sus-suhan

Bryllupsbilled

37 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne lige høre jeres mening ang. hvem der skal med på bryllups billederne...

Jeg mener at vi selvfølgelig skal have af os to.

Dernæst et hvor vi står med vores forældre..

Osv..

Nu er det så at min svigermor vil have et hvor vi står med h2b datter på 14 år.

Den er jeg så ikke lige så meget med på.... Ikke fordi jeg ikke kan med hans datter, for det kan jeg, hun er en rigtig dejlig pige... Jeg mener bare ikke at et barn fra tidligere forhold hører hjemme på MIT brudebilled... Det kan godt være at jeg er sippet, men hvorfor skal hun med??? Hun skal ikke være brudepige eller noget.. Jeg vil ikke stå model til et "picture perfect" bryllups billed hun kan have stående fremme for at vise hvor dejlig en familie hun har, når nu det ikke er éen familie. Jeg vil ikke bryde mig om at komme på besøg og se det billed stå fremme... Hvorfor ikke bare et af os to??

Hans datter ser vi kun i ferier da hun bor på sydsjælland og vi i nordjylland...

Nå men jeg vil gerne høre jeres ÆRLIGE meninger, for det er måske bare mig der er sippet.... og skal pakke det væk for den ene gang..

Og lige en anden ting. Min svigermor mener også at vi da SKAL danse til brudevalsen, for hun vil da stå omkring os... Vi havde nu tænkt en anden melodi, da ingen af os kan danse...

Hmmf...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt i tvivl om den med datteren, det afhænger selvfølgelig af jer begge - hvad i gerne vil og ikke hvad svigermor gerne vil. Men jeg må da indrømme at hvis min H2B ikke vil have et billede af os to og mine to børn fra tidligere, så vil jeg godt nok blive skuffet/ked af det.

Brudevalsen synes jeg jo personligt er en del af et bryllup, der er et eller andet helt specielt ved det øjeblik. - Dernæst så kan man købe en DVD med Marianne Eihilt hvor man kan lære at danse brudevalsen, det er et godt redskab og har lært mig at danse brudevalsen.

Men i sidste ende er det jo jeres bryllup og i er jo nødt til at være enige om hvad i skal gøre i begge situationer.

0

Del dette indlæg

Hvad siger din kommende mand til det? Er han ikke interesseret i et billede af jer og hans datter sammen? Det er trods alt hans datter?

Hvis du prøver at vende den om, hvad ville du så mene hvis det var dine børn fra et tidligere forhold? Ville du så ikke have dem med på et bryllupsbillede sammen med jer?

Jeg ved ikke lige, jeg tror jeg har lidt svært ved at sætte mig ind i, hvorfor du vil have det dårligt med at se billedet stå fremme hos din svigermor? Det er jo hans datter. Alle har en fortid, og jeg går ikke udfra at et billede der ikke bliver taget og dermed ikke kommer til at stå fremme får fortiden til at forsvinde.

Mht. til "een familie", som du skriver, så er det jo netop det i bliver når du vælger at gifte dig med ham. Han bliver ikke mindre far til sin datter blot fordi i gifter jer og hun vil vel altid være en del af hans familie. Og det med at han datter ikke hører til på DIT bryllupsbillede, det er jo også HANS bryllupsbillede, ikke? :)

Blot nogle tanker herfra :)

0

Del dette indlæg

Phew .... kan huske, at vi engang havde en tråd herinde om lidt det samme, og der var godt nok også delte meninger. Det var dog den omvendte problemstilling ... H2B, der havde et barn fra tidl og de havde et fælles barn - og H2Bs barn fra tidl, måtte ikke komme med på familie-billedet, kun deres fælles barn.

Anyway .... jeg er lidt splittet. Jeg syns det vil være forkert, hvis I ikke får taget et billede sammen med hende. Dermed ikke sagt, at jeg syns det skal være det officielle bryllupsbillede, for det syns jeg generelt skal være uden børn og kun af parret selv. Om man så har børn sammen osv, så syns jeg heller ikke, at de hører med hjemme der. (Dog syns jeg man skal få taget masser af billeder sammen med ungerne også :) ) Men jeg syns helt klart, at I skal få taget et billede sammen med hende - afviser du den, sender du signalet, at du ikke accepterer hende som en del af jeres familie, men nærmere bare et feriebarn. Kan godt være, at hun i praksis er det, men hun er stadig din kommende mands barn.

Altså hvis svigermor gerne vil ha et billede, så giv hende da eet - bare i alm postkort str .... og så giv hende et stort billede, der bliver det "officielle" bryllupsbillede. Barnebarnet betyder måske en del for hende, who knows :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville selvfølgelig få taget billeder af kun jer to, men jeg kan ikke forstå, du ikke også vil have hans datter med på et billede? Hun vil jo altid være hans datter, og er jo ikke skyld i, at hendes forældre gik fra hinanden, og i mine øjne et uskyldigt barn.. Det er slet ikke for at være streng på nogen måder, men jeg synes ikke man bare kan se bort fra hende, det er jo hendes far, der skal giftes.. :)

Men jeg kender selvfølgelig jeres historie, så har jeg jo kun skrevet ud fra det, du fortæller..

Men jeg ville tage en snak med din kæreste og høre hvad han synes? Vil han ikke blive ked af det, hvis hans datter ikke "må være" med på jeres store dag?

0

Del dette indlæg

Jeg synes du er sippet! Nøj, hvor ville jeg være ulykkelig, hvis jeg var hans 14årige datter, som du ikke ville have med på billedet fordi det var DIT bryllupsbillede og DIN familie - hun er da også en del af familien? Det er din H2B's datter! :o

Jeg må indrømme, at jeg slet slet ikke kan forstå det. Jeg mener som MariaSchmidt heller ikke, at det officielle bryllupsbillede skal være med børn - om det så er ens egne eller kun den ene parts børn. Men at du SLET ikke vil have taget et billede med hans datter, dét fatter jeg ikke.

Mht. brudevalsen så er det jo helt op til jer. Men helt personligt synes jeg det hører sig til - også selvom vi heller ikke kan danse. Men jeg tror vi øver os med en dvd eller youtube-videoer.

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg

Jeg giver dig og de andre ret i, at jeres officelle brudebillede bør være et, hvor i er jer to og ingen andre, meeeeen jeg synes nu også der skal tages billed af jer med hans datter, som svigermor som en ganske fint forslår kan få en udgave af i postkortstørrelse. Jeg synes faktisk også der skal tages et billede af far og datter sammen, og et af bonusmor og datter sammen, når man nu er i gang med alle de der familie bryllupsbilleder.

Vi glemte alt om at få taget sådanne familiebilleder :)

Og angående brudevalsen, så er det jo op til jer, hvordan i vil gøre det. Og hvis grunden til i ikke vil danse den, er fordi i har svært ved at kunne danse, så er brudevalsen altså nem at lære (siger hende, som slet ikke kunne få hoved og ben til at samarbejde til vores bryllup)

0

Del dette indlæg

Jeg tænker også lidt på datteren. Synes det er fint at vise hende at hun også hører til i jeres liv sammen ved at have hende med på et billede, ligesom ved billederne af jer ed jeres forældre. Hvis du ikke ønsker et med kun dig, H2B og hans datter, hvad så med at tage hende med når der bliver taget billede af jer og H2b's forældre?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Jeg er sippet... :lol: Det var jeg nu nok klar over. :)

Måske jeg lige skal nævne med ganske småt.. At han har en datter mere fra et andet forhold som han ikke ser og som ikke skal med til brylluppet.. Hvad så om nogle år når hun dukker op og vil have kontakt til sin far?? Er det så ikke også at tvære hende i såret?? :o

0

Del dette indlæg

Åhh det er svært!

Jeg føler rigtig meget med de børn hvis forældre bliver skilt, deres famile er jo blevet splittet for altid. Og hvor hører de så til nu?? Jeg tænker bare hvis mor får ny familie og far får ny familie, og så står man der 14 år føler sig "palle alene", hvor kan man så gå hen?? De har ikke valgt at blive født eller skilt, de er jo bare til. Det er ikke er i forvejen ikke nemt at være 14 år, teenager og have identitetskrise :blush: Jeg synes egentlig heller ikke at svigermor skal bestemme, hvilke billeder I skal have taget. Jeg ville tale med H2B og pigen om hvilke forventninger de har til det med billederne. Og hvis de synes det er vigtigt, eller det var et billede de godt kunne tænke sig, så synes jeg at I skal have taget sådan et.

Et billede er jo i et bare et øjeblik af virkeligheden, lavet på papir. Og virkeligheden er jo at din H2B har en datter.

Jeg synes at du skal skal vare large, tage JA-hatten på, og opleve hvor rig man kan blive af andre mennesker :)

1

Del dette indlæg

Hmm.. Jeg kan ikke rigtig forstå hvor din kommende mand er i det her. Ønsker han ikke et billede, hvor hans datter er med? Nu skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på jeres familieforhold, der kan jo være mange ting der spiller ind i sådanne skilsmissefamilier :) Men når du nu beder om vores ærlige mening, vil jeg lige tage udgangspunkt i min egen baggrund: Mine forældre blev skilt, da jeg var ni, og min far blev gift med en ny kort tid efter. Hans nye kone har altid syntes, at min søster og jeg var lidt et dårligt levn fra hans fortid. Vi fik dog lov til at være brudepiger, men jeg har altid syntes det var underligt, at vi ikke var med på nogle af deres bryllupsbilleder. Det ville vi jo sikkert have været, hvis vi havde været deres fælles børn.. Det må altså bare IKKE gå ud over børnene, at deres forældre bliver gift igen osv! Hvis jeg skal være helt ærlig, får jeg rigtig ondt i maven over, at din kommende mand ikke kræver, at hans datter skal være med på bare et enkelt lille bryllupsbillede.. Når du gifter dig med en mand med barn, bliver hun jo en del af jeres fælles familie.. Og jeg synes at både du og ham skylder hende, at hun føler sig sådan!

Det handler ikke bare om et bryllupsbillede, det handler om at styrke en piges forhold til sin far og dig.

Undskyld hvis det kom lidt hårdt ud, men det er min mening :)

Ligemeget hvad håber jeg at alle familieforhold falder på plads, og at i ikke glemmer at der står en datter midt i det her, som ikke må føle at hun mister sin far. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Måske jeg lige skal nævne med ganske småt.. At han har en datter mere fra et andet forhold som han ikke ser og som ikke skal med til brylluppet.. Hvad så om nogle år når hun dukker op og vil have kontakt til sin far?? Er det så ikke også at tvære hende i såret?? :o

realiteten er jo at han ikke ser den datter, som ikke skal med til brylluppet. De har ingen kontakt. Får de nu kontakt om 5- 10 år, så er der jo ikke noget at gøre ved det. Sådan var det på jeres bryllupsdag, og i vil sende hende en tanke.

Jeg tror ikke hun vil blive såret, for de har jo ingen kontakt nu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er det overhovedet ikke. I øjeblikket ser han ikke hans anden datter, men det skal da ikke gå ud over den første datter. Når den anden datter kommer tilbage, er det første hun tænker formodentlig ikke: "Ej, hvor er det for dårligt at "Datter nr. 1" er med på bryllupsbillederne og jeg er ikke". Der er formodenltig en del andet, der skal bearbejdes inden. Jeg synes, som Ima skriver, at du skal tage JA-hatten på, og tænke over hvad det vil betyde for hende.

0

Del dette indlæg

Aj, jeg syns også lige, at man skal holde tingene adskilte her. Han ser jo ikke hans anden datter. Det kan man jo sige med alt så.... ingen ved, hvad der sker i fremtiden.... syns det er en super dårlig undskyldning for, at hun ikke skal med på det billede. Og den anden datter er da også ligeglad med nogen 5-10 år gamle bryllupsbilleder, hvis det endelig er. Det er hende, der er der nu sikkert ikke dog. Du må lige holde fast i nutiden her ... du har at gøre med en 14-årig, som du ikke ønsker skal føle sig mindre værd el velkommen fremadrettet.... og hvor er din H2B i alt det her ? Det virker lidt som om, at han overhovedet ikke har en mening, men bare følger med ? :)

Hvis jeg lige skal komme med personligt exempel her: Mine forældre blev skilt, da jeg var 13 .... min mor blev gift igen, da jeg var 14. Jeg kan ikke huske så meget fra brylluppet el billederne den dag idag, må jeg nok indrømme ..... men da min mor lærte hendes mand at kende, der blev jeg glemt - måske lidt ligesom hans datter kunne føle sig ift. ikke at være en del af familien, hvis hun ikke må komme med på billederne. Men det, at jeg blev overset og bevidst glemt gjorde, at jeg pakkede mine ting og flyttede hjem til min far og stort set ikke havde nogen kontakt til min mor i 10 år.

Om du vil ha hende med på et billede el ej (her snakker vi ikke det off. bryllupsbillede, som jeg stadig kun mener skal være af parret selv), det er totalt indiskutabelt, for self skal hun med.

Som den voksne burde du slet ikke være typen, som vælger hende fra .... du skal tværtimod gå ind og være hende, der vælger datteren til. Forestil dig, hvad det betyder for din kommende mand, at du aktivt vælger hans datter til og ikke fra. Kan godt være, at det kræver en del personligt, men sådan er det nu engang, når man ryger ind i et forhold, hvor den ene part har børn fra tidl.

Totalt enig med Carina ovenover .... jeg syns også, at du skal tænke på, hvilke signaler du sender til hende og hvad det vil betyde for hende .... og så droppe at tænke så meget på dig selv :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne lige høre jeres mening ang. hvem der skal med på bryllups billederne...

Jeg mener at vi selvfølgelig skal have af os to.

Dernæst et hvor vi står med vores forældre..

Osv..

Nu er det så at min svigermor vil have et hvor vi står med h2b datter på 14 år.

Den er jeg så ikke lige så meget med på.... Ikke fordi jeg ikke kan med hans datter, for det kan jeg, hun er en rigtig dejlig pige... Jeg mener bare ikke at et barn fra tidligere forhold hører hjemme på MIT brudebilled... Det kan godt være at jeg er sippet, men hvorfor skal hun med??? Hun skal ikke være brudepige eller noget.. Jeg vil ikke stå model til et "picture perfect" bryllups billed hun kan have stående fremme for at vise hvor dejlig en familie hun har, når nu det ikke er éen familie. Jeg vil ikke bryde mig om at komme på besøg og se det billed stå fremme... Hvorfor ikke bare et af os to??

Hans datter ser vi kun i ferier da hun bor på sydsjælland og vi i nordjylland...

Nå men jeg vil gerne høre jeres ÆRLIGE meninger, for det er måske bare mig der er sippet.... og skal pakke det væk for den ene gang..

Og lige en anden ting. Min svigermor mener også at vi da SKAL danse til brudevalsen, for hun vil da stå omkring os... Vi havde nu tænkt en anden melodi, da ingen af os kan danse...

Hmmf...

Er det kun DIT bryllupsbillede eller JERES ? Jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil have hans datter med på bryllupsbilledet.. er hun ikke en del af familien ? Det lyder altså som om du har et stort issue med denne datter. Ja hun er ikke din egen men du gifter dig jo med hendes far. Vil han ikke have hende med ? Hvad er det er gør at du ikke ville bryde dig om at de et billede fra jeres bryllup hvor din mands datter med på ? Jeg forstår slet ikke du deler det op på den måde som du gør med picture perfect og ikke een familie.. Det kunne virke som om du er jealous op datteren.

Og jeg synes da selvfølgelig at hun som din mands datter skal med på bryllupsbilledet ligesom jeres anden familie skal. At hun er med på et billede eller flere tager jo ikke fra jer at I også får et kun med jer.

0

Del dette indlæg

Det er det officielle billed vi taler om....... Min svigermor vil have at hans datter skal køre med os til fotograf!!! :o

Og det er også mest det at min svigermor skal bestemme hvem der skal på eller ej jeg mukker over.

For der skal da selvfølgelig tages billeder med familien på alle mulig konstalationer. (ved ikke om det staves sådan..)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det officielle billed vi taler om....... Min svigermor vil have at hans datter skal køre med os til fotograf!!! :o

Og det er også mest det at min svigermor skal bestemme hvem der skal på eller ej jeg mukker over.

For der skal da selvfølgelig tages billeder med familien på alle mulig konstalationer. (ved ikke om det staves sådan..)

Hej Sus

jeg nu blander jeg mig sku og siger min mening :biggrin:

Synes simpelhen ikke din svigermor kan være det bekendt :pokey: det er JERES dag og hvis I ikke synes hun skal med på det officelle billede så skal hun ikke det... også må din svigermor pakke hendes forestilling væk :tunge: synes I skal sætte jer ned og tage en snak med hende om hvad der er I gerne vil... Det skulle ikke komme bag på mig hvis hun lige pludselig skifter mening.

0

Del dette indlæg

Ja okay, at det var det officielle fremgik ikke helt tydeligt af dit indlæg synes jeg... Men måske du skulle tage en snak med din svigermor ? Snakker I godt sammen ? Eller hvad siger din H2B til det her ? Måske kan han så sige til hende at det er jeres dag og jeres valg ?

0

Del dette indlæg

jeg synes din mand skal snakke med svigermor om, hvem der bestemmer hvad i forhold til brylluppet, men også i fremtiden. Han skal stille og roligt fortælle, hvilke ønsker han har og hvad i som par er blevet enige om. Og at det ikke er til diskussion, hvad angår brylluppet. Og det skal være sagt så det er hans ønsker.

Ellers ender du med at være hende BRIDZILLAEN, som bare bestemmer alt i jeres familie.

Og så synes jeg ikke, at der skal nogen andet end brudeparret på det officielle billede, som skal bruges til takkekortene. Men at der skal laves en masse forskellige billeder, hvor i er på på alle tænkelige måder, hvor i kan sende et postkortstørrelse billede med, hvor i alle 3 er på til svigermor. Og så har i også alle julegaverne, for alle forældrene skal jo have forskellige billeder fra jeres dag :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke se problematikken i alt det her??? Min H2B har en søn på 10 år, som er MIN dreng, hvad enten jeg selv har født ham eller ej...Jeg kan da slet ikke forestille mig vores bryllupsbilleder uden ham??? Han skal med os ud og ha taget billeder, mens resten af gæsterne kører til feststedet... Må indrømme jeg da synes det er det mest naturlige at hans selvfølgelig skal med på billederne.... Og vores officielle billede INKLUDERER altså Victor... Jeg har aldrig set det som at jeg kun gifter mig med Morten, jeg gifter mig til en fremtid med dem begge to..

Men jeg håber da i finder en løsning, så alle parter er glade og tilfredse..... Jeg tænker bare på den stakkels pige.... Det er sq vigtigt hun føler sig ønsket...

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor vil du dog ikke have hende med ude sammen med fotograferne? I kan da sagtens få taget nogle billeder alene, mens hun kigger på, og derefter nogle billeder sammen. Har du snakket med hende om det? For det kan da også sagtens være, at hun ikke gider det! Og som der bliver nævnt et par gange, kan I jo vælge at sende flere billeder med takkekortet, så din svigermor også får billedet med din H2Bs datter.

Jeg synes faktisk det er endnu værre, at det er fordi du ikke gider, at din svigermor skal bestemme, og derfor siger nej til din H2Bs datter! Altså, jeg synes det virker ret koldt, og ikke som om du har særlig mange følelser for pigen, når du kan finde på at vælge hende fra, fordi svigermor siger du skal noget andet. Men okay, det skrevne ord kan være svært at forstå helt, og jeg kender selvfølgelig ikke hele historien... håber jeg misforstår.

0

Del dette indlæg

I skal da bare have taget så mange bileder som muligt, med alle de konstelationer i kan komme i tanke om.. hvilket hun så vil have stående fremme er hendes sag - måske hun ikke gider have familiebilleder over hele huset, og slår to fluer med et smæk? Hvis det er det officielle bryllupsbillede kan jeg godt forstå det, jeg blev gift med min mand og ikke andre den dag, så jeg er SÅ glad for alle de billeder hvor VI TO er alene, de er helt specielle.. vores dag.

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke se problematikken i alt det her??? Min H2B har en søn på 10 år, som er MIN dreng, hvad enten jeg selv har født ham eller ej...Jeg kan da slet ikke forestille mig vores bryllupsbilleder uden ham??? Han skal med os ud og ha taget billeder, mens resten af gæsterne kører til feststedet... Må indrømme jeg da synes det er det mest naturlige at hans selvfølgelig skal med på billederne.... Og vores officielle billede INKLUDERER altså Victor... Jeg har aldrig set det som at jeg kun gifter mig med Morten, jeg gifter mig til en fremtid med dem begge to..

Men jeg håber da i finder en løsning, så alle parter er glade og tilfredse..... Jeg tænker bare på den stakkels pige.... Det er sq vigtigt hun føler sig ønsket...

øhm.. andre personer har da ikke noget at gøre på officielle bryllupsbilleder.. man er nu altså kun to der bliver gift den dag.. synes det er ærligt man ikke vil have den specielle ting sammen, det er jo ikke fordi man vælger sine børn fra.. men de bliver jo også gift engang, og der skal I da heller ikke med på...

0

Del dette indlæg

Phew .... kan huske, at vi engang havde en tråd herinde om lidt det samme, og der var godt nok også delte meninger. Det var dog den omvendte problemstilling ... H2B, der havde et barn fra tidl og de havde et fælles barn - og H2Bs barn fra tidl, måtte ikke komme med på familie-billedet, kun deres fælles barn.

Anyway .... jeg er lidt splittet. Jeg syns det vil være forkert, hvis I ikke får taget et billede sammen med hende. Dermed ikke sagt, at jeg syns det skal være det officielle bryllupsbillede, for det syns jeg generelt skal være uden børn og kun af parret selv. Om man så har børn sammen osv, så syns jeg heller ikke, at de hører med hjemme der. (Dog syns jeg man skal få taget masser af billeder sammen med ungerne også :) ) Men jeg syns helt klart, at I skal få taget et billede sammen med hende - afviser du den, sender du signalet, at du ikke accepterer hende som en del af jeres familie, men nærmere bare et feriebarn. Kan godt være, at hun i praksis er det, men hun er stadig din kommende mands barn.

Altså hvis svigermor gerne vil ha et billede, så giv hende da eet - bare i alm postkort str .... og så giv hende et stort billede, der bliver det "officielle" bryllupsbillede. Barnebarnet betyder måske en del for hende, who knows :)

Jeg giver Maria rigtig meget ret i det hun siger. Jeg har selv en kæreste med et barn fra et tidligere forhold. Da vi startede med at snakke bryllupsbilleder, ville han have hende med på mange af de redigerede billeder, men det kommer hun ikke. Vi får taget nogle stykker med hende ude på marken ved siden af kirken og så tager vi ellers afsted til vores "private" fotolocation. Vores fotograf får så at vide at min. 5 ud af de 50 redigerede billeder skal være med hende. Jeg ved at det betyder rigtig meget for min kæreste og Sofie er på så mange måder som min egen og derfor vil jeg også meget gerne have et billede med hende på. Til gengæld så bliver det heller ikke flere, for et bryllupsbillede er for mig kun af parret!

MEN... hun kommer langt fra på alle fotograf-billederne og det bliver heller ikke vores officielle bryllupsbillede, men nogle billeder både vi og Sofie kan tage frem og kigge på i fremtiden og tænke, at det var en god dag vi havde som familie. En skæv og sammensat familie godt nok, men ikke desto mindre en familie :)

Jeg ville ikke kunne nænne at sige til hende at hun ikke skulle være på nogen af billederne og jeg ved at hun ville tage det meget nært. Godt nok har vi et tænker-barn, men hun ville tage det som en afvisning og hendes far ville aldrig tilgive mig for det.

Kunne det være en mulighed at gøre ligesom os? :)

Mht brudevals - det skal din svigermor ikke blande sig i, det er jeres eget valg :wink:

RED: Ok, så lige at det er på det officielle billede hos fotografen, vi snakker om.. Jeg ville stadig få taget et par stykker med pigen og resten uden og hvis det så betyder så meget for svigermor, så må hun jo få to, et stort med jer to og et mindre med jer alle 3. Jeg kan godt forstå at du stejler over at hun nærmest kræver det, for det er i sidste ende jer der bestemmer, men det er jo trods alt hendes søn og barnebarn.. mon ikke det betyder meget for hende med det billede af hendes søns samlede familie? (som den ser ud nu, siden han ikke har kontakt til den anden datter)

Jeg synes ligesom jeg kan forstå at frustrationerne går imod svigermor og hendes krav? Jeg ville nok lige trække vejret en ekstra gang og så mærke efter om det med billedet er "kampen" værd? Til gengæld ville jeg holde fast i det med brudevalsen!

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Det kan sagtens være jeg overkompenserer fordi victor ikke er min af kød og blod, jeg har bare et stort behov for at han ikke må føle sig mindre værd fordi han ikke er min.... Også på længere sigt når der kommer fælles børn ind i billedet, de er alle lige (ingen halve eller hele børn) Det vigtigste for mig er at han føler sig ønsket og elsket, og for mig er det blandt andet at han selvfølgelig skal med på vores billeder.... Ligesom han skal have taget nogle med farmand alene (Det er en ren mini H2B vi har med at gøre, så kan lige forestille mig de to stå i deres stiveste puds, fantastisk)

Men vi er jo forskellige som mennesker, og jeg vil hellere overkompensere, end at fjerne ham fra et billede... Kærlighed og anerkendelse kan man ikke få for meget af :bearhug:

Måske er jeg "skadet" af min uddannelse som pædagog :griner:-

Redigeret af Maria&Morten
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer