Sanglærke

Møde med præsten

13 posts in this topic

Hvornår havde I det? Og hvis I havde en surprice sang til h2b, hvornår fik i så det på plads med præsten?

0

Annonce ♥

Vi har det ugen inden vielsen. Vi bor i Aalborg men holder vores bryllup "hjemme" på sjælland. Så det var det mest praktiske :biggrin:

Men er det ikke bare at du ringer eller skriver en mail til præsten inden mødet, og får sangeren på plads? :rolleyes:

0

jeg ville også ringe til præsten og få det med overraskelsen på plads. vores præst ringer til os en måned før, hvor vi så aftaler en dag og mødes for at snakke cermonien i gennem.

0

Vi har mødet en uge inden, hun ville gerne have haft det i ugen op til men det kunne jeg slet ikke overskue, så 9 dage før endte det med

0

Annonce ♥

Vi har møde med vores præst 2 uger inden vielsen, tror jeg.

Edit: Hvis du har en suprise sang, så ville jeg måske kontakte dem inden - også for evt. at høre, hvilken organist der spiller. Altså, hvis der er brug for en sådan :)

Edited by Felinity
0

Da man ikke bare kan arrangere en sang i kirken uden at både ideen og sangen er godkendt af præsten, så ville jeg da ringe og snakke med præsten i meget god tid

0

Vi havde samtale m præsten 11dage inden. Han sagde max en mdr før men han havde så travlt pga påsken så derfor ugen inden.

Men er der specielle ønsker, så som de andre skriver, så kontakt præsten i god tid. Det kan fx også være hvis i har et bestemt ønske om indgang melodi og der skal skaffes noder..

0

Vi skal til samtale med vores præst 25. maj og skal giftes 23. juni så godt en måneds tid før for vores vedkommende. Jeg har dog for over en måned siden ringet til præsten for at høre, om det kunne lade sig gøre at lave min overraskelse til H2B i kirken (der kommer en trompetist og spiller), så det har vi allerede helt på plads. Vi har så aftalt, at præsten og jeg snakker nærmere sammen i telefonen, når min H2B og jeg har været til samtale.

0

Annonce ♥

Jeg har bestilt en surprise-sang og skrev en mail til vores præst allerede 8 mdr før, for at være sikker på, at det var ok med hende. Det er vist ikke alle præster der vil have det.. mødet med præsten skal vi have om ca 14 dage - så 2,5 mdr før :)

0

vi skal vies af min far så jeg tror ikke at vi kommer til at have en bryllupssamtale som sådan

0

vi skal til møde med vores præst den 22. juni og vi skal giftes den 21. juli :)

vi fik dog godkendt vores sangerinde samt sange for mange mange måneder siden

Edited by Mynte
0

Vi har været til møde hos kirkekontoret 3 mdr før, og her fik vi svar på mange praktiske spørgsmål, og så har vi møde med præsten 1-2 uger før :loveshower:

0

Annonce ♥

vi havde samtalen med præsten en uge før vores store dag, og angående overraskelsen, så ville jeg bare ringe til præsten og snakke med denne om det, og så bede om diskretion omkring det :)

0