Nattergalen

Morgengave til manden

9 indlæg i dette emne

Hej I skønne brude og kommende brude

Jeg troede, jeg havde den perfekte gave til min kommende mand: Manchetknapper med vores monogram på. jeg snakkede med forloveren som ville sørge for at tøjet som min kommende skulle have på, kunne have manchetknapper.

Efter min H2B og forloveren havde købt tøj, kontaktet jeg forloveren for at sikre mig. Han fortalte at min H2B vil bruge sin fars manchetknapper (hans far døde dec.2010), selvfølgelig det har jeg fuld forståelse for, men hvad gør jeg nu?

Min H2B er ikke til smykker, det skal være noget han husker og mindes. De der halvnøgen billeder, er jeg ikke så vild med, for hvis de skal gemmes væk, hvad er så pointen?

Eller har man dem hængende frit i soveværelset/huset?

Jeg tænker beløbmæssigt ca. 1000-1500 kr.

Håber at I har så mange ideer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øhhh har jeg misforstået noget... giver man ikke først morgengave dagen efter brylluppet????

nåh men ellers ku du give ham en lækker indgraveret pen eller en indgraveret geroge jensen nøglering med nøglen til dit hjerte, eller til dit skatkammer ;)

!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt nok ikke gemmes men jeg giver min H2B en tur i lamburghini udover halvnøgne billeder :wink: ps vores skal hænge i soveværelset men syntes dog selv de er ret stuerene :fløjt:

Må jeg spørger, hvor igennem du har købt en tur i Lambourgini henne? Har selv været inde at lurer, men det er alle sammen igennem sådan nogle oplevelsesgavekort. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer