Signe84

Receptionsmuligheder på frederiksberg slot eller i nærheden?

6 indlæg i dette emne

Hej derude :cheerleader3:

Vi skal giftes i Frederiksberg Slotskirke lørdag den 28. juli 2012 og vil super gerne have en reception efterfølgende i nærheden af kirken. Ville derfor høre om der er nogen af jer der har holdt reception på slottet eller planlægger at holde reception på slottet eller der er andre gode foreslag til hvor man kan holde reception i gåafstand til slottet??

Har prøvet med Josty, zoo, og samtlige caféer i nærheden med de er alt for pricy...vil meget gerne have et sted hvor man "blot" lejer lokalet men selv står for kage og drikkevarer...:)

Glæder mig til at høre fra jer :thanks:

Mvh Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se det er jo svært idet de fleste lokaliteter på Frederiksberg er egentlige feststeder hvor I køber alt. Men der ligger faktisk nogle selskabslokaler ude på Peter Bangsvej "Peter Bangsgården" hvor I kun lejer de rene lokaler. Medmindre lokalerne er ombygget væsentligt må I ikke lade jer snyde af det billede der ligger på deres hjemmeside for det kunne give et indtryk af at det er lyse og flotte lokaler og jeg husker det som meget mørkt og ikke som et oplagt sted for en bryllupsfest. Jeg ved ikke hvor eftertragtet det er men netop mit udgangspunkt kan måske gøre at I ikke løber panden mod en mur, velvidende at de jo ikke kan leje ud til jer hvis andre skal holde fest der om aftenen.

Derudover ved jeg fra en bruger herinde at der også findes nogle selskabslokaler ved Zoo men de er formentlig allerede optaget.

I skal holde festen på Skjalm Hvide. Hvor mange gange jeg efterhånden har spillet deroppe (flest gange på "Slottet") skal jeg ikke kunne sige men medmindre der er receptionsgæster som ikke skal med til festen om aftenen er der jo også den mulighed at finde et sted på vejen fra Frederiksberg til Slangerup.

0

Del dette indlæg

Puha, syns der har været mange af din type forespørgsler herinde, og ikke for at få drømmen til at briste, men tror den er svær i Kbh :( Har lige glemt, hvem det ellers er, der skal vies i Frederiksberg Have - mener dog, at de lejede et lokale på den tilstødende cafe - det var dog incl. mad og drikke - og ved ik helt, hvor meget det kom til at ligge i.

I kender ikke nogen, der bor i nærheden (eller I selv gør måske), hvor det måske kunne holdes ? :) Altså der er flere herinde, der har brugt forældrenes have fx til receptionen.

Men lokale-leje i hele Kbh er mega dyrt generelt fra hvad jeg har set af priser .... så hvis det endelig kommer ned til det, så tror jeg faktisk det at booke en eftermiddag på en cafe vil være det billigste, når alt bliver gjort op i den sidste ende.

Pøj pøj med at finde noget :)

PS: Hvis selveste Hr Diskobil ikke engang kan komme op med noget .... phew .... , hehe.... han er dette her forums expert ud i feststeder :lol:

0

Del dette indlæg

Det er nok så meget sagt og slet ikke på receptions- og spisesteder. Men jeg tror som sagt ovenfor ovenfor at problemet i højere grad er at finde nogle lokaler og nogle som ikke er udlejet i forejen end selve lokaleprisen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder det hele (vielse, reception, middag/fest) i Paradehuset i Frederiksberg Have, der står man for det hele selv (og medbringer alt selv)- tror dog en enkelt dag løber op i en 7-8000, men det kan jo være i kan få lov til at nøjes med en halv dag ? Der er det kinesiske lysthus i haven, der er dog en del regler omkring stedet og mener ikke der er toilet, men vi kiggede selv på det i forbindelse med vielsen....Mmm kender ikke til deres priser, men Carlsberg udlejer mange forskellige slags lokaler, prøv evt at kigge på dem... Hvad med den der restaurant-et-eller-andet der ligger i Søndermarken?

:wink:

0

Del dette indlæg

Der er også de små haver! Skide hyggelig stemning til et ægte KBH-bryllup :) :) men der skal man vist også været hurtig ude i forhold til datoer, altså de planlægger frokoster osv med musik, så det skal jo være en dag uden musik(går jeg ud fra :) )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer