Felinity

Kvinder ~ Hvad har I fået i morgengave?

20 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften jo siger, så kunne jeg da godt tænke mig at høre lidt om, hvad I har fået i morgengave :)

Nu er jeg klar over, at dette forum også er for dem, der planlægger bryllup selvfølgelig (og deraf ikke har fået morgengave endnu), men jeg kan se, at mange bliver herinde, efter de er blevet gift, og det er jo dejligt med masser af gode erfaringer udvekslet på et og samme sted!

Hvis I endnu ikke er blevet gift, men har ønsket jer noget i morgengave, så må I også meget gerne skrive det, jeg er lidt nysgerrig :)

Taaak :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ehm, godt nok er vi ikke gift endnu - men fik faktisk min "morgen"gave allerede sidste år og det gjorde H2B også... Jeg fik en halskæde fra Ole Lynggaard som jeg havde ønsket mig rigtig længe og H2B fik en bærbar computer - som også har været et af hans ønsker meget længe...

Eftersom prisen på de gaver, var noget højere end vi normalt giver for - blev vi enige om at det var vores "meget-før-morgen-gave" - hvilket er helt fint med mig :)

0

Del dette indlæg

Jeg får et smukke øreringe der passer til min ring - har længe "plaget" om at det var det jeg ville have eller halskæden - men økonomien var ikke umiddelbart til det - men så var der en smykke butik i århus der havde ophørsudsalg - også gik vi ind og købte begge dele til halv pris :D fik halskæden i 7årsgave/julegave og får så øreringene i morgengave - måske på dagen - hvis jeg vælger at jeg vil have dem på til brylluppet :)

H2B får et par solbrille med styrke - vi lagde ind i budget at han skulle have nye briller inden brylluppet - og han har altid ønsket sig et par solbriller med styrke - så det bestilte vi sammen med - :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik et par øreringe fra Georg Jensen (Dew drop med ametyster)... Passede perfekt ind i vores farvetema, men det var nu vist ikke bevidst :) Jeg fik dem om morgenen efter vi blev gift, og jeg havde dem da også på samme aften i Rom på bryllupsrejsen. Elsker de øreringe og deres betydning.

Redigeret af Rosen
0

Del dette indlæg

Jeg fik en alliancering fra Aagaard - 14 karat med 3 brillianter... :heart:

Her er den sammen med min vielsesring :loveshower:

424863_10150579159739096_554759095_8784491_233577424_n.jpg

Hehe - fint billede ;)

Vi har snakket om enten at spare morgengaven væk, da vi har valgt at bruge lidt ekstra på ringene, som vi jo også har til evigt minde :) Men da vi også sparer bryllupsrejsen væk, overvejer jeg om det skal være en weekendtur til fx London som vi begge elsker :)

0

Del dette indlæg

Vi valget at give hinanden 2 "morgengaver". En ting vi fik inden, som vi kunne bære på selve dagen og en ting til mogenen efter.

Jeg fik en halskæde, som jeg forelskede mig hovedskulds i, og som jeg havde sagt til min mor, ville være perfekt til brylluppet. Og det jeg skulle have dagen efter, fik egentlig under han tale, der var en uges bryllupsrejse til Frankrig, hvor vi skulle køre dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen ting :) Eller det vil sige, dagen før fik jeg min elskede som ægtemand og et fantastisk bryllup! Vi synes ikke at nogen gave kunne overgå det og synes desuden også der blev brugt nok penge på bryllup i forvejen.

Så hinanden, det var vores gave til hinanden, og den var den bedste gave :a1221:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øreringe! Hvidguld med en ferskvandsperle og en diamant, som min mand havde valgt, fordi han syntes det ville passe til min vielsesring :) Vi gav om morgenen på selve bryllupsdagen, og det er jeg bare så glad for nu, fordi jeg valgte ikke at bruge de billige øreringe jeg havde købt, og i stedet har fået et endnu tættere forhold til disse :)

560339_3259090190940_1077690703_33263753_204421526_n.jpg

Nu er det her ikke lige mit yndlingsbillede, men det er det som viser øreringene bedst -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer