maxpower_tina

invitationer ude hvornår?

19 indlæg i dette emne

ja overskriften siger det hele? men hvornår skal de senest være sendt? for har en veninde til at lave dem, og har ikke hørt noget til dem i et stykke tid nu, og havde sagt til hende at jeg gerne ville ha haft sendt dem her slut april/ start maj... men hvornår lang tid før sender man normalt ud? for sidder seriøst og overvejer at tage ind og købe nogle på mandag, som så ville passe bedre med farvetemaet, og hvor jeg kan få både takke og bordkort samt de altid hadet velkommen/vlbekommen kort... og synes de er så fede...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal giftes den 20/10 men alle gæster på nær seks kommer fra bornholm, sjælland og falster og vi bor i midtjylland så det er jo lidt dyrt for dem at komme herover :-) så jeg tænkte også sådan senest 4 mdr før... ville bare lige være sikker :-) takker for hurtigt svar :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså vi har tænkt os at sende invitationerne ud omkring 5 måneder (aller senest 4 måneder) før vores bryllup (7/9/13) - så det bliver jo ca. april måned....

Når du nu fortæller at så mange af gæsterne skal rejse langvejs fra - så synes jeg godt at man kan sende ud lidt før end normalt, der er jo nok ekstra fridage der skal arrangeres eller lign. :wink:

:hug:

0

Del dette indlæg

Vi skal godt nok først giftes til september næste år, men da vi vil have gæster med fra udlandet, så sender vi et STD kort 1 år før (dvs til september), så de kan planlægge fly, hotel, ferie osv.. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte vores ud lige i starten af juni altså 5 måneder før.... Specielt pga den kommende feriesæson mv. nu har folk ingen undskyldning for at skulle alt muligt andet. Alle burde da have tid nok til at afsætte deres unger, bytte evt. arbejdsvagter mv. :fløjt: Det bliver bare sådan en dejlig dag :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte vores ud ca. 1 ½ mdr. før og har svarfrist 14 dage før. Indtil videre er der ingen afbud og der kommer også en del, som har et par timers rejsetid. Det skal dog siges at vi holder barnedåb samme dag, så vi ville gerne have sønnen godt til verden først :)

0

Del dette indlæg

alle vores gæster har allerede fået datoen at vide, så synes heldigvis ikke det haster såååå meget med invitationer :) Men da vi skal giftes 3. august næste år, fik folk det at vide i starten af september, af hensyn til sommerferie :)

Har netop i dag været ude at købe karton, så min mor kan få lov at prøve med invitationer. Hun ville så gerne bidrage med noget, og hun er superdygtig til papirklip, så nu må vi se, hvad der kommer ud af det :)

Regner med at de nok bliver sendt ud engang i foråret - der skal ikke noget pres på min mor ;) Også derfor, vi har købt ting allerede i dag :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer