine gamle :) Du er bare så smuk i den kjole. Elsker det andet billede, hvor man kan se slæbet.

Kan ikke lige aflæse hvilke sko du kan li', men jeg har været igennem alle søgemaskiner (dvs. søgte på "sko" og så "shoes" på google --> det gav shoes.com, zalando, osv. Sådan nogen samlesider) Der søgte jeg så på sandaler eller peep toes, angav hælhøjde hvis det var muligt og så enten grå, beige eller pink. Og så har jeg søgt på "blush sandal heel" eller "light pink sandal heel" på google og ebay.

Kan selv bedst li' de sidste sko... hvis de ellers er sådan i farven som de ser ud på min skærm :blink: Så, noget der er stødigt men stadig yndigt, under 500kr, mellem 6 og 8cm hæl, sandal der sidder godt og med ret tyk hæl men ikke kilehæl. Også i enten blush pink eller lys grå/beige som kjolen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det lige det med farven, men de her er ret fede, og ret billige:

N713.jpg

Kan ikke lige regne ud hvor høj hælen er på billedet, men de kan i hvert fald fås med 7,5cm hæl - det ville være fint. Der står at farven er cream... ved ikke om de vil passe? Og om det spiller nogen rolle?

Samme problem her, men lidt dyrere.

1699-15.jpg

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Hehe.. Jeg kan lide en masse forskellige slags sko, hvilket ikke ligefrem indsnævrer området.. ;-)

Uh, det første par er pænt - og billigst = smart.. ;-) men ja det er irriterende med farven - og man ka jo slet ikke være sikker på at farven på skærmen er sådan i virkeligheden.. Men som den ser ud på skærmen ser den ud til at passe meget godt.. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er de første par invitationer delt ud... folk bliver så glade! Og de synes invitationerne er seje! Det varmer et bridezilla-hjerte... :lol:

Med mindre der sker noget bryllupsrelateret, tager jeg nok fri her i julen, for jeg gider ikke slæbe computeren med - så god jul til jer alle sammen! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er de fleste af de udlandske invitationer afleveret... stor krise. Det der med, at fætre og kusiner ikke skulle få have deres partner med, er åbenbart helt forkert. Min tante, som eller er en meget pæn og kontrolleret dame, græd da hun fandt ud af at hendes søns samlever ikke var inviteret. Så nu er vi i tænkeboks... Enten sige nej, lave undtagelser for dem der protesterer, eller invitere alle kærester, koner og samlevere med. Det er 20 ekstra mennesker. Min far og min svigermor vil gerne give de ekstra penge, men det føles bare helt forkert. Især fordi der er flere af disse partnere vi enten aldrig har mødt, ikke kender synderlig godt eller som åbenlyst ingen interesse har for at blive kendt med os. Som i, vender sig om og går eller undlader at hilse. Vil ikke have dem med... så tror det bliver enten nej, eller undtagelser. Men puha... det skulle være så hyggeligt at dele invitationer ud, og så blev det bare drama.

0

Del dette indlæg

Jeg kender det godt selv:)

Det er smadder irriterende at noget så hyggeligt som at dele invitationer ud skal ødelægges af nogle brokkehoveder.. Vi havde samme problem selv. Min gamle barndomsveninde valgte at melde afbud da hun følte jeg ikke støttede hende og hendes kærestes kærlighed ved ikke at invitere ham. Hold op jeg blev skuffet, sur og frustreret. Men herhjemme var vi enige om at ingen andre end os skulle bestemme dagsordenenen. Det er vores fest og vores regler. Det resulterede i et afbud fra veninden, men sådan er det. Jeg synes I skal finde ud af hvad I ønsker og ikke tage hensyn til alle mulige andre - det er trods alt jeres store dag ;)

0

Del dette indlæg

Det er også min holdning - i udgangspunktet. Og da svigermor argumenterede med etikette, gik det da også direkte ud igen. Men min tantes reaktion var voldsom... hun forstod jo godt hvorfor og hvordan, men de er en meget lille familie, og denne kæreste er åbenbart rigtig meget en del af den. Hun er med til alle vores familieting, eller har været det de sidste par år - jeg har bare ikke boet i Danmark, og har aldrig snakket med damen.

Så. Penge er intet problem. Ej heller plads. Men der er altså forskel på 60 og 80 gæster i et bryllup - og det er sgu ikke alle jeg gider dele min dag med. Nogle af dem, fint nok, men altså... min ene kusines kæreste, som sad ved siden af mig til middag den anden dag, og såvidt kunne nedlade sig til at række mig saltet, og ikke engang sagde tak for mad... det kan jeg ikke helt ha', at han skal prioriteres over de fætre og kusiner - og venner - jeg har skåret fra pga. plads og budget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I ikke vil have dem med, så lad være. Jeg har lige sat foden ned overfor mine forældre, fordi min fars bror lige har forladt sin mand og fået en ny kæreste, som vi så ikke inviterer med, fordi vi ikke kender ham og fordi det kun er tre måneder siden. Men vi har også åbnet og sagt, at hvis vi får afbud og de til den tid stadig er sammen, så må han gerne komme med.

0

Del dette indlæg

Har nu ringet og efter-inviteret de mest etablerede partnere til fætre og kusiner... orker simpelthen ikke surhed omkring det. Min tante var rigtig smug og ubehagelig, så der skulle sluges en del kameler for husfredens skyld. Nu må de eddermaneme være tilfredse. Gider ikke mere brok. Kan folk ikke finde ud af at være glade og ønske tillykke, i stedet for at blive overrasket, frække, sure, fornærmede eller bekymrede?

0

Del dette indlæg

Tak søde... nu satser jeg meget på at de ikke alle sammen dukker op. For så går vi 20,000kr i underskud :blink: Har heldigvis forældre (med noget dybere lommer end jeg havde nogen anelse om) som backup hvis det bliver et problem.

Men indrømmer gerne at det har taget noget af entusiasmen af - da jeg annoncerede forlovelsen var samme selskab ikke synderlig hyggeligt, og nu med invitationerne... håber fandme de ter sig til selve brylluppet. Ellers bliver jeg satme vred. Det er bare så underligt - min ellers skønne, dejlige, rummelige og humoristiske familie, som lige pludselig bliver så hårde? De har lige været igennem et kæmpe arveopgør uden større udfordringer, men en skide bryllupsinvitation får dem op at ringe? :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer